ALFWORKS Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Ahoj, Netusite niekto, ci sa da namontovat turbo na seriovy motor (2.0i 16V 100kW)? .. teda ci to robi nejaka firma. Tak isto aj chiptuning... tychto motorov az tak vela neni, tak to velmi nevidiet, ze by to niekto ponukal .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 no... udelat jde uplne vsecko, ale taky to pekne stoji. Neni o jen o priplacnuti turba, ale taky treba: zmena komprese, jine vstriky, jine svody, jiny soft do ECU, jine vedeni oleje+vody etc etc etc..... Je toho docela dost a za nemale penize. A te prace je na tom taky fura.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Původně zaslal: ALFWORKS Ahoj, Netusite niekto, ci sa da namontovat turbo na seriovy motor (2.0i 16V 100kW)? .. teda ci to robi nejaka firma. Tak isto aj chiptuning... tychto motorov az tak vela neni, tak to velmi nevidiet, ze by to niekto ponukal .. Tak do turba by som sa urcite nepustal,pretoze vysledok neisty,kto tvrdi opak,nema pravdu. Ak chip/software,tak rataj max 10% v PS oproti serii a 12% v Nm oproti serii,cena rozna,pokial je software robeny na SK tak rataj cca 7-8.000,pokial sa kupuje soft vonku tak 10 a viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 18. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Uff.... tak to vyzera, ze je to asi znacne komplikovanejsie nez som si myslel .. tak mi asi bude musiet stacit seriovy tuning )... BTW... kolko by sa z toho dalo dostat, takym \"normalnym\" tuningom... bez nejakych velkych extremnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 co pro tebe znamena \"normalni tuning\"? pokud do toho nechces vykrvacet, tak bych to moc neresil, az na vyjimky se neda jen upravou ridici jednotky dosahnout zajimave zlepseni (vyjimky - napr do nemecka se nektere vozy dodavaji s programove snizenym vykonem kvuli kategoriim pojisteni)... vetsina \"levnych\" veci znamena spoustu prace, casu a vysledek mizivy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Původně zaslal: ALFWORKS Uff.... tak to vyzera, ze je to asi znacne komplikovanejsie nez som si myslel .. tak mi asi bude musiet stacit seriovy tuning )... BTW... kolko by sa z toho dalo dostat, takym \"normalnym\" tuningom... bez nejakych velkych extremnosti... No ale aj normalny tuning nie je lacny,napr das zvody+stred+koncak+kit+soft do RJ a mohol by si byt na +20PS,ale cena odhadom cez 50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 kup si filtr pro dobrej pocit a máš to:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 19. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2005 hmm... tak 20 PS za 50 litrov urcite nestoji Noo ja som myslel, ze ci je nejaky velky problem prerobit 2.0i 16V 136PS na ten 2 liter Peugeot co ma okolo ~170.. neviem presne kolko Aj Citroen ma tieto 2 litre v 2 vykonovych verziach... ak viem spravne, tak aj Peugeot... a otazka je, ze co ktomu treba aby sa to dalo spravit Za tych 50 litrov keby to slo, tak by to bolo aj realne.... ale 20 PS je pomerne malo.. za to do toho tolko nevrazim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan Odesláno 19. listopad 2005 Sdílet Odesláno 19. listopad 2005 Původně zaslal: ALFWORKS hmm... tak 20 PS za 50 litrov urcite nestoji Noo ja som myslel, ze ci je nejaky velky problem prerobit 2.0i 16V 136PS na ten 2 liter Peugeot co ma okolo ~170.. neviem presne kolko Aj Citroen ma tieto 2 litre v 2 vykonovych verziach... ak viem spravne, tak aj Peugeot... a otazka je, ze co ktomu treba aby sa to dalo spravit Za tych 50 litrov keby to slo, tak by to bolo aj realne.... ale 20 PS je pomerne malo.. za to do toho tolko nevrazim Oznacenie toho Peugeota je RC,ale aky je rozdiel tak to nemam nastudovane,ale predpokladam ze urcite kompresia ina,zdvih,vaćky a pod Ja to vidim na najlacnejsie riesenie dat tam ten motor,vratane prevodovky,ale kedze tychto aut je u nas malo,pochybujem ze za dobry peniaz zozenies takyto motor,aj v D alebo CH je tento motor na vrakoviskach drahy a este dost malo dostupny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Finger Odesláno 19. listopad 2005 Sdílet Odesláno 19. listopad 2005 já ten motor mám;) a můžu ti říct že ten motor je už na pohled úplně jinej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 19. listopad 2005 Sdílet Odesláno 19. listopad 2005 nejen RC mely 160konove a silnejsi 2 litrove motory... ze, AKCZ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 20. