Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

šklabanie motora 1.6 thp 115kw


valent69

Recommended Posts

zdravím všetkých...mám taký problém že na 5 a 6 stupni mi tak trhá, šklbe s motorom...hlavne keď sa chcem rýchlo rozbehnúť dám plyn na podlahu alebo keď idem po okreske a zapnem na 6 stupni tempomat a dám 100km/h tak vtedy je to tiež cítit...prečítal som tu kopec tém ale takýto problém som nenašiel iba niečo podobné....a ďalší problém je že pri rannom naštartovaní je počuť také rezonancie od motora ale nie v kuse ale v takých vlnách ako keď sa niečo krúti a o niečo sa otrie....ale ako sa motor začne zohrievať tak to prestane...

 

vopred ďakujem za odpoveďe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 1 rok později...

Ahoj. Mám ten samý  problém. Motor (1.,6 thp 115 kw) mi poškubává při všech zařazených rychlostech, nejvíce to pociťuji při 4,5,6, a taky při předjíždění. Motor jako kdyby na setinu sekundy vždy vynechával. Diagnostika nic nepíše a plný výkon mi to dá bez škubání až od 4500ot výš. vyměnil jsem svíčky(NGK) a zlepšilo se to asi tak o 50%. Diagnost. nic nepíše. Nemůže to spíš být špatným plněním tlaku turba?Najeto 100 tis. Tankováno Varva + aditiva, olej 5W40 Total. Taky jsem zde pročetl kde co ale tohle jsem  nikde nenašel.  Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Také jsem měl ten problém lil jsem a dával různé blbosti a. Nechat odkarbonovat! Stojí to vcelku přijatelnou částku cca 4000. Motor jako pokropený živou vodou. Až na tu spotřebu [emoji6] nedá se jezdit pomalu [emoji2]. Jinak na doporučení servisu používám olej tuším 0W40 á 10000 km, tankuji zásadně Vervu 100, s kartičku benzínu je to mínus 1kč takže snesitelna cena. A točit motor, já vím že to jede od 1400 ot, ale snažím se nejít pod 2000. Škoda že neumí jezdit na tempomat už na trojku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 1. 2017 at 17:40, Petr Minar napsal:

Ahoj. Mám ten samý  problém. Motor (1.,6 thp 115 kw) mi poškubává při všech zařazených rychlostech, nejvíce to pociťuji při 4,5,6, a taky při předjíždění. Motor jako kdyby na setinu sekundy vždy vynechával. Diagnostika nic nepíše a plný výkon mi to dá bez škubání až od 4500ot výš. vyměnil jsem svíčky(NGK) a zlepšilo se to asi tak o 50%. Diagnost. nic nepíše. Nemůže to spíš být špatným plněním tlaku turba?Najeto 100 tis. Tankováno Varva + aditiva, olej 5W40 Total. Taky jsem zde pročetl kde co ale tohle jsem  nikde nenašel.  Díky za info.

kontrola lambda sondy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20 hours ago, Nepp said:

Také jsem měl ten problém lil jsem a dával různé blbosti a. Nechat odkarbonovat! Stojí to vcelku přijatelnou částku cca 4000. Motor jako pokropený živou vodou. Až na tu spotřebu [emoji6] nedá se jezdit pomalu [emoji2]. Jinak na doporučení servisu používám olej tuším 0W40 á 10000 km, tankuji zásadně Vervu 100, s kartičku benzínu je to mínus 1kč takže snesitelna cena. A točit motor, já vím že to jede od 1400 ot, ale snažím se nejít pod 2000. Škoda že neumí jezdit na tempomat už na trojku.

Přesně jak říkáš, škoda že to nemá tempomat na 3jku. Také se snažím nejezdit pod 2tis.ot. Kartičku mám taky :-). Kam jsi to dával odkarbonovat a čím to dělají? Někde jsem slyšel že tam lijí připravek (kapalinu - Pro tec , či něco jiného) a jinde že to je takový prášek co to mechanicky odbourává tlakem (obě varianty na smontovaném motoru).

No ještě si myslím že jak to "nadměrně" kouří (jen bílé páry), tak jestli to právě nemůže být tím aditivem od VIFU a Vervou 100, který postupně odbourává carbon a tím vzniká tohle kouření ( je to bílý dým jako když je motor studený). Někde na netu jsem viděl jak to kouří při dekarbonizaci a je to skoro stejné ale na netu to bylo podstatně víc (více koncentrovaný přípravek). A začalo to kouřit v podstatě od té doby jak jsem začal používat ten Vif a Vervu 100. Takže bych to asi přisuzoval tomuhle.

