valent69 Odesláno 17. červenec 2015 Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 zdravím všetkých...mám taký problém že na 5 a 6 stupni mi tak trhá, šklbe s motorom...hlavne keď sa chcem rýchlo rozbehnúť dám plyn na podlahu alebo keď idem po okreske a zapnem na 6 stupni tempomat a dám 100km/h tak vtedy je to tiež cítit...prečítal som tu kopec tém ale takýto problém som nenašiel iba niečo podobné....a ďalší problém je že pri rannom naštartovaní je počuť také rezonancie od motora ale nie v kuse ale v takých vlnách ako keď sa niečo krúti a o niečo sa otrie....ale ako sa motor začne zohrievať tak to prestane... vopred ďakujem za odpoveďe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toomovich Odesláno 13. srpen 2015 Sdílet Odesláno 13. srpen 2015 Trhání může být zakarbonovanými ventily apod. S rachocením za studena doporučuju dojet do servisu - my měli prasklý napínák řetězu a posunuté rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 27. leden 2017 Sdílet Odesláno 27. leden 2017 Ahoj. Mám ten samý problém. Motor (1.,6 thp 115 kw) mi poškubává při všech zařazených rychlostech, nejvíce to pociťuji při 4,5,6, a taky při předjíždění. Motor jako kdyby na setinu sekundy vždy vynechával. Diagnostika nic nepíše a plný výkon mi to dá bez škubání až od 4500ot výš. vyměnil jsem svíčky(NGK) a zlepšilo se to asi tak o 50%. Diagnost. nic nepíše. Nemůže to spíš být špatným plněním tlaku turba?Najeto 100 tis. Tankováno Varva + aditiva, olej 5W40 Total. Taky jsem zde pročetl kde co ale tohle jsem nikde nenašel. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Také jsem měl ten problém lil jsem a dával různé blbosti a. Nechat odkarbonovat! Stojí to vcelku přijatelnou částku cca 4000. Motor jako pokropený živou vodou. Až na tu spotřebu [emoji6] nedá se jezdit pomalu [emoji2]. Jinak na doporučení servisu používám olej tuším 0W40 á 10000 km, tankuji zásadně Vervu 100, s kartičku benzínu je to mínus 1kč takže snesitelna cena. A točit motor, já vím že to jede od 1400 ot, ale snažím se nejít pod 2000. Škoda že neumí jezdit na tempomat už na trojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 V 27. 1. 2017 at 17:40, Petr Minar napsal: Ahoj. Mám ten samý problém. Motor (1.,6 thp 115 kw) mi poškubává při všech zařazených rychlostech, nejvíce to pociťuji při 4,5,6, a taky při předjíždění. Motor jako kdyby na setinu sekundy vždy vynechával. Diagnostika nic nepíše a plný výkon mi to dá bez škubání až od 4500ot výš. vyměnil jsem svíčky(NGK) a zlepšilo se to asi tak o 50%. Diagnost. nic nepíše. Nemůže to spíš být špatným plněním tlaku turba?Najeto 100 tis. Tankováno Varva + aditiva, olej 5W40 Total. Taky jsem zde pročetl kde co ale tohle jsem nikde nenašel. Díky za info. kontrola lambda sondy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 (upraveno) 20 hours ago, Nepp said: Také jsem měl ten problém lil jsem a dával různé blbosti a. Nechat odkarbonovat! Stojí to vcelku přijatelnou částku cca 4000. Motor jako pokropený živou vodou. Až na tu spotřebu [emoji6] nedá se jezdit pomalu [emoji2]. Jinak na doporučení servisu používám olej tuším 0W40 á 10000 km, tankuji zásadně Vervu 100, s kartičku benzínu je to mínus 1kč takže snesitelna cena. A točit motor, já vím že to jede od 1400 ot, ale snažím se nejít pod 2000. Škoda že neumí jezdit na tempomat už na trojku. Přesně jak říkáš, škoda že to nemá tempomat na 3jku. Také se snažím nejezdit pod 2tis.ot. Kartičku mám taky :-). Kam jsi to dával odkarbonovat a čím to dělají? Někde jsem slyšel že tam lijí připravek (kapalinu - Pro tec , či něco jiného) a jinde že to je takový prášek co to mechanicky odbourává tlakem (obě varianty na smontovaném motoru). No ještě si myslím že jak to "nadměrně" kouří (jen bílé páry), tak jestli to právě nemůže být tím aditivem od VIFU a Vervou 100, který postupně odbourává carbon a tím vzniká tohle kouření ( je to bílý dým jako když je motor studený). Někde na netu jsem viděl jak to kouří při dekarbonizaci a je to skoro stejné ale na netu to bylo podstatně víc (více koncentrovaný přípravek). A začalo to kouřit v podstatě od té doby jak jsem začal používat ten Vif a Vervu 100. Takže bych to asi přisuzoval tomuhle. Upraveno 29. leden 2017 uživatelem Petr Minar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 14 hours ago, Jitka+Jirka said: kontrola lambda sondy... Kdyby byla v háji lambda sonda, nepsalo by to nějakou závadu v diagnostice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 jo hlásila by kdyby byla špatná, ale jestli dává jen špatné info jednotce tak ne. Také mě poškubával (1,6thp 121 kw euro6) nikde nic nehlásilo ani dia a vyměnil lambdu a klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. březen 2017 Sdílet Odesláno 19. březen 2017 V 29. 