Jump to content

Peugeot 405 T16


Marda106
 Share

Recommended Posts

Lidicky mel bych takovej mensi dotaz sehnat T16 asi nebude zrovna nejlehci ze?? dival jsem se na netu a tak ruzne po bazarech a po lidech co prodavaj v inzeratech auta a MI16 jsem nasel ale T16 ne.... A jeste mensi poddotaz co by stala takova T16???

Diky za reakce

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Marda106

Lidicky mel bych takovej mensi dotaz sehnat T16 asi nebude zrovna nejlehci ze?? dival jsem se na netu a tak ruzne po bazarech a po lidech co prodavaj v inzeratech auta a MI16 jsem nasel ale T16 ne.... A jeste mensi poddotaz co by stala takova T16???

Diky za reakce

prosmejdil jsem trochu soukromou francouzskou inzerci a vysledky nic moc. nasel jsem tento inzerat ze 7.11. kde ji nekdo nabizi za 15.000 EUR (1. majitel, 180.000 km, perfektni stav). cena asi bude odpovidajici, pac jsem taky nasel, ze za 9.000 EUR se prodava kompletni motor.

holt T16 je sberatelsky kousek. :super

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: chechet

Původně zaslal: Marda106

Lidicky mel bych takovej mensi dotaz sehnat T16 asi nebude zrovna nejlehci ze?? dival jsem se na netu a tak ruzne po bazarech a po lidech co prodavaj v inzeratech auta a MI16 jsem nasel ale T16 ne.... A jeste mensi poddotaz co by stala takova T16???

Diky za reakce

prosmejdil jsem trochu soukromou francouzskou inzerci a vysledky nic moc. nasel jsem tento inzerat ze 7.11. kde ji nekdo nabizi za 15.000 EUR (1. majitel, 180.000 km, perfektni stav). cena asi bude odpovidajici, pac jsem taky nasel, ze za 9.000 EUR se prodava kompletni motor.

holt T16 je sberatelsky kousek. :super

Tak to je drsný. 15 000 EUR, najeto 180 000 km? Já ji sehnal taky po 1 majiteli, najeto 84 000 km, garážovanou, v zimě nejetou ( měl 5 aut jiných) v perfektním originálnim stavu a velice dobře servisovanou za 135 000,- tedy v přepočto 4 500 EUR. Ani jsem nezjiš?oval, za kolik by se dala prodat a ani prodej tedy neplánuju. Ale to co jsei zjistil mě teda dostalo. :aut

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Tak to je drsný. 15 000 EUR, najeto 180 000 km? Já ji sehnal taky po 1 majiteli, najeto 84 000 km, garážovanou, v zimě nejetou ( měl 5 aut jiných) v perfektním originálnim stavu a velice dobře servisovanou za 135 000,- tedy v přepočto 4 500 EUR. Ani jsem nezjiš?oval, za kolik by se dala prodat a ani prodej tedy neplánuju. Ale to co jsei zjistil mě teda dostalo. :aut

dejme tomu, ze bychom ubrali 4-5 tisic EUR pac ve francii chteji lidi za ojetiny nesmyslny penize (napr. 306 hatchback, r.v. 99-00, bezne 7000 EUR, u nas tak 5000).

kazdopadne jsi koupil velice velice dobre. myslim, ze bys obratem mohl vydelat 5000 EUR.

Link to comment
Share on other sites

A pohybovat v techto cenach se budou podle me jeste dlouho. Problemem je, ze tady v CR to nikoho nezajima, ze to neni tuctovka... Porad mam problemy vysvetlit mnoha lidem, ze to je opravdu 4x4 (napriklad) nebo treba porad tvrdi, ze tohle neni t16, ze to neznaji, ale MIT16.. no porste poakarna vest osvetu pro lidi, kteri se nevyznaji, ale to je jednmo.

Tohle auto neni pro lidi, kteri chcou auto.... museji chtit PRAVE tohle auto a se vsim, co to obnasi. Coz teda opravdu neni levne :(

Kazdopadne moje je na prodej... na jare

Link to comment
Share on other sites

Jojo, to je pravda, MI16 zná každej, a když řekneš T16, tak každej, kdo si říká automobilovej fanda, tak kouká jako trubka.T16 bych moc moc chtěl, ale ne za tu cenu, na jaký se drží a to nemluvě o nákladech na provoz a údržbu. V tom je pravda, že tohle auto je jen pro super fandy - a proč se ho zbavuješ?? Není-li to tajný?

Link to comment
Share on other sites

Srovnat to fakt nejde -100 za 7 je docela uz mazec... s v podstate \"obycejnym\" autem.

2 Neon: davam ji pryc, protoze uz jsem poznal auto, ktere jsem vzdyycky chtel. A vim, ze uz nikdy takovyhle mit nebudu, ale cesta jde dal a ja bych potreboval nejspis nejakou dodavku..... Jinak proti T16ce nemam vyhrad... az na tu spotrebu. Servis se da zvladnout ;)

2BArenst: zajem mit muzes, ale prachy mit musis :) abys to pak nedostal jen na vrakac

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: voštík

Srovnat to fakt nejde -100 za 7 je docela uz mazec... s v podstate \"obycejnym\" autem.

