Jump to content
P8P

peugeot 508 koupit ojetinu vs. spolehlivost

Recommended Posts

Zdarvím všechny majitele 508ky, zvažuji koupi ojeté 508ky SW s nájezdem cca 125000 km, motor 2,0 nafta 120kw, manual, výbava allure.

Už jsem přečetl snad všechny příspěvky k 508ce, až mi z toho leze hlava kolem :).

Zajímá mě všeobecná spolehlivost těchto aut, nějaké trysky ostřikovačů, voda za krkem po otevření kufru atd mě netrápí.

Spíš jsem tu někde četl relativně brzo problém se spojkou, závady elektoinstalace z důvodu díry v předních podbězích, věčné téma filtru pevných částic atd.

Můžu poprosit o postřehy majitelů, jestli tohle pěkný auto doprovází nějaké zásadní problémy??? Na co si dát pozor??

S autem jsem už jezdil a strašmě jsem se pro něj nadchl, ale nedaří se mi dostat k informacím o spolehlivosti.

Bylo by velkým zklamáním, kdybych po koupi musel investovat mraky peněz do drahých oprav.

 

Moc díky za reakce a postřehy.  Pavel

Edited by P8P

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjel bych do autoriz. servisu na prohlídku technického stavu, jestli prodejce nebude souhlasit, tak to neber,  ještě předtím si nech u nich zkontrolovat historii auta, potřebuješ k tomu VIN--možná nějakou kačku budou za to chtít, ale budeš vědět co s autem bylo doteď, je to lepší vědět před koupí než po koupi... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kúp si čokoľvek iné, neposlúchol som radu a kúpil si 508, tie hlúpe chyby ma už nerozčuľujú, ale to čo mi vyvádza automat je nad moju mieru akceptácie, samozrejme v servise sa závada neprejavuje a mňa už podozrievajú z klamania. Ber niečo z koncernu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupoval sem ojetou 508 najeto 150k v březnu a zatím maximální spokojenost. Auto je tichý, motor táhne, spotřeba 6l. Za mě můžu doporučit. Beru to tak, že jsem měl štěstí na kus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo, koncern - modla... Hloupé chyby - myslíš třeba navi u kolena v passatu CC... Každý auto má chyby. Mohu říct, že všechny služebáky, co jsem měl, i koncernové - neměl jsem žádný problém. Jsem ale na auto citlivý, vadí mi, když mě někde "nechá" a podle toho se k němu chovám. I k služebnímu. U kolegů ale běžně vidím, že to "neřeší", jezdí na krev a dokud se to neposere, tak je to nezajímá. Pak se vztekaj, že je to křáp (co několik týdnů hlásil problém - bez zájmu řidiče). U kopě ojetého koncernu máš snad 90% pravděpodobnost, že narazíš na ex-služebák bez zájmu - tedy zrasovanou leštěnku (to, jestli je umyté je jediné, co leckteré kolegy zajímá). Koncern z druhý ruky (obzvláště s dobrou výbavou) = předváděčka, předváděná 3 roky, nájezd 120-180tis odpovídá opotřebení tak 300t... Nedělám si iluze, že 508 by ve služebním režimu dopadla jinak, ale myslím, že po republice moc takových nejezdí. Já, pokud bych šel do koncernu, nikdy bych nekoupil ojetý...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakákoli ojetina je vždy sázkou do loterie a značka v tom nehraje až tak zásadní roli.

Bohužel čím novější auto, tím víc věcí toužících se po*rat v ten nejnevhodnější okamžik a tím větší zdroj potenciálních problémů. Bohužel auta jako byly piána od Mergla nebo 205/405 se lvem na masce už se nikdy vyrábět nebudou a auta současná jsou na zacházení řidičem celkem citlivá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám zkušenosti s koupí ojetin Peugeot (celkem asi 15 ks), a to dobré i špatné.

Dobré:  dej pozor od koho kupuješ, tzn. prodáno v CZ, první majitel, v servise, kde TY máš známé (a ne prodávající) ti potvrdí, že auto znají, a nebylo bouráno. Anebo je prodávající tvůj známý a prostě víš a věříš, že nebylo bouráno. V tom případě se bude kazit podle nějakých statistických předpokladů a to se dá akceptovat. Cenu musíš akceptovat vyšší, stojí to za to.