Upraveno uživatelem Petr Minar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 29. 1. 2017 at 10:27, Petr Minar napsal:

Přesně jak říkáš, škoda že to nemá tempomat na 3jku. Také se snažím nejezdit pod 2tis.ot. Kartičku mám taky :-). Kam jsi to dával odkarbonovat a čím to dělají? Někde jsem slyšel že tam lijí připravek (kapalinu - Pro tec , či něco jiného) a jinde že to je takový prášek co to mechanicky odbourává tlakem (obě varianty na smontovaném motoru).

No ještě si myslím že jak to "nadměrně" kouří (jen bílé páry), tak jestli to právě nemůže být tím aditivem od VIFU a Vervou 100, který postupně odbourává carbon a tím vzniká tohle kouření ( je to bílý dým jako když je motor studený). Někde na netu jsem viděl jak to kouří při dekarbonizaci a je to skoro stejné ale na netu to bylo podstatně víc (více koncentrovaný přípravek). A začalo to kouřit v podstatě od té doby jak jsem začal používat ten Vif a Vervu 100. Takže bych to asi přisuzoval tomuhle.

Nechal jsem to dělat v Peugeotu, a dělali to nějakými origo granulemi. No občas to kouří, ale jezdí teď krásně a i spotřeba je ok. Tento týden jsem jel D1 do Prahy za 6,3 sice to bylo teplomat 115 jel jsem brzy ráno a nespěchal jsem a zpět jem jel pokud to šlo na 135 a skočilo to na 7,4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak jsem to nechal důkladně prověřit a bylo zjištěno úplně zakarbonované saci ventily. Úsady tak cca 2mm v celem sani hlavy u ventilu. Mam od toho fotky,zkusim sem nejak vlozit,snad zvládnu. Následně mechanicky vycisteno a vycisteno dodatecne chem.cestou. Dale jsem nechal vydelat vstriky,na konci vstriku jsou otvory (cca5) kterými se vstrikuje benzin do valce-totalne zalepene karbonem(pruchozi cca 1-2otvoru z tech 5). Nechal jsem tak očistit a zkontrolovat tlaky. No nechal jsem tam ranec ale rozdil je neskutecny.Doporucil jezdit na vic oktanovy bunzin(verva 100 a pod.)Snad je to i v doporuceni vyrobce. Urcite tam lit olej 5w40a ne 5w30.Dale kazdych 30tis.provest preventivni dekarbinizaci chem cestou (sani+palivovy system) a nejezdit v nizkych otackach!, proze zde vznika nedokonale spalovani a tudis podpora vice sazi. Vsechny typy motoru ktere maji vstrikovani do válců maji tak zvane suché sani a pri vraceni vyfukovych plynu pres EGR ventil se usazuje karbon. Takze to neni jen problem PSA ale vsech vyrobcu takto zkonstruovanych motoru. Snad toto nekomu pomůže co jsem zde vyplodil nebo me nekdo opravi nebo ukamenuje ale ja se budu ridit co mi rekl mechos a dava to i logiku. Jo a nebyl jsem s tim v peugotu ale u mechose ktery vi co dela. Výměna oleje max. 10tis/1rok :-)

Snapshot000000.jpg

Snapshot000001.jpg

Snapshot000002.jpg

Snapshot000003.jpg

Snapshot000004.jpg

Snapshot000005.jpg

Snapshot000006.jpg

Snapshot000007.jpg

Snapshot000008.jpg

Snapshot000009.jpg

Snapshot000010.jpg

Snapshot000011.jpg

P1040451.JPG

P1040452.JPG

P1040453.JPG

P1040454.JPG

P1040458.JPG

P1040463.JPG

Snapshot000000.jpg

Snapshot000001.jpg

Snapshot000002.jpg

Snapshot000003.jpg

Snapshot000004.jpg

Snapshot000005.jpg

Snapshot000006.jpg

Snapshot000007.jpg

Upraveno uživatelem Petr Minar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 3 měsíce později...

 

Petr Minar - jaký je to ročník motoru prosím?

Petr Minar popisuje problém přesně, vč. fotek. Díky za to.

Mám podobné informace ze servisu Peugeot, v záruce v té době před lety dělali dekarbonizaci, pak i měnili hlavy, někdy i motory. Pak se sem do vyřešení přestaly tyto motory dovážet.

Zajímala by mě zkušenost Petra teď po delší době, nebo nějaké další zkušenosti ostatních majitelů s těmito motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...