Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 66kw turbo


kusto.cz

Recommended Posts

Zdravim.

mam takovy dotaz ohledně většího turba do 307 2.0hdi 66kw 2001. Cetl jsem nejaky vlakna a Chapu ze tam pasuje z 406 2.0 hdi 80kw. Jen se chci zeptat zda jestli je opravdu ,,silnější". Jestli treba neni uplne stejný.

Jinak predem rikam ze s intercoolerem se počítá ;)

Upraveno uživatelem kusto.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

80 kW verze by měla mít elektronicky ovládaná s natačecími lopatkami. A mělo by být taky větší. Však i výkon motor je znatelně někde jinde. A vstřiky jsou stejné. 66 kW pouhým čipem lze vyškrábat na 90 kW, ale to je asi tak vrchol. Z 80 kW toho půjde více. ;)

 

Ale zda pasuje, to nevím, neměl jsem potřebu zjistovat, natož měnit. 

 

PS: Shodné turbo by mělo být i na 79 kW verzi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
V 22. 5. 2015 at 19:16, PAJA106 napsal:

Stávájící turbo "zvládne" cca 115 kW v kombinaci s IC(po zvednutí plnícího tlaku, limit je 21 PSI/1,3bar). Použítím turba z 80 kW, které je el. ovládané dosáhneš vyššího momentu už v nižších otáčkách, otázkou je, kdo ti v ČR upraví ECU.

Zdravím takže říkáte že z 66kw pouze chipem se dá dostat na max.115kw?jestli to chápu dobře 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ať jezdí co chce :), celkem chápu, že před dvaceti lety dostali ze základního 2.0 HDi 66kw a dnes ze stejného objemu 120kw :super

ale jen čipem to rozhodně není :bojim, a o to tu jde--spousta těch mladých si myslí, že koupí starou vylítanou ludru a za 5 tisíc jim kámoš noutbůkem zvedne výkon o 100% :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra, tady někdo vytáhl docela kostlivce...

Nicméně za tím, co jsem psal tenkrát si stojím i dnes, stačí si přes google najít anglická fóra, kde se to hodně řeší a právě stage 2 tam měla se sériovým turbem jako maximum kolem 115kw (155 PS). O tom, že tam jsou i další úpravy nikdo soudný předpokládám nepochybuje, stejně tak, jako že dnes už je to pasé, jelikož ty motory mají nejméně 13 let (beru-li v potaz ukončení výroby RHY v roce 2005).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně tak jsem to udělal já, když jsem se musel zbavit své  607my a to z čistě ekologických důvodů :) Neboť jsem byl osobně u hodně velké pokuty v Rakousku...Koupil jsem nouzově 306 hdi 66kw combi za pár krejcarů ale s origo 260tis km s tím že to bude auto jen na pár týdnů než seženu jiné. Nechal jsem ho zde u jednoho ověřeného člena "upravit" na max bez IC a řeknu vám..... :)) Ta nouzovka se již protáhla na 13 měsíců a nejvíc se bavím tím když se na mě někdo v nové škodě nalepí na kufr a jako by mě říkal "uhni s tím křápem...já mám novou škodu!!!" Tak kde to jde, třeba ze Svitav na Brno jak jsou ty kopce už párkrát nová škoda zažila zklamání :) Asi to je hnus co tam dávají za motory. Nejsem závodník, jezdím na pohodu a spotřebu ale chci koně v záloze a v té max úpravě to jede hodně slušně. Na dálnici pod plným plynem ve 190 zvítězil zdravej rozum, ale od 150 pod plným plynem jede ještě dost. Zkoušeno teda bez zadních sedaček a ty jsou docela těžké :) 

Jiné auto se mě teď vybírá hodně špatné, i když si můžu koupit od peugeota cokoliv a nové,  chci něco lidového a jetého,  tak do čeho sednu jsem zklamán...berte to trochu s rezervou ale i motor který měl jet se mě nezdál...prostě ta 306 +-90kw jede, takže v klidu vybírám, za 13měs jsem najel na úpravě 38tis km, motor jako švícar, asi si ještě udělám rozvody...  

   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...