FunScreen Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 Ahoj všem, obracím se s prosbou - u mojí 406 combi, r.v. 2001 (66/90) mám problém s otáčkami. Občas na volnoběh začnou kolísat, ale poměrně silně, až sebou hází celé auto-lítají v rozmezí 800-1000 ot./min. a nepomůže ani přidat plyn,hned se to opakuje. Všechny filtry jsou vyměněny, olej také vyměněn a co se týče nafty, tankuji výhradně Verva diesel od Benziny. Občas přidám i aditiva. Před cca 3 týdny mám i vyčištěn EGR ventil. Jsem z toho zoufalý, protože se to zhoršuje. Občas mi to už škubne i při rozjezdu, nebo při jízdě a to už mi připadá zvláštní a dost nepříjemné. Co to může dělat? Vstřiky? Nebo zadní podávací čerpadlo (mám systém BOSCH)? Prosím, zkuste mi někdo poradit. Nechci to dávat do servisu, aby hledali závadu. Zaplatím Bůh ví kolik a výsledek je nejistý :-( Nemáte někdo podobnou zkušenost? Popřípadě někdo z Prahy, kdo by měl diagnostiku? Žádná kontrolka mi ale nesvítí.. Doufám, že to není žádná závada, co by stála víc, než jiné auto :-( Díky moc všem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 mohol by to robit eger ventil skusil by som ho zaslepit ale bez dia takzko sudit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 11. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 mohol by to robit eger ventil skusil by som ho zaslepit ale bez dia takzko sudit A z diagnostiky se to pozná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 no live data ti odsleduje ale jasne ze to clovek s tym musi vediet ale ten egr by som na skusku zaslepil staci tam vlozit podlozku bez diery aby nehnal spaliny do sania to ta nebude nic stat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 11. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 no live data ti odsleduje ale jasne ze to clovek s tym musi vediet ale ten egr by som na skusku zaslepil staci tam vlozit podlozku bez diery aby nehnal spaliny do sania to ta nebude nic stat Aha, to mě nenapadlo.A nemohl bys mi pomoci s výběrem té podložky, prosím? Nevím, jaký průměr atd... Ono, zaslepení EGRu stojí skoro 4 tisíce Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 (upraveno) neprehanaj ty to spravis len skusobne vyrez si z hlinikoveho plechu plnu podlozku (podla podlozky ktoru vyberies spod priruby)a staci na skusku zaslepit len tu tenku nerezovu trubku co je napojena na sanie ,ak sa to potvrdi ze je to tym tak pravdepodobne bud novy egr alebo elektromag ventil to bude treba zistit alebo si kupis origo podlozky a spravis to na furt Upraveno 11. srpen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 11. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 neprehanaj ty to spravis len skusobne vyrez si z hlinikoveho plechu plnu podlozku a staci na skusku zaslepit len tu tenku nerezovu trubku co je napojena na sanie ,ak sa to potvrdi ze je to tym tak pravdepodobne bud novy egr alebo elektromag ventil to bude treba zistit alebo si kupis origo podlozky a spravis to na furt Myslíš, že ve značkovém servisu Peugeot mají ty podložky origo? A auto to nebude vadit, když se to zaslepí? Asi ne, když se to dělá, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 (upraveno) u tychto starsich aut to ide este odrbat tym zaslepenim ze rj motora to nezisti vravim povol tu nerez trubku od egru na strane sacieho potrubia vyber odtial tu podlozku ty podla nej vyrez novu samozrejme uz bez diery napr z hlinika staci aj klingerit (na odskusanie) a zmontuj to a odskusaj ci to prestane robit tiez by to mohol byt DRV ventil zaneseny to skor na kolisajuce otacky ,ten by ti mal na dia zistit ak tam bude kolisat tlak na skubanie je typyckejsi netesny egr Upraveno 11. srpen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 Jsi z Prahy a zde jsou i členové P-C, co mají diagnostiku. Zkus se s nimi domluvit. Věřím, že to bude lepší, než ,,hádat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 11. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 Ahoj, díky moc. Zkusím napsat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 Věřím, že budou ochotný a pomohou Ti. Jistě se na všem domluví te a dohodne te. A pak dej vědět, co bylo příčinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 13. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2015 Ahoj, tak jsme včera s kamarádem zaslepili dle rady výše uvedené ten EGR ventil tou klingeritovou destičkou vyrobenou ve tvaru toho těsnění. Uvidíme. Měli jsme to celé vyndané, celé jsme to vyčistili, nutno podotknout, že z toho bylo celkem hodně bordelu.. Vyčistili jsme veškeré černé usazeniny lihem a následně zaslepili potrubí vedoucí do EGRu. Včera se to chovalo dobře - nic to nedělalo. Ale jel jsem s tím málo. Sice se motor zahřál, ale jak říkám, moc jsem s tím nejel. Ale měl jsem pocit, jakoby to auto, když jsem šlápnul na plyn bylo živější, rychlejší. Ale to je asi blbost, nemá to s tím asi moc společného.. Chvíli budu jezdit a uvidíme. Přišli jsme na to, že ten EGR malinka rosí (nalili jsme tam roztok na čištění), takže to mohla být příčina... Každopádně tu diagnostiku bych rád udělal... Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. srpen 2015 Sdílet Odesláno 13. srpen 2015 trochu s tym pojazdi a uvidis ked zaslepis egr hlavne ked je spatny tak citit ze lepsie reaguje odspodu motor,ked planujes zaslepenie nechat namiesto klingeritu daj kovovu podlozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 14. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 Ahoj všem, tak EGRem to není :-( je zaslepený a otáčky blbnou pořád :-( Musím na tu diagnostiku a uvidím, co dál. V PEUGEOTu mi řekli, že to může dělat u něco na spojce - když spojka začíná odcházet, ale nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. srpen 2015 Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 pochybujem ze je to spojkou ,chod na dia ja by to typol este na ten drv ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 14. srpen 2015 Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 Jak jsem již psal, zkus se domluvit s některým čelem P-C z Prahy, co má diagnostiku. Tím se vyřeší a i odpoví na více otázek a zároveň na vlastní oči uvidíš, co všechno diagnostika dovede u tvého auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 14. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 Já jsem se dohodl se známým ze servisu Peugeot, prave to je na diagnostice... Uvidíme, co z toho... Dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 14. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 (upraveno) Tak tady je výpis z diagnostiky ze značkového servisu PEUGEOT - nic nenašli.. Až na tu jednu závadu, ke které mi řekli, že tím velkým horkem, které je, může být kabeláž ke vstřikům neschopná unést množství proudu.. Nějak mě nenapadá, co s tím. Baterii, co mám v autě jsou 3 roky (necelé) a chytá to dobře... Upraveno 14. srpen 2015 uživatelem FunScreen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. srpen 2015 Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 skus vycistit DRV ventil to je prave ten regulator vo vypise prechodnych zavad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunScreen Odesláno 14. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2015 Kde přesně ten DRV ventil je uložen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.