brko Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Nevite?Je to taky zvuk jak kdyz je volny plech,nebo jako kdyz neco srotuje ale nevim co to muze byt,dela to jen na volnobeh a kdyz zmacknu spojku tak to prestane,kdyz pridam plyn tak taky prestane,kdyz motor je zahraty na provozni teplotu i s olejem tak uz to jen obcas tukne a pak klid,nevim co to muze byt lozisko na spojce,prevodovka nebo co?Kdo poradi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 no spojkove lozisko to neni to by delalo pri seslapnuti spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 20. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 no nevim ted jsem zkousel jeste na zvedaku zaradit libovolnou rychlost a pustil sem spojku a delalo to porad stejne,v prevodovce je oleja dost,lozisko na predloze neni volne tak fakt nevim,poradi nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 nemusi to byt lozisko na predloze, muze byt spatne jine lozisko v predovodce..je jich tam ostatne dost PS: moje prevodovka ma vsechny loziska na prvnim stupni vymlete v bloku..typicky nesvar 2.1TD prevodovek u 605tek starsi model... 2 jsem mel rozebrane, obe klechtaly jak svina a obe to mely, na aute mam nyni treti, klechta zdaleka nejvice, uz to neresim, protoze to nechce/neumi nikdo spravit a dobrou predodovku, kterou bych si mohl poslechnout na aute pred vymontovanim jsem nesehnal [upravil dne 21/11/05 rimmer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 21. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 jenze me to dela porad na volnobeh po pridani nebo za studena kdyz je zapnuty sytic ale jak zmacknu spojku tak nic,ale je to divny zvuk jako kdyz obcas vyfuk klepne do nejakeho plechu,neni to pravidelne nekdy to nedela vubec nebo trosku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 21. listopad 2005 Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 nejčastěji takhle rachtá ložisko v převodovce, taky mi to dělá, je to na rozebráni převodovky, mě to dělá už delší dobu, vyřešil jsem to lehkým přidáním volnoběžných otáček a je ticho pokud by to bylo výfukem, tak třeba 405 má kolem roury stínící plech tak jestli to má i 205 jestli to někde neklepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 21. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 nee plech to neni jen to tak zni,rikas lozisko v prevodovce jo?To se mi vubec nelibi,dela ti to uplne stejne jak sem popisoval vyse? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yka Odesláno 21. listopad 2005 Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 Poměrně běžná závada. Všechno naznačuje tomu že je volný ložisko nebo ozubení v převodovce. Napadlo mě jestli by to nemohlo mít souvislost třeba s hlavním uložením klikové hřídele motoru? Na jednom autě jsem vyzkoušel postupně 3 převodovky z toho jednu jsem osobně poslechl před demontáží a byla tichá a řachtá to dál. Zkoušel jsem pro jistotu i novou spojku. btw: jaký používáte převodový olej? víte o tom že výrobce předepisuje plnou syntetiku API GL5? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 21. listopad 2005 Sdílet Odesláno 21. listopad 2005 jj, prostě navolnoběh to řinčí jako když klepeš se sklem ve skříni a motor se jakoby víc klepe, když šlápnu na spojku ztichně, když přidám plyn motor se jakoby zklidní a klepe se mín tak to taky přestane. prej je to tím že i na neutrál se v převodovce točí osy v ložiskách a když šlápneš na spojku tak se zastaví. Těžko se ale hledá špatné ložisko takže se mění všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.