Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klady a zápory Peugeotu 2008


Maxik70

Recommended Posts

Ahoj.

Nevím jest-li je dávají rovnou, ale já je mám zapsané TP jako jednu z alternativ. Také máme ty 16" od Goodyearu a úplně tiché nejsou. Počítám, že auto trošku změkne po nájezdu porce kilometrů, ale jak říkám, vysloveně žebřiňák jako Corsa nebo Golf to taky není. 

Automat = návyková látka, a ty rozjezdy z křižovatek. Ovládání hladiny otáček pro přeřazení polohou pedálu plynu je paráda.

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

pořád tu pročítám témata,spokojenost,co lze doprogramovat.Konečně jsme tak nějak vyřešily finance.Dnes jsem dostal nabídku

do výroby,motor 130,paket+couvací kamera,metalíza za 405tis.Platba hotově,co myslíte.Vždycky jsem říkal,že do auta tolik nedám,

ale...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj.

Spíš si myslím, že už pochopili, že lidi brali celoevropsky 110 a bez problému jen SW úpravou do cca 8000,-Kč si z ní v pohodě dělali 130, zatímco rozdíl v ceně mezi 110 a 130 od Peugeotu byl podstatně větší, čimž je generován propad zisku :) . 

Frantícká fóra o Peugeotech a Citrouších o tom upgradu z 110 na 130 uvádějí zajímavé věci. A jak jsem dřive psal, i z autorizovaného servisu se šíří způsob, jak jen pomocí SW upgrade udělat. Dostal jsem dotaz, který servis to je, byl. Vyhrazuji si však právo toto nesdělit, zejména z pochopitelného důvodu firemní politiky značky. Díky za pochopení

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj,

v dubnu jsem koupil nový P2008 1,2 82 man5 Allure. Před tím jsem měl 206 SW 1,4 . Když srovnám obě auta, tak P2008 je co se výbavy interiéru a prostoru určitě lepší. Co do jízdních vlastností, tak mi více vyhovovala 206. 2008 se dost naklání, přední náprava je dost tvrdá, takže každá nerovnost je znát, oproti tomu zadní náprava je až moc měkká a zadek poskakuje. Jezdím nejvíc na vesnických okreskách, které spíš připomínají tankodrom a je to dost nepříjemné. Jako totální průšvih považuji motor. Je dost hlučný, na volnoběh se klepe, v nízkých otáčkách zní jak starý diesel. Výkon tak max do města, od 70 km/h už akcelerace chybí. Na dálnici neudrží rychlost a do kopce musím podřadit. Prodejce mi tento motor nabídl jako velmi úsporný se spotřebou okolo 5l. Skutečnost je taková, že i při hodně lehké noze na dálnici se pod 7l nedostanu. Mám zatím najeto necelé 2 000km, ale nevěřím, že by spotřeba po zajetí výrazněji klesla. Cukání při rozjezdu mi dělá taky, někdy auto vystřelí, že musím brzdit, abych nenarazil do auta přede mnou, jindy je rozjezd přískoky vpřed alá 1. lekce autoškoly. S motory puretech se Peugeot vrátil asi tak o 20 let zpátky.

Zajímali by mě zkušenosti dalších majitelů, hlavně co se týče výkonu motoru a spotřeby. Nedají se nějak seřídit zadní tlumiče nebo vyměnit pružiny, aby auto tolik neskákalo?

Upraveno uživatelem bohm007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bohm007 taky jsem koupil auto v dubnu, ale jiný motor a převodovku (dole v podpisu), spotřeba teď klesla na 6.3 (byla 6.5), podvozek je tvrdý, ale mají to tak všechna dnešní auta, když je auto naložené, jede se s tím dobře, když jedu sám, skáče jak koza..., na dobré silnici je to super (jako s kazdým autem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Tak to reklamuj, hlavně to pocukávání. To není normální, obzvlášť, když to se stejným motorem a převodovkou ani zdaleka nedělá všem. Z výběru tříválcových motorů je PureTech to nej, motory od WV nebo Fordu, to jsou skutečné propadáky.

Za sebe bohužel nemohu hovořit o zkušenosti s PureTech bez turba, mám ja ko ozzy56 81Kw s turbem a automatem. Na palubce dlouhodobou spotřebu za bezmála posledních 9tKm na 6,2l/100 Km, motor tahá, ani ve čtyřech tlusťoších a kopcovitém terénu silniček Českého Švícarska se nezadýchal, pěkně řadil, podřazoval.

Po poslední servisce, jak jsem už psal, kde dali olej Total, je motor ještě více klidnější, než byl předtím.

U podvozku, je značně ovlivněn druhem a kvalitou pneumatik, ale v zásadě třeba pohodlné jako Laguna II to není, ale není to zase prkno jako u WV, Škodovek, Opel.

Mára

PS: když ho nebudeš chtít, tak ho zkus nabídnout do Mototechny, budou mít určitě zájem a nabídnou Ti velmi solidní cenu, nebo si vemeš protiúčtem jiné auto, nyní tam je pěknou červenou 2008 s turbem a automatem za 360tKč při platbě v hotovosti.

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Docela se ztotoznuji s Bohm007. Jinak Markusenko... mas na mysli VW? Ja 2008 prodal ze stejnych duvodu...po 1,5 roce. Je pravda ze kazde auto je proste asi original. Tvrdej podvozek, v zatackach uskakoval. Co dira to rana do kary. Po 10 tis km jsem myslel ze mam vymlacenou napravu i tlumiče. Zkontrolovano a vse o. k. A hluk v aute silenej. Na dalnici ve 130 v zadu neslyseli co rikam a museli se nahejbat mezi sedacky. Jinak pro me je to porad libive auto. Jak venek tak interier se povedl. 

Upraveno uživatelem Steefo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...