cany007 Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 Zdravím, dáváme dokupy jednu 306 která 2 roky stála srkz prasklé pružiny.Nafta vylita a natankována Verva, Palivový filtr vyměněn. Vyčištěný vysokotlaký ventil, odopojili jsmě vše co se dalo aby to nechytlo aby se motor prolil olejem. poté jsme vše zapojili zpátky a bohužel nejde nastartovat. Před 2 lety auto jezdilo. Nová baterka, nový alternátor, vyměněny vstřiky. Bohužel už nevíme co dál. Řešil někdo něco takového? PS. pročítal jsem celý víkend forum a nikdy nic nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 (upraveno) ty nový věci jsou teď nebo před dvěma lety? filtr jste zalily? má balonek? zkoušel jsi povolit trubku na vstřiku jestli tam jde nafta? většinou je problém s dodávkou nafty.pak bych šel po rozvodech ale pokud to jelo tak je to nepravděpodobné. tu naftu jste vylili jen kvůli stáří? mě stojí Laguna přes dva roky a chytá na drc každé ccatři měsíce a s naftou problém nemá ale je to suchej dýzl 2,2 Upraveno 31. květen 2015 uživatelem Chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 Může to dělat DRV ventil, tedy regulátor tlaku paliva, který je na čerpadle. Ale možná pravděpodobnější a asi i lépe identifikovatelné je čerpadlo v nádrži. Zde musím poopravit Chipa, protože HDičko v 306tce bylo jedině Bosch, tedy bez balonku. Nalévat filtr netřeba, natlačí do něj naftu čerpadlo. Takže: Běží čerpadlo po otočení klíčku? (vrčení od levého zadního sedáku). Pokud je filtr "suchý" je třeba cca 3x zapnout klíček, aby se filtr naplnil - v tomto případě je většinou slyšet i bublání od filtru. Pokud nic z toho slyšet není, čerpadlo v nádrži odešlo do věčných lovišť. PS: Jak se vůz při startování projevuje? Má snahu naskočit, či to jen točí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 jj klidně oprav nespecializuji se jen na tyto auta. co mi kdo přiveze to opravuju. od křoviňáku po autobus :-) a fakt si nepamatuju co kde je a není. prostě pokud diesel točí, první je dodávka paliva pak načasování motoru. každopádně to čerpadlo co píše Milan spouští relé které je u řídící jednotky, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 V motorovom priestore hneď pred vodičom je také červené alebo niekedy čierne gumové tlačidlo ktoré odpojí dodávku paliva pri nehode. Skús ho zatlačiť či "náhodou" nevyskočilo a potom štartnúť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 1. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2015 Tak ty věci byli měněny až tedka, filtr zalitý, vstřiky odvzdušněný(když povolám matky na vstřiku jde nafta) DRV ventil byl před 2 lety měněn( já jsem ho vytáhl a profoukal kompresorem) po otočení kličku hrči něco vzadu, ale za spolujezcem. a čerpadlo jet musí, jinak by nešla nafta od vstřiků. A točí ale ani škytnutí. Zkoušel jsem stříknout do přívodu vzduchu čistič brzd tak to chytlo, ale pouze půl vteřiny, (asi na ten čistič). Už nevím co dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 To znam: bud mas v haji immobilizer(zkus druhej klicek) nebo je slusly rele ktery je u jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 1. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2015 bohužel mám pouze jeden klíč (dodám auto bylo 2 roky bez baterky). To relé najdu kde? jak jsou pojistky? totiž tam jako kdyby 2 relé chyběli ale prý to tak bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 To rele je v motorovym prostoru nekde za ridici jednotkou. Uz si to presne nepamatuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 1. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2015 V tom rele cvaka tak si myslim ze je ok. A co kdyz to je impbilizer ? Jde nejak odpojit ? V klicku neni baterka. Muze to mit souvislost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 1. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2015 V tom rele cvaka tak si myslim ze je ok. A co kdyz to je impbilizer ? Jde nejak odpojit ? V klicku neni baterka. Muze to mit souvislost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 1. červen 2015 Sdílet Odesláno 1. červen 2015 Baterka v kľúči s tým nemá nič. Ten nárazový výpínač si skúšal zatlačiť, čo som ti vyššie o ňom písal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 2. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Nárazový vypináč zatlačen, nic. Ale zjistili jsme, že se nedá připojit k diagnostice, teda jestli to vůbec připojit jde(bud ko ŘJ nebo špatná kostra), kontroloval jsem kostry( přebrousil) a nakonec at vyzkouším jak práší vstřiky, tak jsem je vyndal, otočil a zapojit a zkusil nastartovat a ze vstřiků ani kapka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 2. červen 2015 Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Takže tam nejde nafta. Dlouhodobé stání bez baterky nemohlo snad poškodit ŘJ. To by do ní musela pronikat vlhkost. Zásuvka na dia. je pod volantem, to ale určitě víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 2. červen 2015 Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Jak jsem psal immo zavre vstriky. Vyndej jednotku a za ni je to rele(myslim ze je dvojty) vymen ho a budes jezdit dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 2. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Já myslel že to relé za jednotkou ovládá palivové čerpadlo, a když se otočí klíčkem, tak v tom relé cvakne, zkusím koupit nové a uvidíme jestli to tím bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 2. červen 2015 Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Je to dvojrele. S myslim ze spina prave i ecu. Jistej si nejsem. Ale mel jsem tu samou zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 2. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Rele vymeneno a bez vysledku. Do vstriku stale nejde nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 2. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Ze vstriku nejde nafta. Pisu z mobilu a tam nejde moznost upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cany007 Odesláno 3. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2015 Byl by někdo ochotný s autem co je v nadpisu se stavit a na zkoušku vyzkoušet přehozejí ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.