Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klady a zápory Peugeotu 2008


Maxik70

Recommended Posts

Ahoj. 

Nastartuji (dneska, cca -3°) couvnu na cestu a jedu, první křižovatka, menší kopeček, křižovatka s hlavní silnicí, stopka, následuje cca 900m jízdy po hlavní silnici na Nový Bor. Sečteno a podtrženo, cca 1,2Km dráha a na budíku kousek nad 90 stupňů a je už příjemně zavlaženo. Topení nastavuji na 24, pak si uberu. 

Když je tepleji a zapomenu deaktivovat Start&Stop, tak na křižovatce s hlavní silnicí už motor eco stopuje.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mě při teplotě pod nulou vyleze teplota na 70°C asi po 1-1,5km na 90°C se dostanu asi po 2-3km. Auto začne do kabiny topit až tak po 10km - nastaveno 20°C režim Auto, ale uvnitř je docela kosa. Když si nastavím teplotu na MAX a ofuk naplno, tak fouká vlažný vzduch, nic horkého a přes ventilátor není slyšet rádio. Do práce to mám cca 15km a mám za tu cestu zmrzlé ruce. Pokud klesnou teploty venku ještě víc pod 0, tak to je na rukavice a čepici :( Zkoušel jsem i se zapnutou klimou, výsledek stejný.  Za mě je to auto použitelné tak při teplotách 0-20°C, pod 0 tam klepu kosu a v létě s klimatizací to zase nejede. :(

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se na to po přečtení vlákna zde zaměřil (mám 1,2 Rifter) a vlažný vzduch fouká (při nynějších teplotách kolem 0) už po chvíli a motor se ohřeje podle toho kterým směrem jedu - jedna trasa vede pořád do kopce (do hor), tam je motor ohřátý během 2km a na druhou stranu je to více z kopce, tam se ohřeje za delší dobu, ale to je prostě fyzika :) Oproti starému Touranu je to celkem mnohem rychlejší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v zimě mám nastaveno 24 a pak podle potřeby uberu,  když dáš ventilátor na MAX., se nediv, že neslyšíš rádio, jinak musím opakovat, ze všech aut co sem měl, se tento motor velmi rychle zahřeje a pak to samozřejmě i rychle topí...

@bohm007 myslím, žes udělal chybu hned u koupi vozu s tímto motorem, chceš něco, čeho není schopen :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny, pritelkyni odesla stara 206tka 1.1 a potrebuji ji neco vybrat na dojizdeni do prace. Do uzsiho vyberu se dostala, vedle kia ceed a ople astra, i 2008 v cene kolem 350tis. Celkove nejsem nadseny z nabidky motorizace ale v cene kterou mame nic lepsiho nenajdu. Jak je na tom prosim Puretech 1.2 110. Pritelkyne jezdi spis klidne a predpisove nicmene se trochu bojim, ze se spatne popere s kazdodenni jizdou po dalnici (cca 15km tam/zpet) kde uz tomu bude vic dupat. Doted jezdila za 6-6.5l. Z vice recenzi a diskuzi mi prislo, ze po te dalnici pokud nepojede 110km/h tak to pujde dost nahoru. Ma nekdo zkusenosti s timto motorem? Ma smysl premyslet o nemalem priplatku za 130k verzi? Jinak to vypada na slusne vozitko. Predem dik.

Upraveno uživatelem kultus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ta 206ka 1.1 má 60 koní, 2008 Puretech 1.2 má 110 koní, takže po dálnici se přítelkyni bude jezdit lépe (nejen po dálnici), do 6.5 litru se vejde určitě

samo ta verze 130 koní bude ještě lepší 😉, mám 110 koní a jede to dobře, přesto doporučuju delší zkušební jízdu (auto se nekupuje každý den), jsou tu lidi, co litují, že koupili 2008 motorem 82 koní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych byl spravedlivy nejsem nadseny ani z motoru 1.4 CVVT od Kie nebo 1.0 T 77kW u Astry. Kdyby jezdila max po okreskach (90-100km/h) tak tam je ten vykon tak akorat.

Mam nacteno par stranek dozadu kde mne docela pobavila diskuze ohledne vykonu pri zaple klimatizaci :) ale jen na chvilku. Nejsem skodolibej a borce lituji narvat tolik penez do vozu ktery nejezdi jak si predstavoval. Samozrejme ma slabbsi verzi ale i tak... Proto mam trochu obavu o realny vykon a vysokou spotrebu pri rychlostech kolem 150kilaku, precejen se starym se pres 130km v hodine nejezdilo (predevsim hluk, taky spotreba) ale s novym se to urcite zmeni. Tak dik za reakci. Co jinak, na co si dat u 2008 pozor planujeme skladovou Active verzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano klidne a predpisove 😁 ale az se trochu otrka tak nechci aby ji neco omezovalo jako soucasny kram, treba kdyby se prihodili dva lidi a v lete klima (s vyssi spotrebou pri takovem nakladu se samozrejme pocita). Precejen to nebude auto na dva roky.

Markusenka: dik za reakci. Skladem maji jen 6 stupnovy manual, na automat bych ji nepresvedcil ikdyz je na nej jen chvala ,ale tak ona s nim bude jezdit. 😋 navic drazsi bezny servis i pripadne opravy

Upraveno uživatelem kultus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Servis dražší jenom o výměnu, výplach oleje po cca 60tkm, ale zase žádné trable se spojkou, řadící pákou a škobrtáním přez zuby, jak se o tom píše zde a na FB Peugeotu 2008. 

Když potřebuješ vyrazit, prostě šlápneš na pedál, ona podřadí o dva stupně a letí. 

Auto s tím motorem z mého pohledu překonává jízdní vlastnosti Renaultu Laguny II s motory 1.9.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám s autom. převodovkou tolik zkušeností jako ostatní, ale můžu jedině doporučit--zapomenout na šaltpáku je fakt super :super, neříkám, že si už auto s manuálem nekoupím (automat není zadarmo), ale myslím si, že pro takové ty technicky slabší řidiče začátečníky je to luxusní záležitost prospívající i autu...:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mame za sebou zkusebni jizdu, auticko fakt pekne a pohodlne, akorat mne zarazilo jak se jednou trochu prudceji rozjizdel tak auto naokamzik cuklo pak uz ne. Neco se myslim resilo na opel foru ve spojitosti s 3valcovym turbem a lepsim benzinem ci jinym olejem. Nejsou s tim u 2008 problemy? Jinak zadny zavodak, ale zive to urcite je a pro bezny provoz naprosto dostacujici vykon. Turbo vic zabira uz od cca 1800ot. coz je prijemna zmena oproti 1.4 atmosfere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...