Pierre Odesláno 12. listopad 2005 Sdílet Odesláno 12. listopad 2005 Mam tu jen menší dotaz. Nyní mám na své 2.2jce najeto přibližně 235000 km a i s chipem ,který se instaloval před 10 000 km dělá zrychlení na sto ve dvou s plnou nádrží dlouhých 14s. Testováno asi 10krát. Zajímavoust je ta ,že bez chipu (kolem 120 000 km) bylo zrychlení na stejné trase kolem 11s. Přitom po instalaci chipu se zrychlení jeví o mnoho lepší než předtím. V servisu kontorolovali měřič mož. st. vzduchu ... ale funguje správně. Motor byl vybrušován ... měněno těsnění. Ještě můžu dodat ... kolem 80 000km byla max. tach. 225 po rovině , nyní 205. Myslíte ,že to všechno je způsobeno počtem najetých kilometrů ? Ps: S autem se jezdí ostře .. tzn. často plný plyn i na studené starty. Mě se skutečně jeví 14s na papírově 120Kw auto moc málo. [upravil dne 12.11.05 Pierre] [upravil dne 12.11.05 Pierre] Ještě dodávám , auto je firemní a jezdí každých 10 000 na pravidelné a ne zdaleka levné údržby ... RE: Vector : Váha vzduchu byla nedávno zkontrolována a filtry jsou každých 10 000 nové. Turbo ... no tak to je třeba možné .. jednou se mi stalo při +- 180 km/h motor sebou škubnul ,ale nezhasnul ... výkon byl ubohý ... kopec ,který vyjíždím na 5 jsem vyjel sotva na 3. V servisu řikali něco o vypadlé hadičce turba. A ještě palubní počítač hásí téměř neustále i přes návštěvy servisu chybu ve FAP. Nevím jestli by třeba tohle mohlo mít nějaký vliv. BTW: Bližší informace .. auto je 3,5 roku staré .. jako doplněk kola 215/55 R16. Lehce bouráno v předu ( Autobus nacouval) jinak asi 5* měněn přední nárazník ,protože často v zimě prostě praskne , 3* přední sklo ... kamínky, Ložiska už při 160 000 to připisuju na vinu větším kolům ... , ruční brzda musela být komplet měněna (prostě lanko povolilo a ta se \"utrhla\". ) ..... a spousta jinýného příslušenstí ... zrdcátka, nápisy .... = mladí vandalové . Prostě kdybych tohle všechno měl platit sám ,tak mi nezbyde na nic jiného :o/. A ještě jedna věc k výkonu .... Kolem nejlepších kilometrů auta se mi úspěšně dařilo vyjíždět kopec v sousedství při 150 ,nyní i přes pokles zrychlení na 100 ,ale zde dosáhnu 155 .. což je právě takový paradox. Pro srovnání : BMW320i 125Kw 170 , Škoda O1 81kw 140 , Škoda Fabia RS 155 jako můj Peugeot. Re: Vvitty : Model P406 [upravil dne 13.11.05 Pierre] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 12. listopad 2005 Sdílet Odesláno 12. listopad 2005 když se takle chováš k autu viz plnej plyn při studenym motoru tak se neni čemu divit. s takovymdle zrychlenim ti naprášim i s karburátorovou 1,7-kou. takže hodně štestí při generálce přeju:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 12. listopad 2005 Sdílet Odesláno 12. listopad 2005 Původně zaslal: Pierre Mam tu jen menší dotaz. Nyní mám na své 2.2jce najeto přibližně 235000 km a i s chipem ,který se instaloval před 10 000 km dělá zrychlení na sto ve dvou s plnou nádrží dlouhých 14s. Testováno asi 10krát. Zajímavoust je ta ,že bez chipu (kolem 120 000 km) bylo zrychlení na stejné trase kolem 11s. Přitom po instalaci chipu se zrychlení jeví o mnoho lepší než předtím. V servisu kontorolovali měřič mož. st. vzduchu ... ale funguje správně. Motor byl vybrušován ... měněno těsnění. Ještě můžu dodat ... kolem 80 000km byla max. tach. 225 po rovině , nyní 205. Myslíte ,že to všechno je způsobeno počtem najetých kilometrů ? Ps: S autem se jezdí ostře .. tzn. často plný plyn i na studené starty. Mě se skutečně jeví 14s na papírově 120Kw auto moc málo. [upravil dne 