Machy_CZ Odesláno 16. květen 2015 Sdílet Odesláno 16. květen 2015 Ahoj, chci koupit ojetého Peugeota s 1.6 16V NFU a LPG, na co si dát pozor, co motor snáší LPG dobře ? Má hydroštely nebo se musí vymezovat vůle? Nějaké přimazávání ventilů je nutné? Kolik km najedu na benzín než se auto přepne na plyn ? Pryý je tam nejaky problém, ze i když jede na plyn, ukazatel benzinu klesá dolů? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 16. květen 2015 Sdílet Odesláno 16. květen 2015 stryc to ma v C4 pruser - primazavani je nutne - hydrostely to ma - furt sviti kontrolka motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 16. květen 2015 Sdílet Odesláno 16. květen 2015 To, že svítí kontrolka motoru, bych přičítal špatnému odlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 16. květen 2015 Sdílet Odesláno 16. květen 2015 3 technici do toho cumeli zadnej to neseridil - mozna bude problem v tom ze to je holandsky system a ten skoro nikdo na jizni morave neumija to kdysi napichnul jen na ELM-ku a vyskocila chyba kyslikove sondy - proste klasika chyba emisi kvuli LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor1999 Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Cauko mam presne tento motor na lpg v 307. Sisrem BRC a max spokojenost. Zadna kontrolka nesvieti a nemam ziadny problem. Najazdene na lpg cca 50000 km. Primazavanie nie je treba. Tento motor ho nepotrebuje. Vravel to technik priamo z BRC a aj som niekedy davno nasiel tabulku kde bolo napisane ktore auta to potrebuju a ktore nie. Peugeot 307 ho nepotrebuje !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 jenze nektere systemy pousti i pri LPG do systemu benzin kterej to mazetakze asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor1999 Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 :-) to je pravda ale BRC nie. Potrebuju to prevazne japonske auta a fordy. Nemaju totiz tvrdene sedla ventilov.Takze asi takto :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 (upraveno) Toto se ale řídí typem motoru, ne systémem LPG. U některých motorů je to prostě nutné. "Přívstřik" benzínu musí mít přímovstřikové TSI, TFSI u Škodovky, myslím že kvůli chlazení vstřikovačů (na LPG se používají benzínové). Jinak se na mazání sedel benzínu používá Flashlube, které se pouští do sání. Je dobré si ověřit zda je vůbec nutné ho použít pro daný typ motoru. Upraveno 17. květen 2015 uživatelem Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor1999 Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Toto se ale řídí typem motoru, ne systémem LPG. U některých motorů je to prostě nutné. "Přívstřik" benzínu musí mít přímovstřikové TSI, TFSI u Škodovky, myslím že kvůli chlazení vstřikovačů (na LPG se používají benzínové). Jinak se na mazání sedel benzínu používá Flashlube, které se pouští do sání. Je dobré si ověřit zda je vůbec nutné ho použít pro daný typ motoru. Presne tak Ako pise Driver. Pri 1,6 16v NFU netreba primazavanie ventil. sediel. Pri tsi sa pridava privstrek benzinu na ocladenie vstrekov lebo lpg ide cez povodne vstreky. U motoru NFU 1,6 16V su domontovavane dalsie vstreky len na lpg. Su navrtane do sania. Takto nejak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.