David T Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Dobrý den, mám takový problém. Poslední dobou se mi docela často stává, že když pojedu dejme tomu na dvojku 20KM/h a otáčky budou dejme tomu cca 1500ot/min a sešlápnu plyn na podlahu...auto začne zrychlovat a po sepnutí turba v cca 2500ot/min auto škubne a hodí se do nouzáku čímž vlastně chcípne. Měl jsem to na diagnostice a zjistili tam že to vyhlásilo čidlo na snímání tlaku paliva...ale neví čím by to mohlo být. Stane se to ale jen když dám plyn až na podlahu...když budu zrychlovat pozvolna tak je to v naprostém pořádku a můžu kroutit klidně do 5000Ot/min a nic se nestane ale je cítit na autě jak mu kolísá výkon...jakoby pohupuje ale ne nijak markantně ale je to cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Super servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 19. květen 2015 Sdílet Odesláno 19. květen 2015 ferinko2: nebud´na něho takový po sepnutí turba v cca 2500ot/min auto škubne a hodí se do nouzáku čímž vlastně chcípne. Už jen to,že spíná turbo tak pozdě je samo o sobě divné.Jak si mám přebrat "vlastně chcípne"?Jede nebo nejede? Může váznout regulace turba. ferinko2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 19. květen 2015 Sdílet Odesláno 19. květen 2015 Jestli diagnostika vyhlásila čidlo na snimani tlaku paliva,tak čím by to mohlo být? Tipnu si, čidlo tlaku paliva? Né, tohle spíš DRV, čili regulátor tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David T Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 ferinko2: nebud´na něho takový Už jen to,že spíná turbo tak pozdě je samo o sobě divné.Jak si mám přebrat "vlastně chcípne"?Jede nebo nejede? Může váznout regulace turba. spíná normálně okolo 1900 ale až tak v těch 2500-3000 to uplně chcípne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David T Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Jestli diagnostika vyhlásila čidlo na snimani tlaku paliva,tak čím by to mohlo být? Tipnu si, čidlo tlaku paliva? Né, tohle spíš DRV, čili regulátor tlaku paliva. tak jsem se ptal v jiném servisu a bylo mi řečeno že by to mohl dělat magnetický regulátor tlaku vuduchu z turba do válce...tak já už vážně nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Ahoj, zkoušel jsi už vyčistit EGR ventil (klapku)? Osvědčený je čistič karburátorů ve spreji - rozpustí to ten sajrajt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Ale len plácate tu nezmysly. 1. nevie sa ani o akom motore sa tu rozvíja debata. 2. Prečo tu nemáme výpis diagnostiky a výpis denníka závad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 9. srpen 2015 Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 (upraveno) AD1 . Náhodou motor napsal hned do názvu tudíž RHZ jinak moje řešení stejného problému - NEŠLAPU PRUDCE NA PODLAHU nýbrž přidávám postupně, a to ne jako hlemýžď. Jen prostě nedupu na plyn... Jinak taky mám něco s tlakem a může to být klidně čidlo tlaku, DRV, vstřiky nebo VT čerpadlo. Mě jednou v servisu řekli, že mi čerpadlo nedává už takový plný tlak jak by mělo a že to může v zátěži skapat... Stává se to minimalně, když se s tim naučíš, nic se nezhoršuje a závisí to taky na hustotě a teplotě vzduchu.. Upraveno 9. srpen 2015 uživatelem JJEENNDDAA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. srpen 2015 Sdílet Odesláno 10. srpen 2015 Sa teda ospravedlňujem....prehliadol som to :mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David T Odesláno 17. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2016 AD1 . Náhodou motor napsal hned do názvu tudíž RHZ jinak moje řešení stejného problému - NEŠLAPU PRUDCE NA PODLAHU nýbrž přidávám postupně, a to ne jako hlemýžď. Jen prostě nedupu na plyn... Jinak taky mám něco s tlakem a může to být klidně čidlo tlaku, DRV, vstřiky nebo VT čerpadlo. Mě jednou v servisu řekli, že mi čerpadlo nedává už takový plný tlak jak by mělo a že to může v zátěži skapat... Stává se to minimalně, když se s tim naučíš, nic se nezhoršuje a závisí to taky na hustotě a teplotě vzduchu.. přesně tak, člověk se s tím naučí ale tak stále mi to prostě štve...člověk do auta strká hafec peněz a pak to prostě pokazí taková kravina. Koupím nový regulátor paliva a ono to nebude...koupím nový snímač tlaku paliva a ono to třeba zase nebude...to je to co mi na tom štve. Kdyby mi někdo řekl, Jeto TOHLE, neváhám a koupím...ale v tomhle případě?...kdy mi mechanik vyjmenuje co by to mohlo dělat a dokonce ani v origo servisu sis tím neví rady?...ale jak tak zjišťuji, řeší teto problém nemálo lidí...třeba soused co dělá v servisu mi říkal že k němu přijel frajer s uplně stejným problémem a taky neví co s tím......Kdyby někdo něco zjistil na 101% velice rád ho tu uvítám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.