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Hmm... tak druhy motor sa zatial rozhodne nechystam kupovat Ked nepojde v nejakych rozumnych medziach (financnych ) upravit tento motor, tak asi kaslem nato Auto som kupil len pred tyzdnom, tak zatial mi vykon staci - oproti Xsare 1,4 je to citelny rozdiel ... len som tak rozmyslal pre buducnost, ze ci je realne sa stym zaoberat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nome Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 jen pro info mám 307 1,6 benzín, taky jsem se zajímal o zvýšení výkonu a proto jsem se poptal u jedné tuning firmy která peugeoty dělá, nárůst o cca 30 koni cca 50 000 Kč jen za díly do motoru + práce + silnější brzdy + sp podvozek + výfuk a 100 litru v pr**li ani nevýš jak další problémek je že je nejlepší veškerý úpravy motoru dělat najednou aby to vyšlo co nejlevněji a zároveň se dosáhlo co nejlepšího výsledku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Původně zaslal: Vvitty nejen RC mely 160konove a silnejsi 2 litrove motory... ze, AKCZ? ....to zní jako skrytá reklama :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Původně zaslal: mk405 Původně zaslal: Vvitty nejen RC mely 160konove a silnejsi 2 litrove motory... ze, AKCZ? ....to zní jako skrytá reklama :D:D pssssst! nikomu to nerikej, pak si na konci uzavirek na dalnici nic neuziju se mi vzdycky hrozne libi jak jedu na 60 na konci uzavirky tak o 10 vic a nekdo me hrozne nervozne problikava... to si obvykle podradim na 3 a ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Původně zaslal: Vvitty Původně zaslal: mk405 Původně zaslal: Vvitty nejen RC mely 160konove a silnejsi 2 litrove motory... ze, AKCZ? ....to zní jako skrytá reklama :D:D pssssst! nikomu to nerikej, pak si na konci uzavirek na dalnici nic neuziju se mi vzdycky hrozne libi jak jedu na 60 na konci uzavirky tak o 10 vic a nekdo me hrozne nervozne problikava... to si obvykle podradim na 3 a ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Původně zaslal: Vvitty pssssst! nikomu to nerikej, pak si na konci uzavirek na dalnici nic neuziju se mi vzdycky hrozne libi jak jedu na 60 na konci uzavirky tak o 10 vic a nekdo me hrozne nervozne problikava... to si obvykle podradim na 3 a ... heh , to já taky, pak se to vzadu rozhučí a víc nic :D:D taky si takhle občas někoho vychutnám, když jedu pěkně 50-60 po vesnici a někdo přeba s feldou se mi lepí na prdel, nakonci on začne předjížděj a já vyrazím a on smutně dá pravej a zařadí se zpět, ale to já už mizím vdáli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Původně zaslal: mk405 Původně zaslal: Vvitty pssssst! nikomu to nerikej, pak si na konci uzavirek na dalnici nic neuziju se mi vzdycky hrozne libi jak jedu na 60 na konci uzavirky tak o 10 vic a nekdo me hrozne nervozne problikava... to si obvykle podradim na 3 a ... heh , to já taky, pak se to vzadu rozhučí a víc nic :D:D taky si takhle občas někoho vychutnám, když jedu pěkně 50-60 po vesnici a někdo přeba s feldou se mi lepí na prdel, nakonci on začne předjížděj a já vyrazím a on smutně dá pravej a zařadí se zpět, ale to já už mizím vdáli Já to dělám i na křižovatce, když stojím na červenou první v řadě. Kouknu, kdo stojí vedle mě. Vidím mladíčka v nějakým šíleně vytuněným \"fáru\" , výfuk mu vydává ohlušující řev i na volnoběh a na zelenou mu dám chvíli naději na úspěch. Ale jen chvíli, tak 5 m si ho nechám ujet a pak nastává jeho velké divení, když nechám svých 200 koníku plnou silou kroutit všema čtyřma kolečkama. Jen se snikým nehoním za každou cenu. V Brně je závodníků spousty, kteří to zkouší vždy a všude, ale z toho jsem už nějak vyrostl. Snad mě ukecá jen na prázdné dvouproudovce, ale po městě nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 21. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 Tak so 405 T16 by som ani ja nemal problem to uz ani netreba tunit :) Ale fakt sa mi to zda divne, ze tie 2 litre su od seba az tak rozdielne... tak 100 tisic mi nestoji do toho vrazit.. cele auto som kupil za 250t Sk co je myslim fajn cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Finger Odesláno 21. listopad 2005 Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 je tam docela velkej rozdíl a mám i zkrácenej interval servisu, akorát možná tě to trochu potěší, ale i těch 180k vůbec nejede! musí se to točit od 5ti do 7mi tis, aby tam ten výkon byl. krou?ák to má totiž stejnej jak to tvoje!! já doufám že až na to vymyslí chip tak se to o dost zlepší, ale jinak sem čekal něco jinýho - srovnávám to třeba s audi A3 2,0FSI (200k a 280Nm) tenhle motor je úplně jinde...a bohužel konečná cena s moji 307 není až tak jiná.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.