Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klima


pistinko

Recommended Posts

Ja som minulý rok riešil rovnaký problém, vadné relé. Našiel som náhradný typ, aby bolo na 12V, čo najväčší prúd a samozrejme pinovo kompatibilné, vymenil som ho kus za kus, žiadne bastlenie s káblikmi :bojim beztak je v aute 1000 ďalších miest, odkial môže vyhorieť z dovodu poruchy elektroinštalácie, tak nebudem vedome vyrábať ďalšie. Po výmene je pokoj a tiež nemyslím, že keď povodné relé vydržalo 15 rokov, tak toto budem ešte niekedy meniť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravým výás páni.. takže po vyčerpavajúcich dňoch hladania poruchy klíma stale nefunguje. to rele čo je rozobrate v bsi som zistil že je na otváranie okien.. na spojku mi nepúšťa 12v keď som priviedol 12v na spojku natvrdo tak sa klíma rozbehla ale zase sa mi nepustila sahara. už mi z toho vlasi dupkom stoja čo to tý sprostý francúzi dovyvádzali keď navrhovali to auto!!! od tej bsi som nikde schému nenašiel. keby bol niekto taký čo má tu schému od tejto bsi bol by som povďačný.. a potrebujem zistiť ešte nejaké veci..

1. keď zapnem na klimatroniku A/C ktoré kontakty poprípade ktoré káble vzadu dávajú kontakt zapnutia klími. vedel by som si to prerobiť aby som obišiel bsi ale potrebujem vedieť ktoré to sú.

2. a schému sahari. novší typ jedna vrtula

dík za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze ani po vymene tlakoveho spinaca klima neklimuje.. Na spojke stale nemam 12v. Cez co tych 12v este prechadza?? A kde ma poistku kompresor lebo uz inak neviem preco to nejde. Moze byt ze by bol zli klimatronik ze nespina to rele??

Upraveno uživatelem kexxo89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kompresor klimatizace spíná jednotka BSI na základě požadavku od panelu klima a povolení jednotky motoru a čidel . Po sepnutí relé v BSI bys měl naměřit napětí na pinu č7 v 16pinový zelený zásuvce v BSI - kabel pokračuje dál do BSM do pinu č 13 v 16pinový šedý zásuvce a přes klemu vychází z pinu č 7 v 16pinový černý zásuvce a pokračuje do konektoru spojky kompresoru . Na všech těchto pinech bys měl naměřit 12V po sepnutí relé v kompresoru . Jestli tam napětí není , tak je vadný relé v BSI nebo sepnutí klimy něco brání - to ale zjistíš na diag v parametrech klimatizace .

klima.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na diag mi ziadnu chybu neukazalo. A ked som meral napatie pri zapnuti a/c na klimatroniku tak nikde v bsi sa mi 12v neobjavilo. Ja mam uplne inu bsi ake sa tu riesia tak zatial ani neviem ktore rele je na spinanie kompresoru ja mam bsi 

Valeo 162 000 01 od tej som nikde schemu nenasiel takze vsetko riesim len na zaklade vasich rad a meraku co namera resp. nenamera

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...