xaon Odesláno 21. listopad 2005 Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 Uvazuji o namontovani pridavneho topeni do PARTNERA 1,9 D. Ziskal jsem uz agregat eberspacher, ktery je montovan do vozu s motorem TDI. Je to vyndane z bouracky a neni k tomu prislusenstvi. Na strankach vyrobce jsem nasel sadu kterou potrebuji pro uvedeni agragatu do provozu,ale najsem si jist. U vyrobce jsou vsichni tajemni a nechteji poradit, at pry to privezu a oni to namontuji. Ten vymontovanej agregat ze tam davat neudou,jen nove veci..... Vite jak na montaz a jake dily potrebuji?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. listopad 2005 Sdílet Odesláno 22. listopad 2005 Jo, vím jak na montáž, a od Eberspaecheru mám i dokumentaci. A zrovna do 1,9D už jsem to i montoval, takže ti můžu přesně poradit i umístění a zapojení. O další info si zavolej, tel. je vlevo pod nickem - musím to vidět, abych ti řekl, co k tomu dokoupit. Jednotlivé komponenty se k tomu normálně prodávají, ale docela za pálku. Resp., pokud máš kompaktní jednotku (ozn. DxW - SC), nemusíš dokupovat nic a jen to zapojíš, pokud máš jednotku pro zástavbu do malých prostorů (ozn. DxW - S), což je pravděpodobnější, čeká tě koupě oběhového a naftového čerpadla - bez toho se neobejdeš, a je třeba, aby to bylo orig. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 23. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2005 Naznac tu cenu za objehove a naftove cerpadlo. Pocitam s tim, ze si budu muset koupit koponenty originalni. Rozhodne nechci vyhoret, mam auto temer nove. Jen potrebuji poradit a ze montaz zvladnu sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 24. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2005 Moje jednotka ma oznaceni Hydronic D3W Z - 23W/12V Diesel 33OOW. Puvodne montovana do vozu OPEL. Predpokladam ze staci dokoupit soupravu ve ktere je palivove cerpadlo, vodni pumpa,4 cestny ventil a casovac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. listopad 2005 Sdílet Odesláno 24. listopad 2005 Tu cenu nevím, budeš se muset zeptat přímo dealera. Tuším že u naftového říkal něco o 2tis, oběhové bude stát taky nějmíň tolik, ale nechci kecat. Orig. časovač v nejlevnější verzi stojí 2,5tis, ale jsou to obyč. spínací hodiny, já mám místo nic prostě jen spínač, a modul na spínání starým GSM telefonem - stavebnice za tři stovky. Ventil v nejjednodušším zapojení taky nepotřebudeš. A jestli o tom chceš vědět víc, tak si fakt zavolej, romány o tom psát nebudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.