Jump to content

Motor HDI - unik oleje


paja76
 Share

Recommended Posts

Dobry den,

Mel bych takovy zasadnejsi dotaz pro fundovane.. Mam Fiat Scudo 2.0 JTD 16V (je to ale HDIckovej motor) a unika me olej (spotreba asi 1,5 L na 5 km) do vyfukoveho potrubi. Upozornuji, ze olej nejde sanim motoru a objevuje se ve vyfuku uz před turbem, který je stejne po repasi. Na volnobeh se to moc neprojevuje, ale v otackach to proste huli jak.. Ten motor je prakticky po generalce (vykrouzkovany, novy saly, hlava prebrousena..), protože puvodnimu majiteli to delalo to same. Jen mu při tom ještě popraskali vahadla (ty jsou taky novy). Mechanik spolehal na to, ze netesni vrchni saci viko na hlave, ale tudy asi cesta nevede. Apropo, jaky na to kdo pouziva lepidlo (tesneni)? Ted uz snad pripada v uvahu trhlina v hlave..

Je tam blok z osmiventilu RHX, ale s tim RHW je udajne stejny. Nevite někdo, jestli jsou stejny vyrobni tolerance vrtani bloku motoru RHX a RHW (ze by to netesnilo na krouzkach a olej sel spodem)?

Dekuji za vsechny rady a postrehy.

Pavel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...