ozzy56 Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 v tabulkách pežotu jsou psané snad pro všechny motory, ale rozhodující je TP, podle mě je dopsat nebude asi problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 (upraveno) Ahoj. Nevím jest-li je dávají rovnou, ale já je mám zapsané TP jako jednu z alternativ. Také máme ty 16" od Goodyearu a úplně tiché nejsou. Počítám, že auto trošku změkne po nájezdu porce kilometrů, ale jak říkám, vysloveně žebřiňák jako Corsa nebo Golf to taky není. Automat = návyková látka, a ty rozjezdy z křižovatek. Ovládání hladiny otáček pro přeřazení polohou pedálu plynu je paráda. Mára Upraveno 21. květen 2019 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 jojo, už jsem se s tím pedálem plynu naučil řadit ty 15'' dávají asi do nejslabšího motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 15 by měly být standart a ostatní jako alternativa.se zapsáním,no nevím jestli to bude tak snadné protože emise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 já mám v TP jako standard kola 16'' a alternativu 17'', bohužel kola 15'' v TP vůbec nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 21. květen 2019 Sdílet Odesláno 21. květen 2019 Ahoj. Tak koukám do svého TP. Máme Allure s automatem a jako základ psané 15", v dalších záznamech variabilní provedení 16" a 17". Auto zjevně dodané na 16". Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 23. květen 2019 Sdílet Odesláno 23. květen 2019 Ahoj, pořád tu pročítám témata,spokojenost,co lze doprogramovat.Konečně jsme tak nějak vyřešily finance.Dnes jsem dostal nabídku do výroby,motor 130,paket+couvací kamera,metalíza za 405tis.Platba hotově,co myslíte.Vždycky jsem říkal,že do auta tolik nedám, ale... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 zjistil jsem,že opět je v nabídce motor 110koní se šestikvaltem.Ještě jaká bude cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) konfigurátor píše 350 tisíc Kč za Active, 110 koní a šestikvalt manual pežot už nenabízí základní motor 60 kw, ani verzi 110 s EAT 6 Upraveno 5. červen 2019 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Ahoj. Ale zůstala tam verze 130 s EAT6. Zde se vrátím k řešené problematice, že 110 a 130 verze jsou stejné motory s odlišným naprogramováním ŘJ. Pak logicky proč nedostat za stejné díly rovnou více zaplaceno. Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 tak jasně, kdyby byla při koupi verze 130 s EAT 6, tak bych ji vzal radši, i když mi těch 110 koníků vyhovuje ,jinak asi mají problémy s kapacitou motorárny, že s těma motorama furt šachují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Ahoj. Spíš si myslím, že už pochopili, že lidi brali celoevropsky 110 a bez problému jen SW úpravou do cca 8000,-Kč si z ní v pohodě dělali 130, zatímco rozdíl v ceně mezi 110 a 130 od Peugeotu byl podstatně větší, čimž je generován propad zisku . Frantícká fóra o Peugeotech a Citrouších o tom upgradu z 110 na 130 uvádějí zajímavé věci. A jak jsem dřive psal, i z autorizovaného servisu se šíří způsob, jak jen pomocí SW upgrade udělat. Dostal jsem dotaz, který servis to je, byl. Vyhrazuji si však právo toto nesdělit, zejména z pochopitelného důvodu firemní politiky značky. Díky za pochopení Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Podle mě není problém přímo v peugeotu ale tady u nás u importéra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohm007 Odesláno 6. červenec 2019 Sdílet Odesláno 6. červenec 2019 (upraveno) Ahoj, v dubnu jsem koupil nový P2008 1,2 82 man5 Allure. Před tím jsem měl 206 SW 1,4 . Když srovnám obě auta, tak P2008 je co se výbavy interiéru a prostoru určitě lepší. Co do jízdních vlastností, tak mi více vyhovovala 206. 