Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Prosím o pomoc Peugeot 307 sw 2.0 Hdi 79 kW, 2004


Matous10

Recommended Posts

Hele, ono celkove tezko rict. Mozna to ani nemusi souviset s tim, ze ti to zabira az od 3000ot a ty na to slapes. To samo o sobe nemusi byt problem. Problem je to, ze ti odeslo prvni turbo a ty pises, ze je najeto 130.000km. Tam s nejvestis pravdepodobnosti bylo neco spatne. At uz styl jizdy (turovani za studena nebo naopak ostra jizda a pak vypnuti motoru), nebo ja nevim - zanedbana vymena oleje, problem se zakarbonovanim motoru celkove, vadne vstriky - vyssi zakarbonovani, naredeni motoroveho oleje v minulosti naftou pri regeneracich FAPu - pokud je FAP hodne zanesen, regenerace jsou castejsi - zpusobi ti to natredeni oleje a pokud pak s timto olejem prekrocis interval vymeny, turbo ti za to muze podekovat tim, ze pujde do kopru.

Ted jde hlavne o to, zda je pricina toho, proc slo turbo do kopru odstranena nebo ne a mas ji tam porad. Turbo se hlavne nesmi neumerne pretezovat - velmi prehnany chiptuning, spatne mazani a jine.

teď jsem si vzpomněl a určitě to bylo hlavně tím, máma na tom asi 4 roky neměnila olej,jen prý občas dolila litr... když jsem to od ní koupil, tak z toho se z toho vylilo i s olejem dost cucků, filtr taky neměnila, bylo to potom vyčištěný a od ty doby vše měním pravidelně. Tak to první turbo bylo důsledkem tohohle přístupu a pecovani z její strany o auto... Tak by ten předešlý důvod měl být odstraně. Akorát prostě chci zjistit zda je to koupený turbo vadný a nebo je v pohodě a je to něčím okolo, ještě třeba nemůže to být pridreny?? Díky tomu neměnění oleje? Ona s tím moc nenajela ale to už bych poznal před lety ne? Ne až teď po X letech.. Jsem v tomhle totálně mimo mísu. Ty jednoduší opravy jako výměna destiček, čepů atd jsou v pohodě ale tohle už nedávám ;-) Upraveno uživatelem Matous10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Špatně elektromagneticky ventil turba, ještě jsem měl blbě udelanej FAP-OFF, Straki si cca hodinu pohrál, udělali jsme pár koleček po Chomutově s měřením a jel jsem domů s úsměvem :D vyřadil mi egr a upravil Chip který byl nastaveny hodně blbě, prostě za málo peněz hodně muziky :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některé témata zde by se měla tesat do kamene a měla by viset na hlavní straně klubového fora jako odstrašující příspěvek: zanedbaná nebo žádná údržba vozu, mizernej matlal v servisu, který ani neví co dělá a v neposlední řadě nulové informace o historii provozu auta. Zde je vše pěkně na jedno místě a stačí k tomu dvě strany což pro případného čtenáře není tak obtížné přelouskat. 

No hlavně, že je vše oka a snad ti to vydrží. Straki je šikovný, také jsem tam byl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je čím dál větší kolorit. Naprosto nechápu, jak si někdo může nechat s klidem zmatlat data v ŘJ, asi pod dojmem, že jsou to "jenom" data, když to je zatraceně citlivá věc, na které závisí fungování celého motoru. A pak se strašně diví, že jim to nefunguje, jede blbě, či se dokonce časem něco zničí. Pak vymýšlí fantasmagorie, čím by to mohlo být, a přitom příčina je jen v tom, že to nechali zmatlat a zničit nějaké prase, co mění data, aniž by vědělo, co vlastně dělá. Kolikrát už to tu bylo - blbě udělaný čip, blbě udělaný fap-off, a jaktože mi to jede blbě a něco odchází, když mi přeci někdo "jenom" měnil nějaká data nebo mi "jenom" něco "vypnul"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protože mají v hlavách na.ráno, to je tak v kostce vše, co by se dalo k tomu napsat :roker, protože kdyby v hlavě něco měli, tak by museli předpokládat, že výrobce motoru, resp. elektroniky v tomto případě (třeba Bosch) má fundovanější odborníky, než nějaký Pepa z depa, co si otevřel garážový servis, ale protože jsou lidi blbí, tak ti Pepíkové slušně žijí...,osobně Pepíkům fandím, protože na lidské blbosti se vždycky vydělávalo nejlíp... :potlesk

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Též mám ten samy problem dnes jsem vymenil turbo vše zapojil jak má byt problem je v tom ze mě to pustí Max do 3000 otáček a vic ani tuk u starého turba jsem měl prasklou membránu u potlaku na turbu měnil jsem i ventil na turbo a stejně netáhne jak má jako je fakt ze má teď lepší tah ale do kopce líný nevím fap filtr mám čistý kde hledat problem poradíte jinak se jedna o 307 2.0hdi 79 kw 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...