kusto.cz Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 (upraveno) Zdravim. mam takovy dotaz ohledně většího turba do 307 2.0hdi 66kw 2001. Cetl jsem nejaky vlakna a Chapu ze tam pasuje z 406 2.0 hdi 80kw. Jen se chci zeptat zda jestli je opravdu ,,silnější". Jestli treba neni uplne stejný. Jinak predem rikam ze s intercoolerem se počítá Upraveno 21. květen 2015 uživatelem kusto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 jestli googlim dobře tak je tam rozdíl už v přírubě, 307 66kw má ze svodu na 4 šrouby a 406 80kw má jen na 3 a myslím že tu už podobné vlákno bylo, zkus pohledat na foru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kusto.cz Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Tak to nechapu vsude se tu pise ze je to jedine turbo co tam jde. Kdybych ho i presto napasoval, stoupne vykon ? Jde mi o to jestli je z 80kw ,,silnější" nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 80 kW verze by měla mít elektronicky ovládaná s natačecími lopatkami. A mělo by být taky větší. Však i výkon motor je znatelně někde jinde. A vstřiky jsou stejné. 66 kW pouhým čipem lze vyškrábat na 90 kW, ale to je asi tak vrchol. Z 80 kW toho půjde více. Ale zda pasuje, to nevím, neměl jsem potřebu zjistovat, natož měnit. PS: Shodné turbo by mělo být i na 79 kW verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kusto.cz Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Ahoj Milane. Prave tvoje prispevky jsem cetl nejvíce. v nich jsi psal prave o turbu z 80kw. momentalne mam chip a na brzdě namereno 83kw. po vymene za lepsi brzdy chci vykon dostat jeste o trochu vis. Prave me napadlo vetsi turbo s IC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Ne, nestoupne. Rozdíl 66kW a 80kW verze 406 není turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kusto.cz Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Toto jsem chtel slyset. Takze je to blbost menit turbo zdaly se mi ty turba dost podobny prave viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 22. květen 2015 Sdílet Odesláno 22. květen 2015 Stávájící turbo "zvládne" cca 115 kW v kombinaci s IC(po zvednutí plnícího tlaku, limit je 21 PSI/1,3bar). Použítím turba z 80 kW, které je el. ovládané dosáhneš vyššího momentu už v nižších otáčkách, otázkou je, kdo ti v ČR upraví ECU. Jara10 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kusto.cz Odesláno 24. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2015 PAJA diky za skvelou a inspirujici odpoved uz vim jakou cestou se dam IC + regulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara10 Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 V 22. 5. 2015 at 19:16, PAJA106 napsal: Stávájící turbo "zvládne" cca 115 kW v kombinaci s IC(po zvednutí plnícího tlaku, limit je 21 PSI/1,3bar). Použítím turba z 80 kW, které je el. ovládané dosáhneš vyššího momentu už v nižších otáčkách, otázkou je, kdo ti v ČR upraví ECU. Zdravím takže říkáte že z 66kw pouze chipem se dá dostat na max.115kw?jestli to chápu dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 31. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2017 Ne, musí tam být IC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2017 z 66kw na 115 čipem? na jak dlouho? na půl hodiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 31. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2017 On jezdí závody do vrchu a sprinty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2017 to ať jezdí co chce , celkem chápu, že před dvaceti lety dostali ze základního 2.0 HDi 66kw a dnes ze stejného objemu 120kw ale jen čipem to rozhodně není , a o to tu jde--spousta těch mladých si myslí, že koupí starou vylítanou ludru a za 5 tisíc jim kámoš noutbůkem zvedne výkon o 100% MilanF1, OK406 a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 1. leden 2018 Sdílet Odesláno 1. leden 2018 Sakra, tady někdo vytáhl docela kostlivce... Nicméně za tím, co jsem psal tenkrát si stojím i dnes, stačí si přes google najít anglická fóra, kde se to hodně řeší a právě stage 2 tam měla se sériovým turbem jako maximum kolem 115kw (155 PS). O tom, že tam jsou i další úpravy nikdo soudný předpokládám nepochybuje, stejně tak, jako že dnes už je to pasé, jelikož ty motory mají nejméně 13 let (beru-li v potaz ukončení výroby RHY v roce 2005). ozzy56 a MilanF1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 2. leden 2018 Sdílet Odesláno 2. leden 2018 Tak přesně tak jsem to udělal já, když jsem se musel zbavit své 607my a to z čistě ekologických důvodů Neboť jsem byl osobně u hodně velké pokuty v Rakousku...Koupil jsem nouzově 306 hdi 66kw combi za pár krejcarů ale s origo 260tis km s tím že to bude auto jen na pár týdnů než seženu jiné. Nechal jsem ho zde u jednoho ověřeného člena "upravit" na max bez IC a řeknu vám..... :)) Ta nouzovka se již protáhla na 13 měsíců a nejvíc se bavím tím když se na mě někdo v nové škodě nalepí na kufr a jako by mě říkal "uhni s tím křápem...já mám novou škodu!!!" Tak kde to jde, třeba ze Svitav na Brno jak jsou ty kopce už párkrát nová škoda zažila zklamání Asi to je hnus co tam dávají za motory. Nejsem závodník, jezdím na pohodu a spotřebu ale chci koně v záloze a v té max úpravě to jede hodně slušně. Na dálnici pod plným plynem ve 190 zvítězil zdravej rozum, ale od 150 pod plným plynem jede ještě dost. Zkoušeno teda bez zadních sedaček a ty jsou docela těžké Jiné auto se mě teď vybírá hodně špatné, i když si můžu koupit od peugeota cokoliv a nové, chci něco lidového a jetého, tak do čeho sednu jsem zklamán...berte to trochu s rezervou ale i motor který měl jet se mě nezdál...prostě ta 306 +-90kw jede, takže v klidu vybírám, za 13měs jsem najel na úpravě 38tis km, motor jako švícar, asi si ještě udělám rozvody... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. leden 2018 Sdílet Odesláno 2. leden 2018 Já mám upraveno na 80 kW a taky to není špatné ... ale trhač asfaltu ta 306tka není ... jen od té úpravy mám tak 130 tkm. Vzhledem ke stáří atd se hledal nástupce a už se našel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.