JohnBE Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 (upraveno) Zdravím, Nedávno jsem kupoval jetou 508 2.0 HDi automat. Měl jsem to v autorizovaném servisu na prohlídce a všechno ok. Ale co mě znepokojuje je přeřazení z parkovačky na zpátečku. Zdá se mi, že to jde nějak moc na sílu, nejde to jako by hlaďounce. Prostě musím trochu zatlačit abych to přepnul z P na R, dokonce i přítelkyně, když stojí venku tak slyší jak to preřadím. Moc zkušenosti s automatem nemám, tak nevím jestli je to normalní nebo to mám začít řesit. Jediný automat co jsem kdy řídíl je robot ve staré Corse 2003 a tam jde všechno přeřadit upně lehce, jedním prstíkem. Nějaká rada ? Je tohle jakž takž normalní ? Jinak automat řadí pěkně, žádné škubaní ani nic podobného nepozoruju. Dík za rady. Upraveno 10. červen 2015 uživatelem JohnBE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeugeotHDi Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Ide to niekedy tazsie ako obycajne...ale ak ti neseka (neskube), tak by som neriesil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Stojíš-li na brzdě a na rovině musí to jít hladce! Těžce to může jít pouze pokud stojíš v kopci, kdy defacto vytahuješ trn v převodovky o který je v tu chvíli opřené celé auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnBE Odesláno 10. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2015 No ono to jde z těžka i na rovině. Neví čím by to mohlo být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 zatáhni ručku a až potom dej P....... potom dej z P na R a až potom povol ručku..... co to udělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnBE Odesláno 10. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Odběhl jsem to otestovat Přemo. Ze zataženou ručkou to jde krásně hladce. Předpokládám tedy, že bys mohl vědět čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Tak ti prostě trn v převodovce drhne při vytahování..... prostě když dáš jen P i když na rovině tak stejně se váha auta opře o trn v převodovce......a při vyřazování z P musíš vynaložit větší sílu..... prostě to tak je....bud zatahovat ručku nebo víc tahat z P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnBE Odesláno 10. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2015 (upraveno) Ok tak jsem rád, že to není teda nic vážného. Jsem uplně lajk, nehrozí nějaké poškození, když za to teda budu více tahat ? Asi to budu dělat s tou ručkou ale jen tak pro zajímavost. Jinak dík za radu. Upraveno 10. červen 2015 uživatelem JohnBE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Na rovině v poho ale v kopci vždy zatahovat ručku a až potom P a naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 10. červen 2015 Sdílet Odesláno 10. červen 2015 Ručku dávám při parkování v podstatě pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.