Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klady a zápory Peugeotu 2008


Maxik70

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Ahoj!

Dneska mne trošku překvapila funkce EAT6, kdy jsem jel z kopce, byla tam šestka a na tempomatu nastaveno 93 Km/hod. Když jsem dojel na vrchol stoupání a začlo klesání, přirozeně se začala zvedat rychlost a v tu mě najednou EAT6 překvapila tím, že se jala podřazovat a to nejdříve na pětku a následně dokonce čtyřku. Vysvětluji si to tím, že chtěla zvýšit brzdný moment motoru. Když jsem šlápnul na plyn, okamžitě byla zařazana původní šestka.

Zajímavá funkce ne ?

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
V 23. 6. 2018 at 13:29, Markusenka napsal:

Ahoj.

Dokud jsem to zde nečetl, tak jsem ani nevěděl, že je u 2008 takovej problém s krytem zavazadlového prostoru. Už se tomu ale nedivím. Myslel jsem si totiž, že to, jak to mám já provedené je originál, ve skutečnosti to musel teda nechat dodělat předchozí majitel. Asi jsem měl trošku štestí :)

 

kde jsi vzal ty hříbky pro uchycení těch ok ,a jak to drží v tom plastu těch dveří ……...mě se zdá že ten plast je dost volnej ..

Upraveno uživatelem Péťa
Odstraněn obrázek z citace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za ty fotky se omlouvám ale nevěděl jsem jak reagovat jen na text ……..chtěl jsem vědět jen jestli ten hříbek je origo a dá se někde koupit …...protože ty šnůrky jsem sehnal ale u nás v auto dílech  nic podobného jako ty hříbky neznají asi budu muset navštívit nějaký vrakoviště 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. 

Drži to fest na oplastovaných, našroubovaných čepech. Kolega psal, že je to celé pravděpodobně z koncernové Octavie, nebo Fabie, no a když jsem to dal do stejdy Googla vyskočilo na mne hafo odkazů, například: https://www.auto-doplnky.com/tahlo-drzak-zadniho-plata-kufru-skoda-octavia-i-1996-2010-neoriginal-1u0863634d-p40903

Zde komplet za směšnou cenu: 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j6863634-tahlo-zadniho-plata-cz-22325.html

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/191867775a01c-drzak-pasku-zadniho-plata-oe-4600.html

Takže se potvrdilo, ano je to z koncernu :).

Tady u nás se v Peugeotu ani nedivili a říkali, že se to dělá. Vypadá to jako originál řešení a je to naprosto spolehlivé.

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem to přesně jak je na foto udělal  šňůrky s kuličkama za 120Kč  v dílech pro škodovky a ty hříbky mám z vrakáče z nějakého forda nic za ně nechtěly a opravdu to vypadá jak by to tam patřilo od výroby jak vyjedu z garáže nafotím mám nízkej strop a nemohu otvírat kufr 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

apropoo ty úchyty co jsi dal v odkaze jsem koupil jako první jenže moc nedržely aspoň mi se to tak jevilo že se moc vyklání proto jsem si pořídil jiné se šroubem a pod plast v místě výstuhy jsem ze silonu stočil velké podložky zašrouboval a drží to jako prase 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ahoj

Peugeot 2008 1.2 puretech turbo 110 zakoupeno nové.  

Vychytavka s deklem je super. Já vozím kola na nosiči, ale protože musím zakleknout pro připojení zásuvky, tak mám na platě složenou dečku,, takžea čast dečky přehodim přes její pohyblivou část  a je po problému.

  S tímto autem můžu porovnat můj  předchozí  Hyundai i 30 CW r.v.2009 .1.4.  Elektroniku nebudu porovnávat. Zavazadlový prostor , místa  pro cestující na zadních sedadlech a odkládací prostory  v interiéru vozidla , hovoří jednoznačně pro i30. Jasně jsou to jiné kategorie, ale už  jezdíme jen dva a výjímečně někdo sedí na zadních sedadlech. . S I 30 jsme  dali Brno Trentino a zpět s kolama  na zadním nosiči   za 7.2 l /100 km a stejné trasy s 2008 za 5,5 l/100. Když jedu na ryby 50km tam a 50 km zpět a na pohodičku, tak to dám s 2008  za 4,7 l / 100. a to pravidelně Spotřeba je super. Průjezdnost terénem  po rozbitých polnačkách taky super. Jezdím kolem 2000 otmin. 

Ale chtěl bych se zeptat. Tankuji   Shell V-Power Dynaflex 95 a zjistil jsem , že když asi do 25 l tohoto benzinu ještě prdnu 10 l  OMV MaxxMotion 100plus, tak to auto jede naprosto úžasně a  jsou na nejmenší možnou míru omezeny vibrace motoru  typické pro tříválce.Reaguje to na každé brnknutí plynu. Po sešlápnutí plynu v případě předjíždění to člověka fakt zamáčkne do sedačky.   Samozřejmě ty poměry míchání nemůžu trefit a po každém tankování a mixu má benzín jiné okt. číslo a navíc nevím jestli ty aditiva které firmy používají se tzv. snášejí. Najedeme tak 1.200 km měsíčně.

