Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaký motor do 5008 1,6 HDI 80kW nebo 82 kW


1075

Recommended Posts

Zdravím, jsem zde teprve krátce a ještě nejsem vlastníkem Peugeotu 5008 a proto se omlouvám zda tu již bude tento dotaz co se týče motoru do 5008 a dalších info týkajících se tohoto vozu.

První dotaz dokázal by mi tu někdo zjistit historii tohoto vozu podle VIN WF30A9HZHAS215823 jde mi hlavně o to zda sedí udané kilometry a jaký byl na voze udělán servis za cca poslední rok.

Další věc jaký je lepší pořídit naftový motor o obsahu 1.6 HDI zda o výkonu 80 nebo 82 kW

Jak jsou na tom tyto motoru s filtrem pevných částic, jaká je jejich přibližná životnost, jsou nějak poruchové na něco náchylné? Mám teď Ford S-Max s motorem 2.0 TDCI 103 kW také s filtrem a za dva roky co ho mám tak jsem o filtru nevěděl. Do té 1.6 HDI se dává nějaké aditivum? Pokud ano co to stojí a na jak dlouho to vydrží.

Při kolika kilometrech je doporučeno dělat rozvody s vodní pumpou?

Na co si dát hlavně pozor při zakoupení auta?

Děkuji všem za rady a těším se že se stanu brzy Vaším členem. Chtěl jsem si zakoupit členský příspěvek, abych se dostal k možnosti ověření podle VIN abych Vás zde nemusel otravovat, ale chce to zadat informace, které ještě nemám k dispozici dokud nebudu mít auto :)

Tak se tu zatím mějte a těším se na odpovědi Petr

Upraveno uživatelem 1075
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsem tam našel, ale dokud nebudu mít auto tak si ten členský příspěvek koupit nemůžu protože to chce VIn a další informace, nebo to jde i bez těchto informací? Rád si to zaplatím, když se dostanu ke zjištění historie a najetým kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tvoje otázky na aditivum do Fapu a rozvodov mám aktuálne info.

Aditíva sú 3 druhy, podľa dátumu výroby auta a farby koncovky hadice na nádržke od aditíva.

Cena doplnenia aj s diagnostikou je 130-180 EUR.

Potrebu doplnenia si to ohlási samo okolo 120 000km.

Čo sa týka rozvodov tak interval pri 1.6 HDI je 180-240 000km /10 rokov,  ale aktuálne je teraz zvolávačka na rozvody 1.6 HDI pri 120 000 km.

FAP sa tiež sám ozve  a mohol by vydržať 160 000 km a potom sa rozhodneš čo s ním.

Inak s naftovými motormi, by nemal byť problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

osobně bych to tak katastrofálně neviděl, jasně--2.0 bude lepší než 1.6, o tom žádná, ta 1.6 je spíše pro klidného řidiče, který to bude mít pro pohodovou jízdu s rodinou a nechce s tím navážet materiál na stavbu, či věčně tahat vlek... :myslim

 

myslím, že podobně to vidí s montáží tohoto motoru do 5008 i výrobce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to principielně není špatně, pokud je dobře dimenzovaná klika, ložiska atd. Stejně ty dnešní motory, když mají nějakou konstrukční chybu zásadně snižující životnost, tak je to chyba někde na vnějším ústrojí nijak nesouvisejícím s objemem. Namátkou selhávání najednou děsně módního řetězového rozvodu, když se po desetiletích používání řemenu začalo nevímproč tradovat, že řetěz je "bezúdržbový" a "spolehlivější", a řada řetězáků se následně nedožila ani poloviny intervalu výměny běžného řemene...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...