Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klady a zápory Peugeotu 2008


Maxik70

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Ahoj,minulý týden jsem byl u prodejce a svezl se se 110konovým motorem.Bohužel,nikde není ke svezení ten základní.

Turbo je znát.Týden předtím jsem měl možnost svezení s fabii tsi 70 kw.To byla tragedie,neskutečně dlouhé převody.

Pažout mně velmi překvapil.V dobrém.Ale za turbo dát 388 tis?Navíc uvěr s úrokem 7,5 ?Měl bych dotaz,dá se dodělat třeba zadní kamera,aby ukazovala natáčení kol jako origo?A třeba zrcadlení telefonu kvůli navigaci?Ta origo je pěkná,ale přeci jen drahá 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Pokud bych měl možnost konfigurace nového vozu, pak bych si nechal vše originál a prostě připlatil. Samozřejmě dodělat jde spoustu věcí, ale Peugeot změnil dodavatele palubního multimediálního systému, čímž jsou předchozí poznatky z dodělávek odstaveny na vedlejší kolej. Já takovou možnost neměl, kupoval jsem vůz po prvním majiteli a tak jsem kameru a navi oželel. Vystačím si se senzory a vylepšením starého multimediálního systému o CarPlay s MirroLinkem.

Zkusil bych na tvém místě vůz financovat jinak, ne prostřednictvím úvěru jak uvádíš, asi od Peugeotu. Jsou způsoby, jak si půjčit jinde třeba za něco málo nad 3%.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Markusenka napsal:

 

Zkusil bych na tvém místě vůz financovat jinak, ne prostřednictvím úvěru jak uvádíš, asi od Peugeotu. Jsou způsoby, jak si půjčit jinde třeba za něco málo nad 3%.

Mára

od peugeotu to vyjde nejlíp.teda před rokem a půl to tak bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vespolek

líbí se mi,že jste tohle forum rozhýbali.Když jsem před 11 lety vybíral accenta,tak mi takové forum hodně pomohlo.Nakonec to byla super parta a 2x ročně jsme se scházeli po vlasti České,Třeba se nám to tu taky časem podaří.Jinak děkuji za rady.Zatím jsem ve fázi námluv,ale připadá mi každá poptávka čím dál dražší.Ale ve čtvrtek mi prodejce poradil počkat na konec roku,až se budou plnit objemy prodejů.Ten základní motor mi rozmlouval.Navi není podmíkou,ale kvůli ženě chci kameru,protože jízdu dozadu,, opravdu nezvládá!".Tak už nějaký ten rok taky máme ,začínala na Š 105.pak dlouho nejezdila,až ji donutila situace.Mně odešlo srdce a rok jsem byl na výměně a rekonvalescenci.No a po 9 ti letech mi to začíná nějak zlobit.Proto se dluhu bojím,ješte mám co splácet na baráku.Asi bych podle motoru půjčoval tak 100 až 150 tis.Právě nevychází podle úroku přeplatky,protože na 3 roky to má být asi 10 000,údajně je rozdíl dorovnaný peugeotem.Asi počítám něco blbě.A havarijko s POV vychází  kolem 12 000 u kooperativy.

Mirek

  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základné atmosferické 1.2ky by som asi nebral, jednak čo do pružnosti to nebude žiadny zázrak a takisto ten motor neobsahuje vyvažovací hridadeľ, takže kultúra chodu bude o dosť horšia. Čo sa týka nákupu, ja som riešil 3008 na leasing, aspoň u nás v SK má Peugeot ponuku leasingu bez navýšenia, je to síce taká polopravda, lebo sa platil spracovateľský poplatok, ale to je všetko čo sa preplatí. Pre príklad: nákupná cena bola 24500€, platila sa akontácia (min.25%) cca 6000€ a musel sa zaplatiť spracovateľský poplatok v tomto prípade to vyšlo na zhruba 1200€ a teraz sa už bude splácať iba zostávajúca cena auta + pzp a havarijko, toto vyšlo zo všetkých možností najvýhodnejšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevýhoda úvěru od automobilky je v tom, že při i minimálním úvěru musíš odevzdat techničák úvěrové společnosti. Já si bral na 308 půjčku jen z důvodu, že tam byla úvěrová sleva 10 000Kč, přičemž při 20% úvěru na 12 měsíců bych zaplatil na úrocích cca 3000 - 4000Kč (už si přesně nepamatuju). Jinak bych ji nebral. Až při předávání auta mně prodejce řekl, že "techničák pak pošlete poštou buď k nám nebo rovnou na úvěrovku" - a já měl šok, protože tohle jsem netušil. Pro mě byl pocit, že nemám auto "pod kontrolou" tak nepříjemný, že jsem po měsíci nebo dvou úvěr vypověděl a raději rovnou splatil. A to ještě měli výjimku a nemusel jsem psát úvěrovku jako vlastníka do techničáku - což mně příjde už úplně uhozené. Půjčím si 70 tisíc na auto v ceně skoro 400tisíc a majitel v techničáku je leasingovka... Nicméně jsem na tom nakonec vydělal, protože úvěrová sleva mně zůstala a z úroků jsem doplácel jen poměrnou část do další splátky:)

Nicméně ty smlouvy jsou psány strašně (pro klienta),  je to soubor různých povinností s krátkými lhůtami a vyjmenovanými pokutami za nesplnění... A to byl Essox, tedy vlastně Komerční Banka, a žádný pokoutný lichvář. Ani nechci vědět, jak vypadají ty podmínky v horších firmách.