12.11.05 Pierre] [upravil dne 12.11.05 Pierre] Slešel si někdy o tom, že existuje něco jako váha vzduchu? A co takhle filtřík? Třeba máš dávno turbo v důchodu a nevíš o tom.... jo nasypte si do motoru Chipsy a pak to pojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 12. listopad 2005 Sdílet Odesláno 12. listopad 2005 jen pro zajmavost já mám se svojí 1,1 zrychlení taky asi 14s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 13. listopad 2005 Sdílet Odesláno 13. listopad 2005 mozna by taky neskodilo uvest, co to je za auto.... treba moje 306 ma taky 120kW jako BMW320d, ale je o 400kg lehci a to je sakra znat na zrychleni... no a samozrejme chovani se k autu se projevi na funkci... tocit studenej motor mu zrovna neprida na vykonu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 13. listopad 2005 Sdílet Odesláno 13. listopad 2005 Původně zaslal: Crack jen pro zajmavost já mám se svojí 1,1 zrychlení taky asi 14s motokary se nepocitaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 13. listopad 2005 Sdílet Odesláno 13. listopad 2005 mam taky 406 2,2hdi , FAP se musi menit ,po case se ucpe aprestane fungovat , ale videl bych to v picitaci vysoko tlakeho vstriku nebo ten fap ,ale diag by to mel odhalit ze by spatny chip ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Nediv se, když se k autu (i když je služební) chováš jako jedno domácí zvíře, které je nejlepší se zelím , sorry. Pravidelný servis není zárukou všeho. 2.2HDi by měl při slušném zacházení (bez chipsů), vydržet hodně set tisíc km. Při Tvém stylu jízdy bych očekával, že je už dávno ve věčných lovištích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 15. listopad 2005 Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Původně zaslal: Igor Nediv se, když se k autu (i když je služební) chováš jako jedno domácí zvíře, které je nejlepší se zelím , sorry. zapoměl si na knedlík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 hele takovy dotaz trochu bokem, ale proc vlastne se nesmi diesel honit za studena a benzim muze ? je to kvuli tlakum, ktere jsou pro diesel tak potrebne, tj. opotrebenim se tlaky zhorsuji ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: rimmer hele takovy dotaz trochu bokem, ale proc vlastne se nesmi diesel honit za studena a benzim muze ? je to kvuli tlakum, ktere jsou pro diesel tak potrebne, tj. opotrebenim se tlaky zhorsuji ? Kam tě vede slepá vášeň ??? Žádnej motor se nesmí honit za studena. Akorát diesel má vyšší tlaky a teploty. Taky turbomotory obecně jsou háklivější, když jim někdo naloží. Zeptej se někoho,kdo má pořádný auto a mozek, jak čeká až se mu prohřeje olej než vyrazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: vector Původně zaslal: rimmer hele takovy dotaz trochu bokem, ale proc vlastne se nesmi diesel honit za studena a benzim muze ? je to kvuli tlakum, ktere jsou pro diesel tak potrebne, tj. opotrebenim se tlaky zhorsuji ? Kam tě vede slepá vášeň ??? Žádnej motor se nesmí honit za studena. Akorát diesel má vyšší tlaky a teploty. Taky turbomotory obecně jsou háklivější, když jim někdo naloží. Zeptej se někoho,kdo má pořádný auto a mozek, jak čeká až se mu prohřeje olej než vyrazí. a nez se prohreje jeste olej v prevodovce... motor se ohreje mnohem rychleji, a ohriva se i pri cekani na svetlech... takze hezky prvnich 10-20km pohoda kolem 2-3000 ot a zadne blazneni.... [upravil dne 16.11.05 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 ehm..kolem 2-3 tisic otacke pohoda u TDcka moc neni..to je zrovna