lordmar Odesláno 26. červenec 2015 Sdílet Odesláno 26. červenec 2015 Ahoj, nevěděl by někdo, čím může být způsobené problikávání diagnostiky a v ten samý okamžik cukání motoru (klesnou otáčky a pak se zase nahodí). Dělá to nepravidelně při studeném i zahřátém motoru. Na diagnostice nic nenašli. Preventivně byl vyměněn olej, svíčky, všechny 4 filtry, rozvody do správné polohy - byly o zub přeskočeny a stále stejný problém. Jedná se o Peugeot 206 1.1i, 44kw, r.v.99, najeto 160000km. Děkuji za každou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 2. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 Dneska mi při volnoběhu kolísaly otáčky 2000-2700. Po cca 6 hodinách se před zaparkováním zase uklidnily. Nemohl by to dělat současně i s tím cukáním dělat krokovací motůrek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 3. srpen 2015 Sdílet Odesláno 3. srpen 2015 snimac teploty....vymenit , pripadne kontrola kabelaze k nemu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 17. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2015 Dobře zkusím se na něj podívat..pak napíšu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 13. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2015 Dal jsem auto do servisu, vyměnili snímač otáček a pořád to samé - hlavně po natankování (nevím, jak vůbec zjistili, že snímač je vadný). . Nějaké jiné nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 13. říjen 2015 Sdílet Odesláno 13. říjen 2015 (upraveno) keby je snimac otaciek vadny nenastartujes ,ked blikala kontrolka motoru tak by tam nejaka hlaska mala byt ulozenia nie? tipol by som Map senzor(SNÍMAČ TLAKU NASÁVANÉHO VZDUCHu ten vie sposobit peknu cukaturu alebo este zapalovacia cievka alebo ti odchadza paliv cerpadlo treba meriat tlak paliva to su jedny z najcastejsich poruch benzinakov Upraveno 13. říjen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 13. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2015 Na diagnostice bylo (Bosch), ale bylo napojený v době na volnoběhu - v tento okamžik motor nezhasl, ani se nic nestalo, tudíž nic nenašla. Zkusím auto projet s napíchnutou diagnostikou a v době, kdy se problikne (cukne), případně zhasne, měla by se chyba uložit a pak přečíst..Jinak pak (kdybych nic nezjistil) obědnat pouze na zkoušku některé ty čidla (MAP senzor, zapalovací lištu, případně poraďte jaké ještě) a vyzkouším. Zkoušel jsem i měnit na zkoušku regulační ventil (krokovací motorek) a to dopadlo tak, že mi po každým startu kolísali otáčky cca 2200 - 3000 cca 3 dny (auto bylo velice citlivý na pedál a taky lehce po sešlápnutí nešel motor lehce (škubnul) a pak jsem dal původní a starý vrátil..). Ten talk před tím vším nechám zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 15. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2015 Tak konečně vyřešeno..Byla vadná zapalovací cívka, jezdím opět jako drak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.