Jump to content

Partner 1997 1.4i kontrolka motoru, dotaz pro profíky


soundlovers
 Share

Recommended Posts

mám speciální dotaz pro znalé problematiky: Partner 1997, motor KFX, 1,4i, řj IAW 1.AP.40, měl jsem několik závad v řízení motoru-v paměti byly závady, ty jsem vymazal ale nikdy závadu nesignalizovala kontrolka poruchy motoru...otázka : měla by se rozstvítit pokud napr. je: 

 

-trvalá závada LS

-přechodná závada autoadaptace regulace bohatosti směsi

 

dále jsem nasimuloval závady:

-odpojení potenciometru klapky

-odpojení snímače teploty

-odpojení snímače tlaku

kontrolka se proste nerožne, před startem  ale svítí, mám právě podezření na vadu řj

 

chyby v pameti jsem vymazal, ŕj uvedl do základního stavu....

 

jde mi jen o to zda má někdo zkušenost kdy se u tohoto motoru kontrolka rozsvítí-zda zná někdo algoritmus řízení

 

hodnoty s kterými řj pracuje jsou v normálu - tlak, teplota, LS otázkla je zda řj vubec na ně reaguje...

 

dík

 

 

Link to comment
Share on other sites

ano přesně tak kontrolka motoru se rozne před nastartováním,  po naskočení motoru zhasne a nikdy se nerožla i když jsem pokusně odpojil skoro vše- v pameti se ukázaly závady, to jsem pak smazal samozrejmě, ale výše jmenované závady v autoadapaci regulace smesi a LS se ukázaly samy, ale až po najetí cca 500 km, ..po včerejšku jsem vymazal chyby, provedl základní nastavení řj tj  zapnout zapalování počkat 10 s zapnout motor a na 2s plně akcelerovat....po ujeti 200 km tj dnes zádná závada, ale po ujetí více km už tam zase bude..to se porád opakuje..mám podezření na vadnou řj... kontrolka by se měla roznout pokud je trvalá závada...připomínám je to motor KFX  1.4 i 1997  řj MM IAW 1AP.40, ... díky moc už nevím co zkusit

Link to comment
Share on other sites

Mas zapojenou MIL kontrolku na napajeni treba z airbagu nebo abs.

Jinak tve chyby jsou peklo.

Regulace bohatosti souvisi s LS,klapka,potenciometr,svicky,cikvky,vstriky,vyfuk.............

Proste peklo.

Potrebujes prime propojeni ECU s kazdym kabelem zvlast a hlidat hodnoty realne co se s motorem deje.

Tyhle stare krapy se delaji silene spatne.

Uz ani v origo servisu nemaji toto vybaveni.

Link to comment
Share on other sites

kontrolka motoru je napojena  v přístrojovce na plus, druhý vývod vede do řj, která to sepne na zem a tím kontrolka svítí....já mám svoji diagnostiku, schémata, takže si muzu vše změrit, přečíst vymazat, nicméně asi bude vadná řj když nesvítí kontrolka při zapsání chyby do paměti...krom řj vše proměřeno, otázka je jak ona reguje na signály poslané do ní a co z ní leze ven...

Link to comment
Share on other sites

Straki ti napsal ad pripojeni kontrolky ale tim nemyslel at mrknes do schemat. Narazi na to ze mohl nekdo pred prodejem auta propojit kontrolku motoru napr s kontrolkou airbagu tzn. Zacni tim ze si zkontroluj jestli kontrolkaa motoru po startu zhasne ve stejnou dobu jako jiná kontrolka. Vic jsem to pis videl u airbag kontrolky ze se naapichavala k jinym ale dnes je mozne vsechno.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...