Myslíte si, že by  tím mixováním různých druhů tzv. prémiových paliv,  mohlo dojít k případnému poškození motoru?  Raději bych jezdil na tu  OMV 100 , ale v  té  brožuře , se píše že tam mám lít  95 nebo  98, kterou však  u nás neseženu . 

Díky 

Peugeot.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Ježku jsem na to úplně stejně. Já tankuji již pouze od Benziny 100 okt. benzín a super. Spotřebu mám teda trochu vyšší, ale to asi proto že se rád svezu a využívám turbo. Jinak i30CW jsem měl taky a 2008 je lepší. Já mám na víčku pouze 98 nebo 100 tech 95 je škrtnutý a v návodu je nedoporučený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Taky jsem začal dávat po předchozím zaškobrtnutí pouze 98, nebo 100 oktanový benzín. Na 95 to jede, ale nesmí se brát u pochybné stanice. Nejčastěji teď dávám tu 100 od Benziny. V Německu jsem naládoval obyč benzín a jelo to jako u nás na tu 100 :). Jinak vibrace vůbec nepozoruji, v autě je klidněji než kdekterém čtyřválci! Když někoho svezu ani je nenapadne, že to má tříválec. Náš tříválec s turbem má slušněj vyvažovací mechanismus, tak ať se snaží.

Když jsem teď četl o průšvihu Fordu s tříválcovým motorem EcoBost a zároveň jsem ještě neslyšel o problémech spojených s PureTechem, docela se mi ulevilo :)

Ps: po výměně filtru sání, jeho vložky, za bavlňenou od KN nepozoruji samozřejmě nárůst výkonu :))), ale i podle manželky je auto při jízdě, chod motoru pocitově tišší.

Mára

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj,pravidelně to tu sleduju,protože uvažuju o koupi 2008.Ale koukám,že se čím dál víc zdražuje.Včera jsem se stavil v Jihlavě

a nabídka mi vyrazila dech.Základní motor ,výbava acces +autoklima,vyhřívání sedaček,park.čidla s kamerou 370tis,dnes

 potelefonu 360.v bílé barvě.Vypadá to,že 11letý  accent  ještě bude sloužit dlouho.Kdysi jsem jel smotorem110koní a super.Jak jezdí

ten základní?Ted mám 1,4 98 koní a když je plně naložený,tak v kopcích je to znát.Co těch 81 koníků.

A máte někdo nějaký tip na prodejce s lepšími nabídkami?Ten turbomotor už tady leze přes 400 tis.

Děkuji.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukni na ofiko stránky Peugeot do ''akční nabídky jednotlivých prodejců'', najdeš tam možná vhodnou 2008 za solidní peníz

řekl bych, že ta základní atmosféra 82 koní bude slabá, ale pro řadu důchodců a kliďasů za volantem bude akceptovatelná :myslim, kamarád v práci má 2008 se 110 koníky MAN 6 a jede to dobře i plně naložené, jenže se s tím motorem a manual. převodovkou už neprodává (jen s automatem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Nechci dělet reklamu ale velmi zachovalá auta se dají objevit na Mototechně. Jak v naftě, tak v bezínu. Jen ten benzín s 81 KW . Na Německém Mobile ale jsou. Automatu EAT6 se netřeba bát, škoda že nedávají i jeho nástupce EAT8, to by bylo. Ve větším 3008 ho velmi chválí a hlavně, neni to dvojspojka, nebo robotizovaná mechanika, ale pravý automat s hydrodynamickým měničem včetně blokovací spojky, takže v reálu u EAT6 není rychlostí pouze 6, ale tuším, že od 3 dokáže blokovat měnič, takže pak umí podle situace 3,4,5,6 přes měnič i na přímo. Tím že umí měnič zablokovat, spojit turbínu s čerpadlem, eliminuje ztráty v oleji, olej se nehřeje, účinnost převodovky je pak pouze daná mechanickým převodem a je shodná s účiností mechanické převodovky. Proto není postřehnutelný rozdíl ve spotřebě paliva. Motor to sice drží a řadí podle polohy plynu klidně kolem 2000 otáček, ale když sešlápneš pedál tak klidně i při 5000 otáčkách a když zapneš režim sport klidně až těsně před omezovač.

Zdražení může a bude důsledek nové emisní normy pro prodej nových aut. Někteří prodejci si tak pár aut vzali na sebe a auta tak prodávají ne nová, ale po prvním majiteli, s nájezdem třeba 5 Km.

Počítám, že nový motor, znamená PURETECH a k tomu filtr pevných častic.

PS: jsem rád že jsem bez FAP :)

 

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...