Jump to content

306 break kabeláž predných dverí


Erni
 Share

Recommended Posts

Zdravím vás.
Prešiel som hádam všetky príspevky okolo audia v 306tkách no nikde som nevidel na fotkách alebo som sa nedočítal ako ste to vyriešili s kabelážov. Predné repro by som chcel napojiť na zosilovač no originál káble sú naozaj tenučké a hlavne, je tam ten hlúpy konektor. Tak by som sa chcel opýtať, ako ste to vyriešili ? A ak ste dávali MDF krúžky, čím ste vyplnili netesnosti, kedže tie dvere nemajú okolo repro rovnú plochu. Ďakujem pekne

Link to comment
Share on other sites

Kablíky a konektor budou mít odpor tak do 0,5 ohmu, takže se na nich stratí sotva 10% výkonu. A zesilovač budeš mít silný, takže úbytek těch 10% nepoznáš. Zahřívání tady nehraje roli. Už jsem psal vícekrát - úbytek 10% by mě mrzel u slaboučkého rádia (kdysi měla rádia výkon poctivé 2W!), ale u silného zesilovače do bude hrát dostatečně.

 

Tak to byl můj názor, a teď už vážně, nějaké technické rady.

Link to comment
Share on other sites

Reálný max výkon autoradia při prijatelnem zkresleni je v idealnim případě pri nastartovánem motoru a dobře fungujícím dobijeni 10-15W. Fyzikální zakony platí i pro vyrobce, kteří pro zvyseni prodeje se neštítí ani lží, jako třeba 4x50W. V případě zájmu mohu vysvětlit,jde ale o odborné věci z elektrotechniky.

Takže tenkých drátků se do jisté míry není třeba bát. Pokud jde o zesilovače, dělal jsem značkový záruční servis pro MAGNAT, což je významný německý výrobce m.j. i zesilovačů do auta. Bohužel i on dokázal na zesilovač s pojistkou 20A napsat výstupní výkon třeba 500W!! Takže buď perpetuum mobile nebo lež. U techto přístrojů je reálná účinnost kolem 50-60% a pojistky bývají dimenzované na1,2-1,5 násobek max. jmenoviteho proudu, takže lze očekávat výkon takového zesilovače tak do 2x50W sinus. Také u reproduktorů se lže, hlavně u těch levnějších. Takže bych byl opatrný, když je na repráku

napsané třeba 100/50W, rozhodně bych do něj těch 50W nepouštěl. Takže: k původnímu ISO konektoru bych dal příslušnou redukci a pak kabely kolem 1,5mm čtverečních pro sichr. Pokud budeš vybírat zesilovač, je důležitou informací vstupní pojistka pro odhad výstupního výkonu.

Link to comment
Share on other sites

ohladom tých výkonov, čo si písal mám prehľad - chodil som na priemyslovku a tiež sa občas zabávam na tom čo píšu na tie zosiky. Vlastne celé to je o tom konektore čo je vo dverách, (nemyslel som originál konektor radia), bohužial dostala sa tam voda a tie kontakty zoxidovali, veľmi zle sa to čístí a veľa krát sa mi stane, že mi ani okno nefunguje poprípade reprák. preto sa vlastne pýtam na tú kabeláž. Videl som tu aj starši prispevok od užívatela Diesel306-ten menil káble no nieje podľa fotiek vidno, ako ich dostal do kabíny a pri tej príležitosti by som aj okno vyriešil. Nechcem hneď vŕtať diery, to by bola až posledná možnosť, teda ako nieje jediná.

Link to comment
Share on other sites

Pak by byl nejlepší vrakáč. Já jsem řešil v yskace na svou 206ku, neměl jsem ve dveřích kabely. Podařilo se mi získat "za hubičku" komplet celou kabeláz. I s konektory. Asi za dvacku jsem si je mohl vymontovat. Byli radi,že se ji zbavili.

Edited by Syroň
Link to comment
Share on other sites

Taky kabely nechávám původní, zas až takový háj end v autě nemám. :D  Připojení řešim tak, že kabely iod zesilovače přitáhnu k rádiu a naletuju k nim eurokonektor co je i na rádiu. Pak to jen připojim k stávající kabeláži. Má to i tu výhodu že kdykoli neni problé přepojit ze zesilovače zpět na rádio. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...