Upraveno uživatelem Ajap
Oprava překlepů.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám od Essoxu a v techničáku jsem majitel i provozovatel. Ale úvěrovce jsem ho musel dát, protože jsem si půjčil nad 150k Kč (nebo jaký tam byl limit :myslim ). Mam to za slušný procenta a pojistku jsem si mohl udělat sám (ušetřil jsem na ní asi 6000 Kč ročně oproti nabídce dealera :D)

V ČR je snad nyní taky možnost úvěru bez navýšení, ale musí se složit 50% a vzít si pojistku od dealera. Neříkám, že ty pojistky jsou špatný, ale na mém příkladu je vidět, že pak to nemusí vycházet zas tak výhodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, jak je to s lízinkama a úvěrama, ale když jsem chtěl zaplatit auto hotově (2014), baba v autorizáku mi řekla, že mají dobrou nabídku na úvěr--dáte 70% hotově a 30% na úvěr s dobou splatnosti 1 rok a budete mít pojistku GAP (hav. i zákonnou) zdarma a auto nepřeplatíte ani korunu, tak jsem do toho šel :super

na konci toho roku splátek mi volala paní z pojištovny, že mají pro mě pokračování obou pojistek za dobrou cenu, tak jsem pozjištoval u ostatních pojištoven co a jak a pak zavolal paní, že budeme pokračovat :D, protože nabídky ostatních pojištoven byly nesrovnatelné...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Slovensku sa pri leasingu žiadny techničák nikam neposiela ale samozrejme vlastník auta je leasingovka až do splatenia. Pri úvere je auto majitelove ale v prípade neschopnosti splácať úver príde exekútor. Ak sa nespláca leasing, odoberú auto a treba len doplatiť nezaplatené splátky k dátumu odobratia auta. Pokial človek normálne spláca, je leasing v pohode a zahrnuté poistenie je celkom v pohode, niesu tu nejaké premrštené sumy. Pokiaľ auto kupujem na firmu, tak ho do nákladov viem dať iba tak, že sa to rozloží na 4 roky, takže leasing na 4 roky je to najlepšie čo sa dá v takom prípade urobit´, do nákladov ide v podstate zaplatená čiastka a nie že auto zaplatím naraz ale do nákladov pojde iba 1/4 a potom ďalší rok zase 1/4 a tak ďalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

mám dotaz ohledně skleněné střechy (panorama) u 2008--má ta střecha stínění (clonu), nebo jen pevné sklo? a pokud má stínění, je posun ruční, nebo elektrický?  díky :)

P.S. odpověď-- tak je tam roletka na ruční pohon

 

 

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Já to kdysi řešil financování tak, že jsem si nechal dát nabídku od Peugeotu. Ten poplatek se mi nelíbil. Tak jsem zavolal - tenkrát do GE auto - kde jsem financoval první auto z AAA. A na rovinu jsem mu posal nabídku od peugeotu s tím, že oslovím ještě někoho dalšího, jestli se umí pod to dostat. A vyšlo mě to asi o 35 tisíc levněji. Ale už s nima nepůjdu, protože mi ještě slíbili 1000 poukázku na benzín, ale tu mi pak zapřeli. A to se nezapomíná :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

tak mám jeden záporný bod--přestože jsem si před koupí dvatisíceosmičku dost projel, někdy mám dojem, že mi tam zapomněli dát pružiny :D--zdá se mi, že je to tvrdší než bývalé berlingo, přitom pneumatiky nahuštěné na předepsaný tlak..., dneska už asi měkčí auta neexistují

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Když jsem kupoval, vzpomínal jsem na komfort francouze v podání Renaultu Laguna II. Úplně takové to teda není, ale ve srovnání s naším druhou károu, Corsou C na 15" hliníkách to měkoučké je.

Letos jsem jezdil první zimu a tak z elektronů rozměru 16" jsem šel do plechovek rozměru 15". Musím říct, že na plechovkách bylo auto podstatně měkčí, teď po nedávném přezutí je to znatelně tvrdší.

Hliníky, 16" mám originál s originál dodávaný pneu, plechoé disky jsem kupoval nové v pneuservise a pneumatiky mám nějaké noname na dojetí.

Ty tam máš GripControl a univerzální pneumatiky ? Četl jsem že ty pneu jsou nic moc.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gripcontrol nemám, takže ani ty pneumatiky ,,kočkopes'', co k tomu dávají :), jenže ani ty goodyear , co byly na autě, nejsou nic moc, protože hučí jak motor jumbojetu, (plecháče 195-60-16), jinak na zimu mám taky disky patnáctky s pneu 195-65, které sice nemám zapsané v TP, ale přece je nevyhodím..., tak jsem zvědavý, jak to pojede s nima, jestli to bude měkčí, tak uvažuju, že si ty 15'' nechám zapsat a přejdu i na letní 195-65-15--design mě až tak nezajímá, chci pohodlí...

a jako velmi kladný bod hodnotím automat--že se nemusím starat o ten fofrklacek :super

DSCN0025.JPG

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...