Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 2.0 HDi 66kw 1999 nestartuje


cany007

Recommended Posts

Zdravím, dáváme dokupy jednu 306 která 2 roky stála srkz prasklé pružiny.Nafta vylita a natankována Verva, Palivový filtr vyměněn. Vyčištěný vysokotlaký ventil,

 

odopojili jsmě vše co se dalo aby to nechytlo aby se motor prolil olejem. poté jsme vše zapojili zpátky a bohužel nejde nastartovat. Před 2 lety auto jezdilo. Nová baterka, nový alternátor, vyměněny vstřiky. Bohužel už nevíme co dál. Řešil někdo něco takového?

 

PS. pročítal jsem celý víkend forum a nikdy nic nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty nový věci jsou teď nebo před dvěma lety? filtr jste zalily? má balonek? zkoušel jsi povolit trubku na vstřiku jestli tam jde nafta?

většinou je problém s dodávkou nafty.pak bych šel po rozvodech ale pokud to jelo tak je to nepravděpodobné.

tu naftu jste vylili jen kvůli stáří? mě stojí Laguna přes dva roky a chytá na drc každé ccatři měsíce a s naftou problém nemá ale je to suchej dýzl 2,2

Upraveno uživatelem Chip
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to dělat DRV ventil, tedy regulátor tlaku paliva, který je na čerpadle. 

Ale možná pravděpodobnější a asi i lépe identifikovatelné je čerpadlo v nádrži. Zde musím poopravit Chipa, protože HDičko v 306tce bylo jedině Bosch, tedy bez balonku. Nalévat filtr netřeba, natlačí do něj naftu čerpadlo. 

Takže: Běží čerpadlo po otočení klíčku? (vrčení od levého zadního sedáku). Pokud je filtr "suchý" je třeba cca 3x zapnout klíček, aby se filtr naplnil - v tomto případě je většinou slyšet i bublání od filtru. Pokud nic z toho slyšet není, čerpadlo v nádrži odešlo do věčných lovišť.

 

PS: Jak se vůz při startování projevuje? Má snahu naskočit, či to jen točí? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj klidně oprav nespecializuji se jen na tyto auta. co mi kdo přiveze to opravuju. od křoviňáku po autobus :-) a fakt si nepamatuju co kde je a není. prostě pokud diesel točí, první je dodávka paliva pak načasování motoru.

každopádně to čerpadlo co píše Milan spouští relé které je u řídící jednotky, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty věci byli měněny až tedka, filtr zalitý, vstřiky odvzdušněný(když povolám matky na vstřiku jde nafta) DRV ventil byl před 2 lety měněn( já jsem ho vytáhl a profoukal kompresorem) po otočení kličku hrči něco vzadu, ale za spolujezcem. a čerpadlo jet musí, jinak by nešla nafta od vstřiků. A točí ale ani škytnutí. Zkoušel jsem stříknout do  přívodu vzduchu čistič brzd tak to chytlo, ale pouze půl vteřiny, (asi na ten čistič). Už nevím co dál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nárazový vypináč zatlačen, nic. Ale zjistili jsme, že se nedá připojit k diagnostice, teda jestli to vůbec připojit jde(bud ko ŘJ nebo špatná kostra), kontroloval jsem kostry( přebrousil) a nakonec at vyzkouším jak práší vstřiky, tak jsem je vyndal, otočil a zapojit a zkusil nastartovat a ze vstřiků ani kapka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...