2008 se dost naklání, přední náprava je dost tvrdá, takže každá nerovnost je znát, oproti tomu zadní náprava je až moc měkká a zadek poskakuje. Jezdím nejvíc na vesnických okreskách, které spíš připomínají tankodrom a je to dost nepříjemné. Jako totální průšvih považuji motor. Je dost hlučný, na volnoběh se klepe, v nízkých otáčkách zní jak starý diesel. Výkon tak max do města, od 70 km/h už akcelerace chybí. Na dálnici neudrží rychlost a do kopce musím podřadit. Prodejce mi tento motor nabídl jako velmi úsporný se spotřebou okolo 5l. Skutečnost je taková, že i při hodně lehké noze na dálnici se pod 7l nedostanu. Mám zatím najeto necelé 2 000km, ale nevěřím, že by spotřeba po zajetí výrazněji klesla. Cukání při rozjezdu mi dělá taky, někdy auto vystřelí, že musím brzdit, abych nenarazil do auta přede mnou, jindy je rozjezd přískoky vpřed alá 1. lekce autoškoly. S motory puretech se Peugeot vrátil asi tak o 20 let zpátky. Zajímali by mě zkušenosti dalších majitelů, hlavně co se týče výkonu motoru a spotřeby. Nedají se nějak seřídit zadní tlumiče nebo vyměnit pružiny, aby auto tolik neskákalo? Upraveno 6. červenec 2019 uživatelem bohm007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. červenec 2019 Sdílet Odesláno 6. červenec 2019 autem ses před koupí vůbec neprojel--nevyzkoušel ? myslím delší jízdu--mně nabízeli půjčit auto na víkend, ale stačilo mi asi dvě hodiny a byl jsem rozhodnutý--myslím celkově s autem (ale mám jiný motor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohm007 Odesláno 6. červenec 2019 Sdílet Odesláno 6. červenec 2019 Zkušební jízda byla asi 10-15 minut po Plzni, auto bylo svižné, ukazatel průměrné spotřeby ukazoval 5,5l. Delší jízdu mi prodejce neumožnil. Ve městě a na rovné silnici je auto super. A jak jsi spokojený s podvozkem? Jakou máš spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 6. červenec 2019 Sdílet Odesláno 6. červenec 2019 Co to znamená "lehká noha na dálnici"? Pokud jezdím na spotřebu tak nesmím jet víc jak 90km/h plynulou jízdou. Ne brzda-plyn. Co mám zatím zkušenosti tak při rychlostech nad 110 km/h (po rovině) si všechny motory pápnou více paliva. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. červenec 2019 Sdílet Odesláno 7. červenec 2019 @bohm007 taky jsem koupil auto v dubnu, ale jiný motor a převodovku (dole v podpisu), spotřeba teď klesla na 6.3 (byla 6.5), podvozek je tvrdý, ale mají to tak všechna dnešní auta, když je auto naložené, jede se s tím dobře, když jedu sám, skáče jak koza..., na dobré silnici je to super (jako s kazdým autem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 7. červenec 2019 Sdílet Odesláno 7. červenec 2019 (upraveno) Ahoj. Tak to reklamuj, hlavně to pocukávání. To není normální, obzvlášť, když to se stejným motorem a převodovkou ani zdaleka nedělá všem. Z výběru tříválcových motorů je PureTech to nej, motory od WV nebo Fordu, to jsou skutečné propadáky. Za sebe bohužel nemohu hovořit o zkušenosti s PureTech bez turba, mám ja ko ozzy56 81Kw s turbem a automatem. Na palubce dlouhodobou spotřebu za bezmála posledních 9tKm na 6,2l/100 Km, motor tahá, ani ve čtyřech tlusťoších a kopcovitém terénu silniček Českého Švícarska se nezadýchal, pěkně řadil, podřazoval. Po poslední servisce, jak jsem už psal, kde dali olej Total, je motor ještě více klidnější, než byl předtím. U podvozku, je značně ovlivněn druhem a kvalitou pneumatik, ale v zásadě třeba pohodlné jako Laguna II to není, ale není to zase prkno jako u WV, Škodovek, Opel. Mára PS: když ho nebudeš chtít, tak ho zkus nabídnout do Mototechny, budou mít určitě zájem a nabídnou Ti velmi solidní cenu, nebo si vemeš protiúčtem jiné auto, nyní tam je pěknou červenou 2008 s turbem a automatem za 360tKč při platbě v hotovosti. Upraveno 7. červenec 2019 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steefo Odesláno 7. červenec 2019 Sdílet Odesláno 7. červenec 2019 (upraveno) Ahoj. Docela se ztotoznuji s Bohm007. Jinak Markusenko... mas na mysli VW? Ja 2008 prodal ze stejnych duvodu...po 1,5 roce. Je pravda ze kazde auto je proste asi original. Tvrdej podvozek, v zatackach uskakoval. Co dira to rana do kary. Po 10 tis km jsem myslel ze mam vymlacenou napravu i tlumiče. Zkontrolovano a vse o. k. A hluk v aute silenej. Na dalnici ve 130 v zadu neslyseli co rikam a museli se nahejbat mezi sedacky. Jinak pro me je to porad libive auto. Jak venek tak interier se povedl. Upraveno 7. červenec 2019 uživatelem Steefo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.