2 Neon: davam ji pryc, protoze uz jsem poznal auto, ktere jsem vzdyycky chtel. A vim, ze uz nikdy takovyhle mit nebudu, ale cesta jde dal a ja bych potreboval nejspis nejakou dodavku..... Jinak proti T16ce nemam vyhrad... az na tu spotrebu. Servis se da zvladnout ;)

2BArenst: zajem mit muzes, ale prachy mit musis :) abys to pak nedostal jen na vrakac

jen tak ze zvedavosti: kolik to zere?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: voštík

2BArenst: zajem mit muzes, ale prachy mit musis :) abys to pak nedostal jen na vrakac

Vubec nevim na co narazis ?

Je pravda ,ze me už jedna 405 4x4 skoncila na vrakovisti ,ale ne moji vinou, to je tak kdyz do vas najede dodavka v 80 a vy stojite na cervenou .

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: barenst

Původně zaslal: voštík

2BArenst: zajem mit muzes, ale prachy mit musis :) abys to pak nedostal jen na vrakac

Vubec nevim na co narazis ?

Je pravda ,ze me už jedna 405 4x4 skoncila na vrakovisti ,ale ne moji vinou, to je tak kdyz do vas najede dodavka v 80 a vy stojite na cervenou .

Nenarážím vůbec na tvé řidičské umění, spíš jen na náročnost údržby, která opravdu není levná.

Např. gumy: ty mení 2x - 3x častěji než na normálním autě, olej - taky drahej, není to jen motorovej, ale i do rozvodovky, převodovky, diferenciálu.... v kazdym je jinej a mění se každych 20.000 km. A spousta jinejch věcí.

Spotřeba? to je irelevantní dotaz. Ale dobře: záleží na tom, kde a jak jezdíš. Když dálky rozumným způsobem, tak třeba i za 10 LT, ve městě minimálne 12 LT a když tomu osolíš.... vír v nádrži.

Průměrně ujedu v městským provozu tak 450km na nádrž (nebo cca 60-65LT). Jo a žere to nejlépe N100, minimálně N98, N95 pro něj není příliš dobré papáníčko...

Link to comment
Share on other sites

tak s tou udržbou to znam , ve 4x4 se meni taky olej v rozvodovce a v zadnim diferencialu a prevodovce a motoru dohromady je to pres 10l oleje

Spotřeba u starsi verza jednobod 1,9 byla od 9 do 14 l ,

Spotřeba u novejsi verze 2,0 8ventil mimomesto i kolem 8 , ve meste 10 , v zime na horach a s uzaverkou i 20l.

Mam takovy dotaz neviš jak je to s rozvodovkou u novejsi 405 od r 93 u starsi byla napln zvlast a rozvodovka mela svuj vypustny ventil u nove nemuzu vypustny ventil najit ?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: voštík

Původně zaslal: barenst

Původně zaslal: voštík

2BArenst: zajem mit muzes, ale prachy mit musis :) abys to pak nedostal jen na vrakac

Vubec nevim na co narazis ?

Je pravda ,ze me už jedna 405 4x4 skoncila na vrakovisti ,ale ne moji vinou, to je tak kdyz do vas najede dodavka v 80 a vy stojite na cervenou .

Nenarážím vůbec na tvé řidičské umění, spíš jen na náročnost údržby, která opravdu není levná.

Např. gumy: ty mení 2x - 3x častěji než na normálním autě, olej - taky drahej, není to jen motorovej, ale i do rozvodovky, převodovky, diferenciálu.... v kazdym je jinej a mění se každych 20.000 km. A spousta jinejch věcí.

Spotřeba? to je irelevantní dotaz. Ale dobře: záleží na tom, kde a jak jezdíš. Když dálky rozumným způsobem, tak třeba i za 10 LT, ve městě minimálne 12 LT a když tomu osolíš.... vír v nádrži.

Průměrně ujedu v městským provozu tak 450km na nádrž (nebo cca 60-65LT). Jo a žere to nejlépe N100, minimálně N98, N95 pro něj není příliš dobré papáníčko...

Jj. Musím naprosto souhlasit s Voštíkem. Když jsem svoji T16 kupoval netušil jsem do čeho jdu. :myslim Rozhodně to není auto na denodenní ježdění, protože je to vzácný kočár, se kterým si při poruše neví rady ani koncesionář. U mě je to jednodušší o to, že to auto nezměnilo servis ani servismana, který byl na toto auto proškolenej. Další problém jsou náhradní díly. Zjinýho typu 405 to má stejnou karoserii a palubovku. To? vše. :papa

[upravil dne 27/11/05 Autoškolič Dodo]

Link to comment
Share on other sites

a zas tak hrozny to neni s tema dilama. Ale az se podela neco jineho, nez tzv. kosmeticke veci typu kotouce, ramena, tlumice, poloosy.. tak to bude teprve (_|_) Nehlede na to, ze nektere dily uz se ani od Pugu nedaji sehnat . treba chladic, hridele v rozvodovce, co se tak rady trhaji... Kdyz pujde do kopru turbo, bude aspon duvod pro tuning :) Treba takovy VAT28 :) nebo jeste neco vetsejsiho :roker

Link to comment
Share on other sites

Proč bude na prodej až na jaře? Když je zájemce, je třeba prodat hned, dokud si to nerozmyslí ;)

Jsem zvědavej, co si pořídíš místo toho. Hele, u Stuchlíka je jedna kombíková Xantie 2,0 16V za celkem levný peníz, jestli ses inspiroval Hicsem. Je to sice starší model, ale jako náklaďák ti to stačí...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...