Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klady a zápory Peugeotu 2008


Maxik70

Recommended Posts

Ahoj.

Tak jasně VW, to jsou ty vymoženosti oprav textu :)

Hlučnost? Nevím u varianty 81Kw navíc se šesti stupni převodovky je hlučnost na dálnici při 130 nicotná, to spíš ve vyšší rychlosti, dálnice v DE, nastupuje aerodynamický hluk.

Je ale fakt, že pětirychlostní převodovka není zrovna vychvalovaná, natož její řazení.

Kolik tedy točí motor PureTech bez turba při dálničních max 130 km/hod na pětku?

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci nijak hájit Peugeota, ale auto s 60 kw asi nebude pro jízdy po dálnici (myslím teď auto kterékoliv značky tohoto výkonu)--podle mě je jisté, že se motoru dálniční rychlost 130 km/h (a více) líbit nebude, auto s takovým motorem je spíše do města a mezi vesnicemi (prostě na kratší vzdálenosti)  :myslim

ono ani těch 81 kw co mám já není na dálnici bohviečo...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Markusenka, s tou hlučnosti to ke prave tak jak jsem psal ze kazda 2008 je original. Nekdo mel pocit ze se mu roeti hlava na dalnici, jinej mel stejnej pocit ze ma vymlacenou napravu po 10tis.. atd.. Nekomu se loupe lak.. Nekdo ma zadni kotouce po 12tis jak jine po 80.. Nekomu vrze sedacka... nekomu palubka.. Urcite nebudu hanit 2008 protoze jak jsem psal tak se mi porad libi ale bylo tam po 12tis...to ALE. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

No jasně, ale třeba v Corse je 66Kw paráda a umí i 190, ale prostě řve. Je nutné před koupí auta mnoho věcí rozmyslet, není to jako koupit 10 rohlíků. Nevím, ještě před lety se honilo triko i s 1,9 DCI o výkonu 79Kw, nebo 96 Kw. Má to svoje maximum jako všechno, ale provozní optimum mi naprosto vyhovuje, navíc upgrade z 81 na tu silnější variantu je snadný a v mém připadě téměř na spadnutí, :)

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, ozzy56 napsal:

nechci nijak hájit Peugeota, ale auto s 60 kw asi nebude pro jízdy po dálnici (myslím teď auto kterékoliv značky tohoto výkonu)--podle mě je jisté, že se motoru dálniční rychlost 130 km/h (a více) líbit nebude, auto s takovým motorem je spíše do města a mezi vesnicemi (prostě na kratší vzdálenosti)  :myslim

ono ani těch 81 kw co mám já není na dálnici bohviečo...

Já mám rok starou 2008  60 Kw najíždím v Bohumíně končím v litovli   celkem 130 km a kromně ostravska zapínám tempomat na 135 K/H  motor si přede něco přes 4000 ot žáden hluk a při předjíždění sešlápnu pedál až na 165 a v autě to není ani znát žádné třepání ani třepání ve volantu a dobře drží stopu . a jelikož jezdím převážně ve dvou tak je pro mne dostačující ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je ta nevýhoda těch 5 kvaltových 2008 ta šestka by se jim taky hodila na dálkové trasy  a hlavně lepší přechody mezi rychlostmi v kopcích a po městě se s pětkou nechytám a někdy ta 4 je slabá motor pod 2000 nemá moc lahodný zvuk spíš řve že chce podřadit , ten chybějící válec je znát ….

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je to co píšu nahoře--auto s tím motorem je spíše na krátké trasy, protože 60kw delší ,,šestku'' prostě neutáhne, podle mě to není v počtu válců, ale ve výkonu motoru a točivém momentu :myslim

technicky není problém poskládat převodovku tak, aby měla 6 kvaltů (místo 5), ale ta šestka by pak měla stejný převodový poměr, jako ta 5, takže k hounu...,proto mají snad všechna auta určená do města slabší výkon a jen 5 stupnovou převodovku a proto točí 4000 při 130 km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pozor, 2008 je vyššie auto, odpor vzduchu bude oveľa väčší ako v 206. Ja som 1.4-ku 75k zažil v Peugeot Bipper a Fiat Qubo a poviem to tak, že lenivejšie auto som ešte nešoféroval. Malo to spotrebu 9L a vôbec to nešlo, oproti tomu 1.2 PureTech 130 v 3008 sa spotrebou pohybuje na 6,5-7L a dynamika je uplne niekde inde. Samozrejme v tomto prípade sa jedná o turbo motor, ale mám skúsenosť aj s popisovaným 1,2 puretech atmosferický v C3 a na použitie do mesta je to fajn, aj keď absencia vyvažovacej hriadele je tam poznať, ten motor je o poznanie menej kultivovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2008 1.2. 130 96KW manuál, nyní 5k km. ALLURE  - Jízdně super. Motor jede pěkně a táhne. Podvozek se mi zdá být dobrý, resp. nemám pocit, že by byl nějak tvrdý a cítil jsem každou díru (16 kola) je slyšet odpor větru od předních blatníku jak je to auto vyšší. Vržou mi přední sedačky! Budu řešit v rámci záruky, četl jsem, že to tady někomu dělá u nižšího stupně výbavy - tak mě to dělá i u ALLURE. Vadí mi intenzita podsvícení, když jedu v noci po dálnici, tak i když si dám to šedé pozadí a jas na minimum svítí to na můj vkus pořád hodně. spotřeba na dálky 6,2. Máte světlo v přihrádce u spolujezdce? Toho jsem si při koupi nevšiml, ale já ho tam nemám. Prostě tma. Klimatizovaná je. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ve spolek,měl bych ještě dotaz.Dostal jsem nabídku na roční auto.Je v automatu,nejvyšší výbava,včetně navi.Najeto 20 000 km,doloženo.

