Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

teplota motora skáče!


miruska3

Recommended Posts

  • O 8 měsíců později...

Ahoj prosim ta vymenil si len ten rezistor na chladici vid priloha a uz to nerobi?Alebo si robil aj nieco s konektormi co vedu do toho rezistoru??Nakolko ja som to vymenil a robi mi to stale uz som skusal aj cidlo teploty a stale to iste.Ked sa ale napojim na diagnostiku realne mam dobru teplotu okolo 95°C ked som napriklad v zapche a potom mi urobi presne toto iste skoci do maxima a vypise tuto hlasku ale diagnostika ukazuje stale teplotu o.k t.j pri tom normalnom zahriati okolo 95°C a potom ked je na diag 97°C sa mi zobne vetrak a pekne ju schladi na 90°C a potom sa po 10 sekundach vrati aj budik na taku istu teplotu ako ukazovala diagnostika t.j do tych 95°C mi ukazuje budik aj diagnostika tu istu teplotu ale pri tych 95°C sa stane to co som uz popisal.!!!!A kupoval si iba ten rezistor alebo aj taky kabel k tomu to by mal byt prepoj medzi novym a starym konektorom na reostate.

post-18283-0-97483600-1464033884_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Tak pánové manželka má nyní to samé, ale otázka co to bude ráno start jede normálně voda stoupne na cca 80 stupňů a pak zničeho nic to vystřelí na maximum, asi na 1 sekundu pak nápis STOP a pak zase spadne na těch 80 a během hodiny jízdy to tak udělá cca 5x. Je z toho naštvaná neví jestli se něco nepodělalo více jak ji to vyskakuje, četl jsem to tady na foru a vidím, že už se to tady řešilo. Spíše mě zajímá kde asi první šáhnout, nechci zase nechat měnit hromadu věci a bude to blbost a nebo nevíte o dobrém mechanikovi servisu v Ostravě ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze všeho nejdřív zkontrolovat obsah chladicí směsi. Za studena musí být ve vyrovnávací nádržce aspoň něco. Pokud nebude, pravděpodobně někde uniká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky Sale, dnes poznatek auto jelo a po zahřatí na budíku 80 stupnu spadlo na sekundu na nulu, auto škublo jakoby zapnul sytič pak se vrátilo ihned zpět na 80 st. a jelo klasický dal normálně a po hodině jízdy zase naopak z 80st. skočilo nahoru na maximum, klasická hláška STOP na budikách a na displeji skočilo to že auto vaří a po sekundě zase zpět na 80st, takže teplota na budíku vody skáče z klasické teploty 80st. někdy dolů a někdy nahoru jak kdy, takže to asi bude ten snímač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, vypadá to tak, to chování odpovídá, taky  pokud je to ve stopce, měl by hučet ventilátor chlazení a když to jde dolů, tak zapne sytič, protože vadné čidlo dává nízkou teplotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sale takže asi ten snímač, už je objednaný takže pondělí bude a úterý výměna a pak poreferuji co a jak a snad se trefíme hned napoprvé :-) . Říkal mi že ji to napichne na diagnostiku, ale zase plácal, že pokud se to dělá jen tak nárazově tak to asi neobjeví, muselo by to být prostě pořád, aby mu to napsalo, no nevím jestli mu to tam vyskočí.

 

+

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sale jen pro info diag. hodila ten snímač teploty ten zelenej, vyměněný a vše OK :-) . Jen mě spíše překvapilo, že byl měněný cca před rokem a půl a zase odešel, holt asi to nebyl originál co tam dali předtím a asi něco z kelly .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...