573v0 Odesláno 19. květen 2015 Sdílet Odesláno 19. květen 2015 Tak som domov dovliekol ďalšie auto, volá sa Peugeot a je to 106ka Kúpil som ho za smiešne peniaze ale v mizernom stave, čo bol môj zámer, bral som to ako zábavku na leto. Je to rok výroby 1997, Green edícia ktorá zahŕňa elektrický posilňovač riadenia, elektrické okná, klimatizáciu, IR diaľkový centrál a to je tak všetko. Nemá strešné, el. zrkadlá, otáčkomer, hmlovky, pozície pre repro vzadu a ani tá klimatizácia nejde a už asi ani nepôjde Na tachometri má 198000, zadná náprava po smrti a motor tesne pred smrťou. Spodok auta nazbieral čosi hrdze ale viac-menej povrchovka, takže to pôjde zachrániť. Čo zachrániť nepôjde je motor, žerie olej a nemá tlaky -> piestne krúžky, tým pádom ho vymením ideálne za nejaký s menším nájazdom. A takto som ho dovliekol domov: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 19. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2015 Zohnal som si druhú nápravu, zrepasoval brzdy a rovno som odhrdzil a natrel ten spodok. Spolu s tým som aj zvnútra vyčistil nádrž od nánosov. Na fotkách: 1) Stav pôvodnej nápravy ; 2) Spodok pred náterom; 3) Zrepasované brzdy, pakne ešte niečo znesú 4) Skompletizovaný spodok 5) Takto si auto stojí na novej náprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 19. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2015 A motor bez hlavy. Najprv som dúfal že za olejom vo valcoch a nízkymi tlakmi je tesnenie pod hlavou ale to očividne napadlo už niekoho predo mnou a tesnenie bolo menené, bohužiaľ bez nejakého výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Tak som si zohnal za lacný peniaz ďalší motor, stav síce ani v tomto prípade nebol ukážkový ale šlo na tom stavať. Hlavne to bolo klasické hliníkové TUčko, nie liatinové jak to čo tam bolo predtým (z čoho som bol inak celkom prekvapený, nevedel som že ich robili aj liatinové) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 (upraveno) Takže stará obluda šla von a už keď som mal taký dobrý prístup k motorovému priestoru, rovno som ho natrel a vytlmil zadnú priečku. Upraveno 7. prosinec 2015 uživatelem 573v0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 (upraveno) Medzitým som narazil na problém s motorom, ktorý pochádzal z 306ky a tým pádom som k nemu musel zohnať káblový zväzok na 106ku. To sa mi nedarilo, tak som sa na to vykašlal a dal som tam hlavu z jednobodovej 1.1ky, ktorú som mal nachystanú do 205ky. Na jednobod som mal k dispozícii káblový zväzok aj riadiacu jednotku a poznám ten motor lepšie než KFX Upraveno 7. prosinec 2015 uživatelem 573v0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 A hotová práca. Keďže viem, jak sa vie tento motor v lete hriať, dal som si tam chladič s dieselovej 106ky, ktorý má väčšie rozmery. Menší problém bol v tom, že tento chladič nemá expanzku integrovanú naboku ale je vyvedená na miesto kde má benzínová verzia riadiacu jednotku. Tak som si neskôr zohnal menšiu expanzku z Matizu a umiestnil som ju medzi uloženie tlmiča a sanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Ďalej som si zohnal XSi sedačky v celkom dobrom stave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 7. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Všetci moji Peugeoti pohromade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 7. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 Pěkná rodinka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 7. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2015 motor KFX,nebo KFW 55kw je vždy hliníkovej blok .Litinovej blok měly jen 1.3 rallye 72kw MFZ,1.4 Xsi 69kw KFZ,1,6 65kw NFZ,1.6 74,76 kw NFY,NFW,a 16 16v NFX 87kw a NFU 80kw Takže bůh ví co si tam měl předtím ale KFX/KFW to rozhodně nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 8. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2015 (upraveno) Matně si teď vzpomínám že když sem hledal něco v databázi na manželčino Saxo nabízelo mi to litinu nebo hliníkA to "má" motor 1.0 CDZ heleme se je to motor KDX Upraveno 8. prosinec 2015 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 21. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2016 Aj 106ka si zaslúži menší update, podarilo sa mi vyriešiť skapínanie motora za studena výmenou krokového motorčeka. Tiež sa mi občas neskoro zasúval pastorok pri štarte a štartér potom vydával divné zvuky, tak som ho rozobral, skontroloval uhlíky, vyčistil a premazal, teraz ide ako nový Ešte ma čaká výmena výfuku a vyvarenie podlahy pod vodičom, kde sa vyskytla hrdza. Inak motor nabehal od výmeny cca 5000km (jazdil som na tom do Brna kým som si zohnal 406ku) a bez problémov, tak som z neho rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 21. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2016 A ešte jedna so 406kou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 6. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2016 Začal som makať na podlahe, koberce sú von a našiel som aj miesto skade mi to vlhlo pod nohami.. takže vyvariť a bude jak nová A keď už to mám všetko vonku, poobzerám sa aj po nejakom odhlučnení a vymením obloženie okolo zadných sedačiek za to čo mám zo starej 106ky - je v ňom príprava na zadné repro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 6. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2016 A takto si jazdím momentálne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 16. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2016 Tak som opäť pokročil s 106kou - hrdzavé miesta vyvarené, podlaha natretá, dopredu na priečku som ešte dal nejaký gumoasfalt a na to pôvodnú izoláciu, nechám to 2 týždne vyvetrať a potom pôjde naspäť koberec, ktorý sa mi celkom podarilo zbaviť špiny až na tie stopy po lepidle za vodičom, vyzerá to že tam niekto vylial chemoprén Inak 106ka má čerstvo po STKčke, dokonca som bol pochválený že takýchto starých áut v takom dobrom stave im tam už moc nechodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 17. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2016 Tak sedačky sú už tiež vytepované. Špiny z nich šlo neskutočne moc, jak som v tom jazdil špinavý keď som sa hral s motorom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 25. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2016 Nový výfuk Síce od Poliakov, ale ak vydrží aspoň toľko čo vydržal ten na 405ke, tak mi to za tie peniaze stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 3. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Interiér mám viac-menej zložený, čo môžem bezprostredne porovnať tak hluk od motora a od cesty sa o dosť znížil, no od kolies to ešte dosť počuť, uvidím čo pomôže vystriekanie podbehov body-čkom. Viac ma potešili zadné repro, hrá to fakt perfektne v porovnaní s tými vpredu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.