 

Špatné zkušenosti: všichni dovozci a autobazary, je to stočené bourané, pohádky... Dobré auto se na plac nedostane, to se prodá v rodině nebo známým.

Edited by P607Olda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám taky roční jetinu 508 a popravdě další auto bude jíné. Holt jsem měl smůlu na konkrétní kus a na servisy. Teď pro změnu auto za jízdy píská od brzd, ale zase podle servisu je to holt normální. Takže když jedu s autem za téměř milión, tak pískám od kol jako když jede rezavá stará škodovka - holt normál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto som kupoval nove 10/2012. Mam 70t km a zatial mi menili:

 

- motorcek na ostrekovac celneho skla

- zamok sklapania zadneho sedadla (rezonoval)

- hydraulicky blok prevodovky + novy olej - zasekla sa rychlost na 3. stupni, po cca 3h sa to dalo do normalu ale podla zarucnych postupov urobili vymenu

- bezdotykove otvaranie/zatvaranie dveri spolujazdca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám zkušenosti s koupí ojetin Peugeot (celkem asi 15 ks), a to dobré i špatné.

Dobré:  dej pozor od koho kupuješ, tzn. prodáno v CZ, první majitel, v servise, kde TY máš známé (a ne prodávající) ti potvrdí, že auto znají, a nebylo bouráno. Anebo je prodávající tvůj známý a prostě víš a věříš, že nebylo bouráno. V tom případě se bude kazit podle nějakých statistických předpokladů a to se dá akceptovat. Cenu musíš akceptovat vyšší, stojí to za to.

 

Špatné zkušenosti: všichni dovozci a autobazary, je to stočené bourané, pohádky... Dobré auto se na plac nedostane, to se prodá v rodině nebo známým.

 

Jo to jsi napsal výstižně. Vše o co jsem se zatím tak nějak zajímal, bylo převážně dovoz.

Dá se v peugeot servise prověřit dle vin historie?? Dopátrají se k podstatným informacím nebo jen info o běžných údržbách atd.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já sem poslal mejlem do Pežotu v Brně VIN a oni mi zavolali, že jako co přesně chci vědět. Nikomu sem nic neplatil. Záznamy ale prej moc nevedou. Sám mi řekl že Škodovka je na tom líp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono je to jak kde...,jednou nám v autorizáku řekli zdarma historii a vše o autě při prohlídce auta před koupí (prohlídka se platila), ale jak píšu nahoře--když auto absolvuje první garančku a pak jezdí jinam, nebo servisuje sám majitel, nedovíš se vlastně nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky má auto nové od 01/2013 najeto ccca 65k km

 

a už jsem dvakrát měnil zadní ložisko, omezovač dveří na zadních dveřích a celou spojku (vše na záruku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám GT(niečo iné ako hľadáš) niečo cez 85tiskm ,kupoval som asi 1,5 ročné a zatiaľ OK (tuk tuk tuk). Tento rok mám už nieco cez 40tis ,ALE k autu mám aj optiway do 200tis km tak má nič netrápi. Spotreba fajn,celkom to ide,ale ten automat troska zaostáva za D3.

Hľadať,hľadať,hľadať aj po firme,ale nech na tom jazdi niekto normálny ( tažko take nájsť) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem pozriet jedno auto, mam o neho zaujem je to dovoz z Luxemburska, podla servisnej knizky bolo servisovane v Peugete, ma 129000kma preveroval som podla vin v Peugeote v BA historiu a dostal som odpoved: 

veci mimo zaruky vam neviem pozriet, nakolko peugeot neni prepojeny.

Na vozidle bola sprevena 1 zvolavacia akcia na ohrievač nafty +  vymena stredovy display. Ovladaci panel  klimi, riadiaca jednotka startovania bola menena na zaruku

Viac Vám neviem zistit.

Boli tie dve zavady co boli riesene na zaruku bezne? Je to 508sw, 2.0 HDI 120kw automat, r.v. 2013

Edited by TomasARN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...