Markusenka Odesláno 23. červen 2018 Sdílet Odesláno 23. červen 2018 Ahoj. Nevím, auto je původem od Kralup nad Vltavou. Vážně mě ale nenapadlo, že je to dodělávka, je to profi, jako že to tak má být Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 27. červen 2018 Sdílet Odesláno 27. červen 2018 Takhle jsem to přesně dodělal.Je to celé použito z Octávie(možná Fábie). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 6. červenec 2018 Sdílet Odesláno 6. červenec 2018 Ahoj! Dneska mne trošku překvapila funkce EAT6, kdy jsem jel z kopce, byla tam šestka a na tempomatu nastaveno 93 Km/hod. Když jsem dojel na vrchol stoupání a začlo klesání, přirozeně se začala zvedat rychlost a v tu mě najednou EAT6 překvapila tím, že se jala podřazovat a to nejdříve na pětku a následně dokonce čtyřku. Vysvětluji si to tím, že chtěla zvýšit brzdný moment motoru. Když jsem šlápnul na plyn, okamžitě byla zařazana původní šestka. Zajímavá funkce ne ? Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 6. červenec 2018 Sdílet Odesláno 6. červenec 2018 Taky jsem si toho všim, je to dobrý. Starší asiny to myslim nedělali, nebo jsem si toho nevšim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marabu Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 (upraveno) V 23. 6. 2018 at 13:29, Markusenka napsal: Ahoj. Dokud jsem to zde nečetl, tak jsem ani nevěděl, že je u 2008 takovej problém s krytem zavazadlového prostoru. Už se tomu ale nedivím. Myslel jsem si totiž, že to, jak to mám já provedené je originál, ve skutečnosti to musel teda nechat dodělat předchozí majitel. Asi jsem měl trošku štestí kde jsi vzal ty hříbky pro uchycení těch ok ,a jak to drží v tom plastu těch dveří ……...mě se zdá že ten plast je dost volnej .. Upraveno 11. září 2018 uživatelem Péťa Odstraněn obrázek z citace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 1. Smazal jsem Ti ty obrázky z citace 2. Píše, že auto tak koupil, dělal to předchozí majitel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marabu Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 za ty fotky se omlouvám ale nevěděl jsem jak reagovat jen na text ……..chtěl jsem vědět jen jestli ten hříbek je origo a dá se někde koupit …...protože ty šnůrky jsem sehnal ale u nás v auto dílech nic podobného jako ty hříbky neznají asi budu muset navštívit nějaký vrakoviště Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 (upraveno) Ahoj. Drži to fest na oplastovaných, našroubovaných čepech. Kolega psal, že je to celé pravděpodobně z koncernové Octavie, nebo Fabie, no a když jsem to dal do stejdy Googla vyskočilo na mne hafo odkazů, například: https://www.auto-doplnky.com/tahlo-drzak-zadniho-plata-kufru-skoda-octavia-i-1996-2010-neoriginal-1u0863634d-p40903 Zde komplet za směšnou cenu: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j6863634-tahlo-zadniho-plata-cz-22325.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/191867775a01c-drzak-pasku-zadniho-plata-oe-4600.html Takže se potvrdilo, ano je to z koncernu :). Tady u nás se v Peugeotu ani nedivili a říkali, že se to dělá. Vypadá to jako originál řešení a je to naprosto spolehlivé. Mára Upraveno 11. září 2018 uživatelem Markusenka marabu, Laďa a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marabu Odesláno 12. září 2018 Sdílet Odesláno 12. září 2018 Dnes jsem to přesně jak je na foto udělal šňůrky s kuličkama za 120Kč v dílech pro škodovky a ty hříbky mám z vrakáče z nějakého forda nic za ně nechtěly a opravdu to vypadá jak by to tam patřilo od výroby jak vyjedu z garáže nafotím mám nízkej strop a nemohu otvírat kufr Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marabu Odesláno 12. září 2018 Sdílet Odesláno 12. září 2018 apropoo ty úchyty co jsi dal v odkaze jsem koupil jako první jenže moc nedržely aspoň mi se to tak jevilo že se moc vyklání proto jsem si pořídil jiné se šroubem a pod plast v místě výstuhy jsem ze silonu stočil velké podložky zašrouboval a drží to jako prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marabu Odesláno 12. září 2018 Sdílet Odesláno 12. září 2018 foto Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ježek67 Odesláno 8. říjen 2018 Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Ahoj Peugeot 2008 1.2 puretech turbo 110 zakoupeno nové. Vychytavka s deklem je super. Já vozím kola na nosiči, ale protože musím zakleknout pro připojení zásuvky, tak mám na platě složenou dečku,, takžea čast dečky přehodim přes její pohyblivou část a je po problému. S tímto autem můžu porovnat můj předchozí Hyundai i 30 CW r.v.2009 .1.4. Elektroniku nebudu porovnávat. Zavazadlový prostor , místa pro cestující na zadních sedadlech a odkládací prostory v interiéru vozidla , hovoří jednoznačně pro i30. Jasně jsou to jiné kategorie, ale už jezdíme jen dva a výjímečně někdo sedí na zadních sedadlech. . S I 30 jsme dali Brno Trentino a zpět s kolama na zadním nosiči za 7.2 l /100 km a stejné trasy s 2008 za 5,5 l/100. Když jedu na ryby 50km tam a 50 km zpět a na pohodičku, tak to dám s 2008 za 4,7 l / 100. a to pravidelně Spotřeba je super. Průjezdnost terénem po rozbitých polnačkách taky super. Jezdím kolem 2000 otmin. Ale chtěl bych se zeptat. Tankuji Shell V-Power Dynaflex 95 a zjistil jsem , že