oblast, ktera se vyuziva pri tom kdyz clovek chce poradne jet na dalnici samo uz pres 3tisice Ja se jen ptal, chapu samozrejme problem se studenou hlavou, plnym knedlikem a pak treba prasklou hlavou, ale ze se porad rika, ze diesely se musi opatne nez se ohrejou, ja taky sice tak jezdim opatrne s lehkou nohou nez mi vyleze teplota aspon na tech 70, ale ale ze bych zrovna cekal 10-20 kilometru, to uz mam auto davno zahrate po 6-7 kilometrech i v zime taky by me zajimalo, kdyz uz clovek potrebuje ject rekneme svizneji, co je pro chladnejsi motor lepsi..napr. zdali drzet plny knedlik kolem 2k otacek..coz staci kdyz je turbo motor a neni treba valit rychleji nez 100, nebo jet s lehcejsi nohou ale do vyssich otacek ? [upravil dne 16/11/05 rimmer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: rimmer ehm..kolem 2-3 tisic otacke pohoda u TDcka moc neni..to je zrovna oblast, ktera se vyuziva pri tom kdyz clovek chce poradne jet na dalnici samo uz pres 3tisice Ja se jen ptal, chapu samozrejme problem se studenou hlavou, plnym knedlikem a pak treba prasklou hlavou, ale ze se porad rika, ze diesely se musi opatne nez se ohrejou, ja taky sice tak jezdim opatrne s lehkou nohou nez mi vyleze teplota aspon na tech 70, ale ale ze bych zrovna cekal 10-20 kilometru, to uz mam auto davno zahrate po 6-7 kilometrech i v zime taky by me zajimalo, kdyz uz clovek potrebuje ject rekneme svizneji, co je pro chladnejsi motor lepsi..napr. zdali drzet plny knedlik kolem 2k otacek..coz staci kdyz je turbo motor a neni treba valit rychleji nez 100, nebo jet s lehcejsi nohou ale do vyssich otacek ? [upravil dne 16/11/05 rimmer] No tak zrovna Vvittymu to točí o něco málo víc, než 3000 Když omylem hamtneš na HDi, tak stačí dva tři ostré rozjezdy a během dvou minut je teplota na 80ti, ale to není zrovna postup jak přohřát motor. Pokud jedu uplně v klidu, a venku je tak 10 nad nulou, doatane se teplota z bídou pod 70 po 10kilometrech. Nejde jen o otáčky, ale hlavně o tlak turbodmychadla.Takže není nic hrozného zařadit až v 3000, ala ne s cihlou na plynu. Osobně u studeného HDi řadím do 2500 a bohužel musím často najet na dálnici se studeným motrem. Pak ho držím do 3000 uplně lehounce až mám křeče do nohy. Každopádně je každého věc jak si oddělá motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: kšanda Původně zaslal: Igor Nediv se, když se k autu (i když je služební) chováš jako jedno domácí zvíře, které je nejlepší se zelím , sorry. zapoměl si na knedlík já mám k vepřové se zelím radši zemáky než knedlíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: rimmer ehm..kolem 2-3 tisic otacke pohoda u TDcka moc neni..to je zrovna oblast, ktera se vyuziva pri tom kdyz clovek chce poradne jet na dalnici samo uz pres 3tisice Ja se jen ptal, chapu samozrejme problem se studenou hlavou, plnym knedlikem a pak treba prasklou hlavou, ale ze se porad rika, ze diesely se musi opatne nez se ohrejou, ja taky sice tak jezdim opatrne s lehkou nohou nez mi vyleze teplota aspon na tech 70, ale ale ze bych zrovna cekal 10-20 kilometru, to uz mam auto davno zahrate po 6-7 kilometrech i v zime taky by me zajimalo, kdyz uz clovek potrebuje ject rekneme svizneji, co je pro chladnejsi motor lepsi..napr. zdali drzet plny knedlik kolem 2k otacek..coz staci kdyz je turbo motor a neni treba valit rychleji nez 100, nebo jet s lehcejsi nohou ale do vyssich otacek ? [upravil dne 16/11/05 rimmer] souhlas, u TD rozhodne 2-3000 rpm nejsou pohoda... ja ale nemam TD , priste to radeji zduraznim a kdyz opravdu