miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Nazdar majstri mam taký maly problém na manželkinej 307 1,4l Pri jazde my teplota motora nestúpne nad 90 stup.co je Ok ale ak stojím na semafore tak my vyskočí az to maxima a rosvieti sa my STOP.....!ked sa pohnem tak to opat spadne na 90. Vcera som vymenil termostat naštartoval zohrial motor vsetko fajn ostalo na 90,myslel som ze je to vybavené. Neskôr som vzal auto do obchodu a ked bolo riadne zahriate a stal som na semafore opat sa to stalo..... Nejaka rada???objednal som uz aj senzor teploty ale bude tu az v pondelok Dakujem krasne za rady pani Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Fungují ti sahary?? Při stání na semaforu je normální že teplota vyleze nahoru, ale na 93° by se měli spustit sahary a dochladit to, takže to vypadá že nefungují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Normálne sa spustia...pri dlhšieho jazde to uz potom nespustí alebo respetive akoby ich začínalo az neskôr Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Pokud se spustí pozdě muže být vadné čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Dakujem Radek Ktoré cislo myslíš??? Toto Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Takhle nevim které, bude to chtit někoho kdo ví jak je to u 307. Ale pokud to čidlo odpojíš tak by se měli spustit sahary, podle toho poznaš že je to ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Radek dakujem krasne za radu Snáď niekto odpíše:) Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Můžeš mít i ucpanej chladič....pak ti voda správně nekoluje a neuchladí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Chladič som menil minuly tyzden pretože bol prasknutý Auto mame len nejaký mesiac takze pomali sa musí dať do poriadku Budem robit este aj rozvody ked sa vráti mechanik z dovolenky.... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Možná je to blbost, ale nezůstala ti tam vzduchová bublina, když jsi měnil chladič? Jinak to čidlo na hlavě je pro ecu motoru a pro teploměr je čidlo na výstupu kapaliny z hlavy motoru. Je to zajištěné kovovou sponou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Sale nejaka konkrétnejšia fotto??? Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 To teplotní čidlo pro teploměr je na té komoře termostatu který jsi měnil, jak píšeš. Mělo by být zelené. To druhé na hlavě je pro ovládání sahary, když ho odpojíš musí se sahara roztočit. Sahary by se měly točit naplno, když je to přehřáté. Jestli se netočí, tak pravděpodobně vadné čidlo na hlavě, nebo problém se saharou. Zkus vyměnit to čidlo a uvidíš. Pokud všechno funguje jak má a přesto se přehřívá, tak bych to zkusil znovu odvzdušnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Dakujem krasne to pri termostate som si nevšimol ale pozriem sa este raz na to poriadne videl som iba to jedno ktoré je hned na hlave motora a udrelo my do oči:) Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan307SW Odesláno 10. srpen 2015 Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 Jak pise Sale, zkus jako prvni chladici okruh odvzdusnit. Potom bych sel po tom cidlu teploty, ale nemyslim si ze se vetraky roztoci po odpojeni. Kdyz odpojis konektor, tak je to pro ECU stejny jako kdyby cidlo hlasilo, ze je teplota OK, takze bych ho rovnou vymenil, nestoji tolik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 10. srpen 2015 Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 (upraveno) Ono je to asi tak, že pokud čidlo nedává žádný signál, tak to funguje nouzově a větrák se roztočí jako ochrana proti přehřátí motoru. Je to odporové čidlo a při každé teplotě dodává do ECU nějaký signál od asi od 1900 při 20st. do nějakých 6800 ohmů. Se vzrůstající teplotou odpor stoupá. Jestli je to trochu jinak, tak mě znalí opraví, ale princip je asi tento. Čidlo na komoře termostatu nemá na chod větráků a motoru vliv, je to jen pro ukazatel teploty motoru, pokud se nemýlím. Když je špatné čidlo pro ECU tak většinou zlobí i startování a otáčky volnoběhu, protože se podle toho signálu řídí dodávka a sycení směsi podle teploty motoru. Upraveno 10. srpen 2015 uživatelem Sale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. srpen 2015 Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 Nevim jak 307, ale třeba 406 ma čidla 3, pro palubku, pro ECU a pro sahary. Když odejde čidlo pro sahary tak to nemá na davkování směsi vliv a startování i otačky volnoběhu jsou v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 10. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 Dakujem krasne pani za rady Dnes by mal dojsť ten senzor tak ho hned vecer vymením a uvidím co sa bude diať Manželka šla rano s auto a zatiaľ nic nehlásilo tak je asi vsetko Ok:) Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 10. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 Presne ako som predpokladal senzor došiel ale objednali zlý takze opat zajtra ..... Kedze som bol pri aute tak som si ho aj ja pekne vyskúšal Auto sa pri jazde držalo na 90 na semaforoch trošička viac Ked som došiel domov tak som auto nechal bežať na voľnobeh aby som videl ze co a ako....tu Je výsledok asi po dvoch minutach ked auto stalo a nehýbalo sa tak ukazovateľ teploty vyskočil do červeného a asi po 30-40 sec za zaply Sahary a bežali asi nejakých 40 sec a az potom sa ručička vrátila na 90 stupňov To sa opakovalo do okola Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 11. srpen 2015 Sdílet Odesláno 11. srpen 2015 (upraveno) Takže ti všechno funguje jak má, až na to, že se to při snížení otáček neuchladí. Tak moje rada je, znovu řádně odvzdušnit a to postupem: otevřít odvzdušňovací šrouby na komoře výstupu vody z hlavy motoru a na hadici vstupu vody do kabiny u motorové přepážky a postupně zavírat až půjde kapalina bez bublinek. Po naplnění je třeba motor nastartovat, zahřát na provozní teplotu a to s otevřeným víčkem expanzní nádržky aby se mohl zbylý vzduch dostat ven a neutvořil kapsu, kvůli které pak nemůže chladící kapalina správně obíhat. Můžeš ještě zkusit při otevřené expanzce protůrovat motor a zkusit otvírat odvzdušňovací šrouby ale to pomůže jen někdy. Čidla budou podle všeho v pořádku, fungují správně, podle toho co píšeš. Sahary se spínají správně někde kolem 100st. Ještě bych ti poradil vypustit vodu a znovu naplnit, pokud jsi to dělal nějak jinak než se má, protože tam může být vzduchová kapsa kterou těžko dostaneš pouhým otevřením odvzdušňováků ven. Nemáš zde taky přesnou motorizaci, předpokládám, že se bavíme o 1.4i 16V. Dokud toto neuděláš, tak nemá cenu nic dalšího řešit. Pak by mohl být problém v čerpadle ale to až naposledy. Čidlo bych zkusil vyměnit také, když už jsi ho objednal, měl by jsi odpustit stejně vodu z hlavy motoru abys to vyměnil, tak to můžeš rovnou vypustit všechno a znovu naplnit. Upraveno 11. srpen 2015 uživatelem Sale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miruska3 Odesláno 12. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2015 Vcera som vsetko pekne odvzdusnil ako my kázal SALE plus som vymenil ten senzor co som mal a auto som prebehol a vyzeralo to Ok Na viac som nemal čas skúsim este dnes vecer ho riadne prebehnúť a uvidím ci to bude v poriadku Pripájam fotto starého senzoru Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.