loque Odesláno 16. červenec 2017 Sdílet Odesláno 16. červenec 2017 Ja som minulý rok riešil rovnaký problém, vadné relé. Našiel som náhradný typ, aby bolo na 12V, čo najväčší prúd a samozrejme pinovo kompatibilné, vymenil som ho kus za kus, žiadne bastlenie s káblikmi beztak je v aute 1000 ďalších miest, odkial môže vyhorieť z dovodu poruchy elektroinštalácie, tak nebudem vedome vyrábať ďalšie. Po výmene je pokoj a tiež nemyslím, že keď povodné relé vydržalo 15 rokov, tak toto budem ešte niekedy meniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Už len pre zaujímavosť... V originálnom relé klimatizácie v BSI jednotke je po rozobratí ďalšie relé. Trochu komplikované a náchylné na pokazenie. Komplikovanejšie sa to už nedá vyrobiť Kukal som na to ako puk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Takze som sa aj ja pustil do rozoberania bsi a zistil som ze ja mam uplne inu ako mate vsetci ostatny... Dokonca aj to rele je ine.. Pozrite na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 A detail toho rele co uz predomnou niekto rozoberal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) Taketo zapojenie ma to rele NEC ep2f-b3g1st Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem kexxo89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 (upraveno) to mas dve relatka v jednom ,ked nezozenies vytiahni kabely na dve relatka a hotovo Upraveno 18. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Levné není http://www.mtaplus.cz/rele-kontakty/539-rele-nec-ep2f-b3g1st.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Podla toho co citam naco sa to pouziva to nevizera ze by to bolo na klimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 JJ tady to zacina rele ale dnes uz jsou i specilani zarovicky do smerovek mlhovek ...... A prd platne ze bezna zarovka stoji 20 kdyz special je za 200 ..... Pekna pitva jednotek a rele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 19. červenec 2017 Sdílet Odesláno 19. červenec 2017 zdravým výás páni.. takže po vyčerpavajúcich dňoch hladania poruchy klíma stale nefunguje. to rele čo je rozobrate v bsi som zistil že je na otváranie okien.. na spojku mi nepúšťa 12v keď som priviedol 12v na spojku natvrdo tak sa klíma rozbehla ale zase sa mi nepustila sahara. už mi z toho vlasi dupkom stoja čo to tý sprostý francúzi dovyvádzali keď navrhovali to auto!!! od tej bsi som nikde schému nenašiel. keby bol niekto taký čo má tu schému od tejto bsi bol by som povďačný.. a potrebujem zistiť ešte nejaké veci.. 1. keď zapnem na klimatroniku A/C ktoré kontakty poprípade ktoré káble vzadu dávajú kontakt zapnutia klími. vedel by som si to prerobiť aby som obišiel bsi ale potrebujem vedieť ktoré to sú. 2. a schému sahari. novší typ jedna vrtula dík za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. červenec 2017 Sdílet Odesláno 20. červenec 2017 si si isty ze klima ide ked zapnes kompresor natvrdo? to vypada akoby bola klima prazdna ze sa nerozbehne sahara ci v nej je chladivo zistis jednoducho stiahnes konektor z tlakoveho spinaca a na tlak spinaci prezvonis piny 1-4 musia ti zapipat ( za predpokadu ze je ze spinac ok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 20. červenec 2017 Sdílet Odesláno 20. červenec 2017 Klimu som tesne pred tym ako som to robil dal naplnit. A ja mam 3 pinovy tlakovy a chcel som ho vykratit tak mi zdochol motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. červenec 2017 Sdílet Odesláno 20. červenec 2017 mozes napisat vinkod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 21. červenec 2017 Sdílet Odesláno 21. červenec 2017 VF38ERHZF81618938 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. červenec 2017 Sdílet Odesláno 21. červenec 2017 aha ty mas mux preto iny tlakovy spinac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 21. červenec 2017 Sdílet Odesláno 21. červenec 2017 no veď to mi to bolo divné prečo sa nedá presvietiť ani vykrátiť. ten 3-pinový asi funguje inak ako 4-pinový. ale už som ho objednal zajtra ráno mi príde ho vymením tak uvidím či je to nakoniec ten tlakový... ak nie tak to pustím dole kopcom niekam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. červenec 2017 Sdílet Odesláno 22. červenec 2017 problem je ze neni schema ,inak by sa dalo daco pomerat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 22. červenec 2017 Sdílet Odesláno 22. červenec 2017 (upraveno) Takze ani po vymene tlakoveho spinaca klima neklimuje.. Na spojke stale nemam 12v. Cez co tych 12v este prechadza?? A kde ma poistku kompresor lebo uz inak neviem preco to nejde. Moze byt ze by bol zli klimatronik ze nespina to rele?? Upraveno 22. červenec 2017 uživatelem kexxo89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. červenec 2017 Sdílet Odesláno 22. červenec 2017 Kompresor klimatizace spíná jednotka BSI na základě požadavku od panelu klima a povolení jednotky motoru a čidel . Po sepnutí relé v BSI bys měl naměřit napětí na pinu č7 v 16pinový zelený zásuvce v BSI - kabel pokračuje dál do BSM do pinu č 13 v 16pinový šedý zásuvce a přes klemu vychází z pinu č 7 v 16pinový černý zásuvce a pokračuje do konektoru spojky kompresoru . Na všech těchto pinech bys měl naměřit 12V po sepnutí relé v kompresoru . Jestli tam napětí není , tak je vadný relé v BSI nebo sepnutí klimy něco brání - to ale zjistíš na diag v parametrech klimatizace . klima.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 22. červenec 2017 Sdílet Odesláno 22. červenec 2017 Na diag mi ziadnu chybu neukazalo. A ked som meral napatie pri zapnuti a/c na klimatroniku tak nikde v bsi sa mi 12v neobjavilo. Ja mam uplne inu bsi ake sa tu riesia tak zatial ani neviem ktore rele je na spinanie kompresoru ja mam bsi Valeo 162 000 01 od tej som nikde schemu nenasiel takze vsetko riesim len na zaklade vasich rad a meraku co namera resp. nenamera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.