Jump to content

Neco mi chrasti na 205 1.8d ve spojce nebo prevodovce co to jen muze byt???


brko
 Share

Recommended Posts

Nevite?Je to taky zvuk jak kdyz je volny plech,nebo jako kdyz neco srotuje ale nevim co to muze byt,dela to jen na volnobeh a kdyz zmacknu spojku tak to prestane,kdyz pridam plyn tak taky prestane,kdyz motor je zahraty na provozni teplotu i s olejem tak uz to jen obcas tukne a pak klid,nevim co to muze byt lozisko na spojce,prevodovka nebo co?Kdo poradi?

Link to comment
Share on other sites

nemusi to byt lozisko na predloze, muze byt spatne jine lozisko v predovodce..je jich tam ostatne dost :)

PS: moje prevodovka ma vsechny loziska na prvnim stupni vymlete v bloku..typicky nesvar 2.1TD prevodovek u 605tek starsi model... 2 jsem mel rozebrane, obe klechtaly jak svina a obe to mely, na aute mam nyni treti, klechta zdaleka nejvice, uz to neresim, protoze to nechce/neumi nikdo spravit a dobrou predodovku, kterou bych si mohl poslechnout na aute pred vymontovanim jsem nesehnal

[upravil dne 21/11/05 rimmer]

Link to comment
Share on other sites

nejčastěji takhle rachtá ložisko v převodovce, taky mi to dělá, je to na rozebráni převodovky, mě to dělá už delší dobu, vyřešil jsem to lehkým přidáním volnoběžných otáček :aut a je ticho :D

pokud by to bylo výfukem, tak třeba 405 má kolem roury stínící plech tak jestli to má i 205 jestli to někde neklepe

Link to comment
Share on other sites

Poměrně běžná závada. Všechno naznačuje tomu že je volný ložisko nebo ozubení v převodovce. Napadlo mě jestli by to nemohlo mít souvislost třeba s hlavním uložením klikové hřídele motoru? Na jednom autě jsem vyzkoušel postupně 3 převodovky z toho jednu jsem osobně poslechl před demontáží a byla tichá a řachtá to dál. Zkoušel jsem pro jistotu i novou spojku. btw: jaký používáte převodový olej? víte o tom že výrobce předepisuje plnou syntetiku API GL5?

Link to comment
Share on other sites

jj, prostě navolnoběh to řinčí jako když klepeš se sklem ve skříni :D a motor se jakoby víc klepe, když šlápnu na spojku ztichně, když přidám plyn motor se jakoby zklidní a klepe se mín tak to taky přestane. prej je to tím že i na neutrál se v převodovce točí osy v ložiskách a když šlápneš na spojku tak se zastaví.

Těžko se ale hledá špatné ložisko takže se mění všechny.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...