když asi do 25 l tohoto benzinu ještě prdnu 10 l OMV MaxxMotion 100plus, tak to auto jede naprosto úžasně a jsou na nejmenší možnou míru omezeny vibrace motoru typické pro tříválce.Reaguje to na každé brnknutí plynu. Po sešlápnutí plynu v případě předjíždění to člověka fakt zamáčkne do sedačky. Samozřejmě ty poměry míchání nemůžu trefit a po každém tankování a mixu má benzín jiné okt. číslo a navíc nevím jestli ty aditiva které firmy používají se tzv. snášejí. Najedeme tak 1.200 km měsíčně. Myslíte si, že by tím mixováním různých druhů tzv. prémiových paliv, mohlo dojít k případnému poškození motoru? Raději bych jezdil na tu OMV 100 , ale v té brožuře , se píše že tam mám lít 95 nebo 98, kterou však u nás neseženu . Díky Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael B Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 Ahoj Ježku jsem na to úplně stejně. Já tankuji již pouze od Benziny 100 okt. benzín a super. Spotřebu mám teda trochu vyšší, ale to asi proto že se rád svezu a využívám turbo. Jinak i30CW jsem měl taky a 2008 je lepší. Já mám na víčku pouze 98 nebo 100 tech 95 je škrtnutý a v návodu je nedoporučený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 9. říjen 2018 Sdílet Odesláno 9. říjen 2018 Ahoj! Taky jsem začal dávat po předchozím zaškobrtnutí pouze 98, nebo 100 oktanový benzín. Na 95 to jede, ale nesmí se brát u pochybné stanice. Nejčastěji teď dávám tu 100 od Benziny. V Německu jsem naládoval obyč benzín a jelo to jako u nás na tu 100 :). Jinak vibrace vůbec nepozoruji, v autě je klidněji než kdekterém čtyřválci! Když někoho svezu ani je nenapadne, že to má tříválec. Náš tříválec s turbem má slušněj vyvažovací mechanismus, tak ať se snaží. Když jsem teď četl o průšvihu Fordu s tříválcovým motorem EcoBost a zároveň jsem ještě neslyšel o problémech spojených s PureTechem, docela se mi ulevilo Ps: po výměně filtru sání, jeho vložky, za bavlňenou od KN nepozoruji samozřejmě nárůst výkonu :))), ale i podle manželky je auto při jízdě, chod motoru pocitově tišší. Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroska Odesláno 17. říjen 2018 Sdílet Odesláno 17. říjen 2018 Ahoj,pravidelně to tu sleduju,protože uvažuju o koupi 2008.Ale koukám,že se čím dál víc zdražuje.Včera jsem se stavil v Jihlavě a nabídka mi vyrazila dech.Základní motor ,výbava acces +autoklima,vyhřívání sedaček,park.čidla s kamerou 370tis,dnes potelefonu 360.v bílé barvě.Vypadá to,že 11letý accent ještě bude sloužit dlouho.Kdysi jsem jel smotorem110koní a super.Jak jezdí ten základní?Ted mám 1,4 98 koní a když je plně naložený,tak v kopcích je to znát.Co těch 81 koníků. A máte někdo nějaký tip na prodejce s lepšími nabídkami?Ten turbomotor už tady leze přes 400 tis. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. říjen 2018 Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 koukni na ofiko stránky Peugeot do ''akční nabídky jednotlivých prodejců'', najdeš tam možná vhodnou 2008 za solidní peníz řekl bych, že ta základní atmosféra 82 koní bude slabá, ale pro řadu důchodců a kliďasů za volantem bude akceptovatelná , kamarád v práci má 2008 se 110 koníky MAN 6 a jede to dobře i plně naložené, jenže se s tím motorem a manual. převodovkou už neprodává (jen s automatem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 18. říjen 2018 Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 (upraveno) Ahoj! Nechci dělet reklamu ale velmi zachovalá auta se dají objevit na Mototechně. Jak v naftě, tak v bezínu. Jen ten benzín s 81 KW . Na Německém Mobile ale jsou. Automatu EAT6 se netřeba bát, škoda že nedávají i jeho nástupce EAT8, to by bylo. Ve větším 3008 ho velmi chválí a hlavně, neni to dvojspojka, nebo robotizovaná mechanika, ale pravý automat s hydrodynamickým měničem včetně blokovací spojky, takže v reálu u EAT6 není rychlostí pouze 6, ale tuším, že od 3 dokáže blokovat měnič, takže pak umí podle situace 3,4,5,6 přes měnič i na přímo. Tím že umí měnič zablokovat, spojit turbínu s čerpadlem, eliminuje ztráty v oleji, olej se nehřeje, účinnost převodovky je pak pouze daná mechanickým převodem a je shodná s účiností mechanické převodovky. Proto není postřehnutelný rozdíl ve spotřebě paliva. Motor to sice drží a řadí podle polohy plynu klidně kolem 2000 otáček, ale když sešlápneš pedál tak klidně i při 5000 otáčkách a když zapneš režim sport klidně až těsně před omezovač. Zdražení může a bude důsledek nové emisní normy pro prodej nových aut. Někteří prodejci si tak pár aut vzali na sebe a auta tak prodávají ne nová, ale po prvním majiteli, s nájezdem třeba 5 Km. Počítám, že nový motor, znamená PURETECH a k tomu filtr pevných častic. PS: jsem rád že jsem bez FAP Mára Upraveno 12. prosinec 2018 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. říjen 2018 Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 110 koní, nee 110 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 18. říjen 2018 Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 Taktně jsem na to neupozornil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. říjen 2018 Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 neupozornil na co? že jsi napsal 110 kw a má být 110 koní, jak píšu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.