potrebuju odnekud hodne rychle vypadnout, 7000 rpm je okamzik pro razeni nahoru... sani se prepina nekde kolem 4000.... obecne neni studenej motor dobry ani honit, ani dusit... co se tyka casu na prohrati, zrovna u dieseloveho motoru bych cekal ze mu to bude trvat dele kvuli lepsi ucinnosti a mene zbytkovemu teplu... taky nejde jenom o motor, ale i o prevodovku, kterou neohriva spalovane palivo a zahriva se dele. v lete to odpovida u meho auta tak 10km, minuly tyden se nezahrala na \"provozni\" ani po 16km... ale tak po tech 10 uz dam i tech 4000... asi tak k tomu, jak se k autu chovam ja, samozrejme je to kazdeho vec a nikomu to nevnucuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 Původně zaslal: Vvitty Původně zaslal: rimmer ehm..kolem 2-3 tisic otacke pohoda u TDcka moc neni..to je zrovna oblast, ktera se vyuziva pri tom kdyz clovek chce poradne jet na dalnici samo uz pres 3tisice Ja se jen ptal, chapu samozrejme problem se studenou hlavou, plnym knedlikem a pak treba prasklou hlavou, ale ze se porad rika, ze diesely se musi opatne nez se ohrejou, ja taky sice tak jezdim opatrne s lehkou nohou nez mi vyleze teplota aspon na tech 70, ale ale ze bych zrovna cekal 10-20 kilometru, to uz mam auto davno zahrate po 6-7 kilometrech i v zime taky by me zajimalo, kdyz uz clovek potrebuje ject rekneme svizneji, co je pro chladnejsi motor lepsi..napr. zdali drzet plny knedlik kolem 2k otacek..coz staci kdyz je turbo motor a neni treba valit rychleji nez 100, nebo jet s lehcejsi nohou ale do vyssich otacek ? [upravil dne 16/11/05 rimmer] souhlas, u TD rozhodne 2-3000 rpm nejsou pohoda... ja ale nemam TD , priste to radeji zduraznim a kdyz opravdu potrebuju odnekud hodne rychle vypadnout, 7000 rpm je okamzik pro razeni nahoru... sani se prepina nekde kolem 4000.... obecne neni studenej motor dobry ani honit, ani dusit... co se tyka casu na prohrati, zrovna u dieseloveho motoru bych cekal ze mu to bude trvat dele kvuli lepsi ucinnosti a mene zbytkovemu teplu... taky nejde jenom o motor, ale i o prevodovku, kterou neohriva spalovane palivo a zahriva se dele. v lete to odpovida u meho auta tak 10km, minuly tyden se nezahrala na \"provozni\" ani po 16km... ale tak po tech 10 uz dam i tech 4000... asi tak k tomu, jak se k autu chovam ja, samozrejme je to kazdeho vec a nikomu to nevnucuju ¨ Ale pane, vyšší účinnost znamená méně tepla a více práce. Více práce znamená více pohybu a lepší chlazení a to zase znamená, že HDi má v okruhu elektrické dohřívání vody, jinak by v zimě bylo trvale podchlazené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 16. listopad 2005 Sdílet Odesláno 16. listopad 2005 my se na diagnostice učili že motor se prohřeje na provozní teplotu se všim všudy zhruba kolem 30minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 17. listopad 2005 Sdílet Odesláno 17. listopad 2005 U turba vadi kdyz se nenechava dojizdet. Napr. rychla jizda po dalnici potom zastavit a hned vypnout motor , to je na turbo to nejhorsi. To bych videl jako pricinu u te 2,2 HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 17. listopad 2005 Sdílet Odesláno 17. listopad 2005 zajimave...za 30 minut, to uz konci asi 90 procent vsech mych jizd ale pravdou je, ze kdyz je kledra jak svina, tak mi teplota na tech 80 vyleze az tak po 10-12 kilakach lehke jizdy. Kdyz se tu o tom bavime, tak by clovek nesmel s autem jezdit vubec, nebo pod nim porad topit ci si poridit nezavisle topeni, to si proste nevyberes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.