1. 2017 at 10:27, Petr Minar napsal: Přesně jak říkáš, škoda že to nemá tempomat na 3jku. Také se snažím nejezdit pod 2tis.ot. Kartičku mám taky :-). Kam jsi to dával odkarbonovat a čím to dělají? Někde jsem slyšel že tam lijí připravek (kapalinu - Pro tec , či něco jiného) a jinde že to je takový prášek co to mechanicky odbourává tlakem (obě varianty na smontovaném motoru). No ještě si myslím že jak to "nadměrně" kouří (jen bílé páry), tak jestli to právě nemůže být tím aditivem od VIFU a Vervou 100, který postupně odbourává carbon a tím vzniká tohle kouření ( je to bílý dým jako když je motor studený). Někde na netu jsem viděl jak to kouří při dekarbonizaci a je to skoro stejné ale na netu to bylo podstatně víc (více koncentrovaný přípravek). A začalo to kouřit v podstatě od té doby jak jsem začal používat ten Vif a Vervu 100. Takže bych to asi přisuzoval tomuhle. Nechal jsem to dělat v Peugeotu, a dělali to nějakými origo granulemi. No občas to kouří, ale jezdí teď krásně a i spotřeba je ok. Tento týden jsem jel D1 do Prahy za 6,3 sice to bylo teplomat 115 jel jsem brzy ráno a nespěchal jsem a zpět jem jel pokud to šlo na 135 a skočilo to na 7,4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 (upraveno) Tak jsem to nechal důkladně prověřit a bylo zjištěno úplně zakarbonované saci ventily. Úsady tak cca 2mm v celem sani hlavy u ventilu. Mam od toho fotky,zkusim sem nejak vlozit,snad zvládnu. Následně mechanicky vycisteno a vycisteno dodatecne chem.cestou. Dale jsem nechal vydelat vstriky,na konci vstriku jsou otvory (cca5) kterými se vstrikuje benzin do valce-totalne zalepene karbonem(pruchozi cca 1-2otvoru z tech 5). Nechal jsem tak očistit a zkontrolovat tlaky. No nechal jsem tam ranec ale rozdil je neskutecny.Doporucil jezdit na vic oktanovy bunzin(verva 100 a pod.)Snad je to i v doporuceni vyrobce. Urcite tam lit olej 5w40a ne 5w30.Dale kazdych 30tis.provest preventivni dekarbinizaci chem cestou (sani+palivovy system) a nejezdit v nizkych otackach!, proze zde vznika nedokonale spalovani a tudis podpora vice sazi. Vsechny typy motoru ktere maji vstrikovani do válců maji tak zvane suché sani a pri vraceni vyfukovych plynu pres EGR ventil se usazuje karbon. Takze to neni jen problem PSA ale vsech vyrobcu takto zkonstruovanych motoru. Snad toto nekomu pomůže co jsem zde vyplodil nebo me nekdo opravi nebo ukamenuje ale ja se budu ridit co mi rekl mechos a dava to i logiku. Jo a nebyl jsem s tim v peugotu ale u mechose ktery vi co dela. Výměna oleje max. 10tis/1rok :-) Upraveno 20. červenec 2017 uživatelem Petr Minar inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivok2050@gmail.com Odesláno 29. srpen 2018 Sdílet Odesláno 29. srpen 2018 Zdravím všechny, jaký je váš názor na dekarbonizaci motoru? Někteří mechanici říkají že je to blbost. Moc se mě tomu nechce věřit. peugeot 3008 1,6 benzín 116 kW r.v.2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Alone Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 Petr Minar - jaký je to ročník motoru prosím? Petr Minar popisuje problém přesně, vč. fotek. Díky za to. Mám podobné informace ze servisu Peugeot, v záruce v té době před lety dělali dekarbonizaci, pak i měnili hlavy, někdy i motory. Pak se sem do vyřešení přestaly tyto motory dovážet. Zajímala by mě zkušenost Petra teď po delší době, nebo nějaké další zkušenosti ostatních majitelů s těmito motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Minar Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Ročník 2011/ listopad. Po dekarbonizaci sání a pravidelné výměně 10tis/1rok a tankování Vervy 100, nebyl problém. Samozřejmě za předpokladu, že motor není podtáčen a není škrcen na spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.