Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chladící kapalina


pichy

Recommended Posts

zdravím. mám p205 1,2 potřebuju nutně vědět, kolik kapaliny je v chladícím oběhu. nemám totiž hustoměr a mám strach, jestli jsem dolil dostatek kapaliny. vylil jsem celou nádrž a dolil mezi rysky fridex (asi 0,8 l). jenže nevím, kolik kapaliny bylo ještě v oběhu a ani nevím, jelikož jsem auto nedávno koupil, kolik tam bylo chladící kapaliny předtím. tak mě zajímá, pokud by došlo k nejhorší variantě (že by předchozí majitel chladil jen destilkou), jestli mi motor přežije mrazy, které přišly. díky moc všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem s tím jezdil, ale až dnes ráno byla fakt kosa, tak mám strach. vůbec nemám tucha, jakým poměrem se tam dolívá a kolik takovýto poměr představuje hodnotu. dolíval jsem to z nějakého kanystru z garáže, takže vůbec netuším... ale jezdil jsem s tím tak 20km, takže je to důkladně promíchané si myslím. navíc ta kapalina, co jsem z nádrže vylíval, nebyla čistá destilka, páč to bylu husté a zelené, takže tam něco bylo už i před tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A cos tam nalil? je to smíchatelné s něčím jiným?Je to na hliníkové motory nebo na obyčejné? Ono je to taky docela podstatná věc. mrkni do hledání ( zadej nemrznoucí směs ) a tam je toho habakuk, jsou tady popsaný rizika, tipy atd. A vlastně proč jsi to vypouštěl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hadra

A cos tam nalil? je to smíchatelné s něčím jiným?Je to na hliníkové motory nebo na obyčejné? Ono je to taky docela podstatná věc. mrkni do hledání ( zadej nemrznoucí směs ) a tam je toho habakuk, jsou tady popsaný rizika, tipy atd. A vlastně proč jsi to vypouštěl?

vypustil jsem to proto, páč jsem nevěděl, co tam přesně je a jestli ta směs je dobře namixovaná do mrazu. v létě jsem tam totiž dolíval tak 0,4l destilky, bylo pod ryskou minima. co jsem tam nalil, nevím, nebylo to popsané. co se může posrat sakra, to jsem netušil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pichy

jsem s tím jezdil, ale až dnes ráno byla fakt kosa, tak mám strach. vůbec nemám tucha, jakým poměrem se tam dolívá a kolik takovýto poměr představuje hodnotu. dolíval jsem to z nějakého kanystru z garáže, takže vůbec netuším... ale jezdil jsem s tím tak 20km, takže je to důkladně promíchané si myslím. navíc ta kapalina, co jsem z nádrže vylíval, nebyla čistá destilka, páč to bylu husté a zelené, takže tam něco bylo už i před tím.

Myslím, že nemusíš mít strach a můžeš vyrazit do nejbližšího sevisu na změření

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

použito od člena mArda

Pouzivat original, pro hlinik, ref. cislo Peugeot 9735E8, 1l stoji asi 160 Kc. Coz je srovnatelne s cenou ostatnich vyrobku. Redeni 1:1 je vyhovujici, koncentrat nesmi presahnout 60% ve smesi, jinak se mrazuvrdornost paradoxne ztraci!

Tohle jsem ti k tomu našel.A jak jsem se dočetl, tak francouzi maj specifický kapaliny. Co se může stát.....obyčejnej fridex ti může rozežrat těsnění atd..,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypustil jsem všechno a dal jsem tam COYOTE ANTIFREEZZE universal, je to na hliníkový a litinový motory. Jedinej problém nastal, že nová kapalina je tršinku agresivnější tak jsem měnil ještě dvě těsnění k tomu, začalo to kapat. Ten COYOTE stojí 1litr 90,-Kč a 2,5litru 250,-Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...