kovi Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Je tu někdo kdo měřil lambdu osciloskopem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 16. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Že by tu nebyl žádnej pokoutnej kutil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukr Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Nechci Tě od \"kutilství\" zrazovat, ale kdysi dávno jsem se o něco podobnýho pokoušl na Fáčku jednobodu. K dispozici jsem měl Tektronixe 466, 2stopý analog s pamětí. Ale pak jsem dospěl k tomu že je lepší si dojet k \"šikulům\" s diagnostikou (i když se ve své podstatě asi jedná o vícekanálový oscilo z PC) , není nad to, když máš možnost napíchnout víc signálů a vidíš co se v daný okamžik děje a co se jak chová a reaguje a hlavně vědí (tedy asi jak kde) jak to má vypadat. Tam kam jezdím má uložený průběhy mýho auta a může porovnávat jak se co zhoršuje, případně porovnat s jiným autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 18. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 Mě jde o to, že jsem to měřil a do 4500ot/min reguluje a vějš je to mrtví, ustálí se to na stejný hodnotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 18. listopad 2005 Sdílet Odesláno 18. listopad 2005 mrkni na tohle a pokus se jich zeptat http://www.sybas.cz/autodiagnostika/Osciloskop/sheet004.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 20. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 dík za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 20. listopad 2005 Sdílet Odesláno 20. listopad 2005 Tady máš ještě dva odkazy :mrk https://www.autodiagnostika.cz/index.aspx http://www.hetcl.cz/temata.php :mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 25. listopad 2005 Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 Lambda sonda musi davat signal samozrejme aj pri otackach vyssich ako 4500/min. V kazdom pripade mas chybu v uzavretej riadiacej slucke nastavovanie bohatosti zmesi - lambda ( lambda nemusi byt vadna). Neuviedol si na akej hodnote Ti ostava napatie na lambde visiet. Priebehy na lambde ide pekne merat aj na priemernom pocitaci (500 MHz) a trochu upravenej zvukovke - mas pamatovy osciloskop aky nemaju ani v servise (aj 2 kanaly -t.j. stereo, vzorkovanie napr. 44,1 kHz, ukladanie priebehov atd...). Treba to samozrejme vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 25. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2005 2 kanály mám a 4 save, změřim tu hodnotu a dám vědět. problém ve smičce je, ale nevim kde. všechny sondy jsem měřil a je OK až na podtlakový čidlo, nemám budík a ani nevim v čem se používá abych to sehnal. lamba to určitě nebude, zkoušel jsem i jinou:myslim [upravil dne 25/11/05 kovi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 29. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2005 tak jsem to změřil a zamrzne to na hodnotě kolem 600mV, když pak sjedu na volnoběh, tak jí chvíli trvá než se probere a pak zase reguluje, koukal jsem, že se kousne i v nižších otáčkách a pak se to zase rozjede, děsota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 1. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 Ak sa Ti napatie na lambde pri spravnej cinnosti meni od cca 0,1 do 0,8V, maš zirkoniovu lambdu - nepotrebuje napajanie. Ak Ti napatie ostava visiet na 0,6V ( a lambda je O.K.), mas vtedy prilis bohatu zmes - mozne problemy so spotrebou, ale moze byt aj lepsi tocivy moment. Neviem aku mas riadiacu jednotku (ECU), ale obecne musis skontrolovat pri nespravnej cinnosti lambdy - vstupy ecu t.j. MAP senzor, snimac teploty nas. vzduchu, (alebo MAF senzor), snimače otaciek motora, pedalu plynu a teploty motora - to je standardna cinnost. Pozor napr. aj na velky tlak za palivovym cerpadlom a prebijanie baterie ( u starsich ECU ma vplyv na dlzku vstreku a tym i bohatosti zmesi ). Pozn. Dufam, ze ECU nie je precipovana. Ak mas emisie v poriadku a nemas zvysenu spotrebu, zvazil by som tuto mravenciu pracu s premeriavanim jednotlivych snimacov. Ziskane info z merania a zhanania informacii Ti vsak velmi pomoze pri pochopeni cinnosti riadenia vstrekov. Najviac chyb moze byt MAP sensor a teplota nas. vzduchu - sustredil by som sa na tieto snimace. (Ak samozrejme nemas MAF). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 1. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2005 všechny sondy jsou několikrát přeměřený a dokonce jsem je vyměnil, i ecu je jiná a pořád to samý, jediný co je originál je ten MAP podtlak, nemám ho jak změřit. tlak paliva taky OK. zkoušel jsem ho i měnit a nic, pak jsem ho vrátil na předepsanou hodnotu. JO taky jsem zkoušel při volnoběžných otáčkách zaškrtit tu hadičku podtlaku a žádná změna, motor běžel bez jakýkoliv změni, jako bych s nim nic nedělal. a spotřeba je jako u raketoplánu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 6. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2005 Ked zaskrtis hadicku senzoru MAP pri volnobehu a nic sa nedeje, je to O.K. V rezime volnobehu ECU nesnima podtlak v sani, riadi sa tabulkovymi hodnotami z pamate. Rezim volnobehu pozna podla uzavretej skrtiacej klapky (potenciometer alebo konc. spinac - podla typu ECU). Bacha aj na samotne vstrekovacie ventily - tiez ich netesnost vie zamotat hlavu. Velmi dobrou pomockou v tomto pripade by bola kontrola emisii - da sa z nej vela vycitat. Napis aku ECU mas v priblizovadle. Vela zdaru v badani !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 6. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2005 mám jednobod fenix 1b. vstřikovací ventil neteče, koukal jsem a i měnil za jinej. emise ze nedají změřit katík je vykuchanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.