Vypadá velmi dobře,čistá,nikde nepoškozená.Cena 420 tis.Jaké máte zkušenosti.Převodovka řadila dobře,bez záškubů.Přiznám se,s automatem jsem ještě nejel.Tady má automat asi jen Mára.Mohli bychom se třeba spojit i přes SZ,popř přidám kontakt.

Děkuji Mirek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

S tou nohou, tak to je bomba. Jasně, když si dřív zvyknul na manuál, párkrát si levou nohou zmáčneš spojku = teda v automatu brzdu a to vší silou, kterou si mačkal jinak spojku, takže, co není připoutáno letí vpřed a Ty, ač připoutaný, letíš taky vstříct čelnímu sklu. Stačí to udělat i při poměrně malé rychlosti a pochopíš, že to auto opravdu brzdí :) !

Problém s automatem v podobě EAT 6 nemám, opravdu se na to lze spolehnout, v celku hladce a logicky řadí, nebo podřazuje. Občas při prudším brzdění, když podřazuje ze 4 na 3 trošku škubne, je to podle mě dáno rychlostí změny otáček motoru, jak brzdí zároveň motorem a mám za to, že z 4 rychlosti, kterou měla se zablokovaným měničem momentu podřazuje na 3 bez blokace. Ale není to nic co by stálo za zmíňku, mám odzkoušeno, že když si podřazuji sám, když to stihnu, dělám to v jiných otáčkách a neškubne to ani trošku. Jinak upozorňuji na skutečnost učení se, adaptace převodovky na styl jízdy řidiče, takže pokud předpokládám, že Tvůj jízdní styl bude odlišný od předchozího řidiče, je možné, že se Ti podmínky řazení řazení adekvátně k poloze plynového pedálu nebudou pozdávat. Buď tomu nech čas, ona tvůj styl pochopí, nebo lze v servisu například při servisce požádat o vymazání adaptace a převodovka se začne učit s čistým štítem.

Pěkné svezení se řvoucím motorem je když necháš plynový pedál na podlaze, nebo dáš režim sport, to pak vytáčí rychlosti hodně vysoko. V režimu na zimu, se vlastně rozjíždích na 2, nebo 3. To dělá převodovka automaticky po aktivaci režimu tlačítkem, nepoškozuje jí to a Tobě to usnadní rozjezd na sněhu, nebo ledu, tím, že na kola není přenášen takový moment.

Mám Allure a v přihrádce máme zimu od klimatizace a svítí se tam. Jak upravuješ ten jas? Přes displej, nebo tlačítkem pod budíky? Řekl bych, jist si úplně nejsem, že tím tlačítkem se dá dostat na nižší intenzitu podsvětlení. Jinak se dá ale samostatně vypnout tlačítkem modré (červené) orámování budíků a také celý displej v menu nastavení (asi na dvě kliknutí), to pak je opravdu tma :)

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi,je škoda,že jste daleko.Mám naježděno dost,jezdil jsem i pracovně,vždy fofrklacek.Automatu bych se nebál,záleží spíš na spolehlivosti.Pamatuju problémy z 90tek,ale to byly vyšeptaný verky.Je  0+.Výbava GT,ještě přemýšlím o ceně......Rada?

Automat spíš chci kvůli ženě,mám několik operací srdce,část hovězí,tak kdybych zhasnul,aby měla bezproblémový držák 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 taky celý život v ruce šaltpáku,  tak sem si řek, že na stará kolena zkusím automat...,mno, taky mě to mohlo  napadnout dřív :myslim, poruchovosti bych se nebál, za prvé je to skoro nové auto a ty kraksny, co se vozily kdysi se s dnešníma autama nedají srovnávat, už tím, že vývoj automatu nestál na místě, ale taky tím, že ta auta kdysi měla najeto XXX kilometrů a podle toho taky byla nespolehlivá

Upraveno uživatelem ozzy56
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...