jenr Odesláno 14. listopad 2005 Sdílet Odesláno 14. listopad 2005 Dneska jsem byl na podzimni servisni akci a mechanici zjistili ,ze nemam v motoru zadny olej ,zrejme ho tam bylo jen po dne a opravdu na měrce byla jen mala kapka pod spodni ryskou, bylo mi to divne protoze olej jsem kontroloval po ujeti 1500 Km od vymeny a byl na stejne urovni jako tesne po vymene dnes to bylo od vymeny asi 4000 Km a olej nikde a co je nejhorsi kontrolka stavu oleje se ani nerozsvitila . A tak se chci zeptat jestli se nekomu nestalo neco podobneho a v cem by mohl byt problem ? Mam 406 1,8 kombi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 14. listopad 2005 Sdílet Odesláno 14. listopad 2005 ikdyž je olej pod mírou, v mazání je ještě tlak, proto nesvítí kontrolka pro tlak // máš spotřebu oleje dost velkou, může to být i samotným olejem nebo stavem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Preto je dobré ma? priamo budík na meranie tlaku oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 taky mi to dělá. Kontrolka se rožne maximálně někde v zatáčce nebo při brždění.Je lepší to kontrolovat poctivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 No skoro každá 1,8 žere olej... i ta má... ale u tebe je to tedy až moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Taky nedoporucuju spolehat se na ukazatel mnozstvi oleje na sdruzenych palubnich ukazatelech ( palubce ) pokud jej nekdo mate, taky to neni nic presnyho a neni nad to, otevrit kapotu a osobne se presvedcit, jestli je hladina mezi ryskami a nebo uz je pod minimem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Původně zaslal: Ferry Taky nedoporucuju spolehat se na ukazatel mnozstvi oleje na sdruzenych palubnich ukazatelech ( palubce ) pokud jej nekdo mate, taky to neni nic presnyho a neni nad to, otevrit kapotu a osobne se presvedcit, jestli je hladina mezi ryskami a nebo uz je pod minimem To máš pravdu. PP mi ukazuje, že tam není vůbec žádný olej, podívám se do motoru a je to plné. Krapek strčím do auta a hle olej dle PP je taky plný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Jak se to vubec meri? Plovakem ve vane? BTW moje 1,8 mi žere mezi výměnama (poslední jsem \"kapku\" přešvihl - 17 tis. km) 2 litry, tj. malinko přes deci na tisic... Ale ještě mi kape olej pod ventildeklem, takže kdoví, jestli to je spotřeba:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 tak to mě žere tak kolem 1,5 dcl na 1000km což není moc dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Mě vůbec zaráží, že tu někdo celkem s klidem bere to, že mu kontrolka rosvítí v zatáčce, nebo při brzdění... Měření hladiny oleje není plovákové, ale ve vaně je sonda, která má kolmo k hladině odporový drátek napájený konstantním proudem a podle výšky hladiny se mění část drátku, která je ochlazovaná olejem a tudíž i odpor celé délky, páč, jaxi ze základky pamatujem, je odpor teplého drátu jiný, než studeného a díky měnícímu se poměru je posléze zobrazován i stav hladiny buď na měřáku, nebo jen kontrolkou minimálního množství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenr Odesláno 15. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Uživatel Tomate mi radi ,ze spotreba oleje muze byt dana i typem oleje .A tak se chci zeptat jaky by jste mi doporucili pro 406 benzin . Ja tam mam 5w40 Mogul predtim tam byl Total . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: jenr Uživatel Tomate mi radi ,ze spotreba oleje muze byt dana i typem oleje .A tak se chci zeptat jaky by jste mi doporucili pro 406 benzin . Ja tam mam 5w40 Mogul predtim tam byl Total . Já tam mám olej Total 9000 5W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 tak to ja zase Havoline 10W40, ale mam tu starsi 1.8 16V s oznacenim XU7JP4, koupil jsem petilitrovku a zrovna minulej tyden jsem dolil po 12 000km ten zbytek co zustal po vymene, takze to myslim vychazi spotreba asi 0.8l na 12000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: Ferry tak to ja zase Havoline 10W40, ale mam tu starsi 1.8 16V s oznacenim XU7JP4, koupil jsem petilitrovku a zrovna minulej tyden jsem dolil po 12 000km ten zbytek co zustal po vymene, takze to myslim vychazi spotreba asi 0.8l na 12000 km Tak to ti docela závidím tu spotřebu oleje Já mám tu novější EW7 a ta papá více…. Ale je to jak kdy… nějak se v tom motoru nevyznám… no myslím, že to má na svědomí taky ta bouračka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: Ferry tak to ja zase Havoline 10W40, ale mam tu starsi 1.8 16V s oznacenim XU7JP4, koupil jsem petilitrovku a zrovna minulej tyden jsem dolil po 12 000km ten zbytek co zustal po vymene, takze to myslim vychazi spotreba asi 0.8l na 12000 km Tak to ti docela závidím tu spotřebu oleje Já mám tu novější EW7 a ta papá více…. Ale je to jak kdy… nějak se v tom motoru nevyznám… no myslím, že to má na svědomí taky ta bouračka a to se nebranim vyuzivat cele spetrum otacek, takze pri akceleraci jdu treba na 5800. Nekdo taky tvrdi ze provoz na LPG setri olej, co je na tom pravdy nevim, vlastni nazor na to nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: Ferry tak to ja zase Havoline 10W40, ale mam tu starsi 1.8 16V s oznacenim XU7JP4, koupil jsem petilitrovku a zrovna minulej tyden jsem dolil po 12 000km ten zbytek co zustal po vymene, takze to myslim vychazi spotreba asi 0.8l na 12000 km Tak to ti docela závidím tu spotřebu oleje Já mám tu novější EW7 a ta papá více…. Ale je to jak kdy… nějak se v tom motoru nevyznám… no myslím, že to má na svědomí taky ta bouračka a to se nebranim vyuzivat cele spetrum otacek, takze pri akceleraci jdu treba na 5800. Nekdo taky tvrdi ze provoz na LPG setri olej, co je na tom pravdy nevim, vlastni nazor na to nemam A to jde s LPG? aby to nebouchlo No já to taky nešetřím... do těch 6 tis se nechá vytočit, pak je tam ještě 500 volno než to jde do červené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 proc by to melo bouchat, uz jsem najel 50 000km bez bouchnuti BTW od te doby co jsem namontoval primy filtr sani, uzivam si krasneho zvuku pri otackach nad 4000, s originalnim filtrem se motoru uz moc nechtelo ale ted bez vahani leti az na 6000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.