krtek 2 Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 ked syci ,to je znak ze toho chladiva tam je uz malo takze jak ferinko napisal mas to prazdne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Zdravim vas pani. Tiez mi klima neklimuje a dospel som k zaveru ze v bsi nespina rele.. Tak sa chcem spytat ci nema niekto nahodou doma nejake zbytocne to rele niekde doma zapadnute bol by som mu velmi vdacny lebo ho nemozem nikde zohnat.. Dik za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) Prispejem svojou skúsenosťou Klimatizácia mi nešla. Pri vákuovaní hlásil stroj netesnosť. Dal som ju zistiť dusíkovou metódou. Áno, klasika chladič. Volal som do Peugeotu. Pri 406 to bývajú tri veci. Chladič, tlakový spínač, alebo relé v BSI jednotke. V servise vymenili chladič, aj tlakový spínač a klíma stále nefungovala. A tak som hľadal na inom fóre. Našiel som tam tému ohľadom klimatizácie. Po výmene relé P1CN010W v BSI jednotke klimatizácia funguje Postupoval som podľa tohto návodu s obrázkami http://www.aussiefrogs.com/forum/peugeot-forum/104072-air-con-problems-406-a.html Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem matejgigi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Ak nestačí preletovať cínom týchto päť pinov, treba relé vybrať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Teplom vyrezať otvor, je tam mriežka, ide to veľmi jednoducho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Netreba kupovať toto konkrétne relé, na ebay je zbytočne drahé, u nás ho už nemajú, momentálne to mám urobené "nakrátko", prepojené tie dva vodiče, ktoré relé má spínať, keď zoženiem také, ktoré bude mať potrebné parametre, napíšem konkrétne aké Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Keby niekto potreboval toto sú rozmery pinov a elektrická schéma relé (klasika)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Týždeň mi auto stálo. Pripojenie "nakrátko" neodporúčam, pretože to celý čas, do úplného vybitia batérie, držalo pripojenú elektromagnetickú spojku kompresora klimatizácie. Úplne identické relé sa mi nepodarilo zohnať, ale toto RAYEX ELECTRONICS LEG-12F funguje absolútne bez problémov... Hlásim, že klíma je opravená, funguje tak, ako má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Jsi borec,klobouk dolů!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Presne tak rele jako takove neni potreba hledat "stejne zastavbou" ale stejne tech.daty ostatni se da upravit. Pekna prace ..... Nas to asi ceka co nevidet pri studenem motoru a pridani plynu se spojka zozpojuje a nasledne kdy motor prejde na volnobeh nebo se "ustali" otacky zase sepne ..... Neverim ze je tak chytra jednotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) a nebolo by lepsie to rele vytiahnut niekde von do petice ked si si uz dal tolko prace? inak pekna praca Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Bylo ale myslim si ze rele uz menit nebude a ono tam moc mista kolem neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) Relé vydržalo 15 rokov, nepredpokladám, že to auto budem mať ďalších 15 rokov Keď som nevedel zohnať relé, ktoré v podstate len spína a odopína elektromagnetickú spojku, chcel som to spraviť na jednoduchý vypínač. Ale funguje, to je hlavné a podľa tohto návodu si to môže opraviť každý, kto má doma pájkovačku. Ale aby som zásluhy nepripisoval len sám sebe, pomáhal mi s tým môj otec, to on je ten borec, ja som len učeň Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem matejgigi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 ja mam iny problem netesni mi klima vydrzi tak polroka aj po vymene chladica odmietam uz proste davat prachy do tej klimi lebo pomer cena -vykon je neumerna ,,vydrzim aj bez nej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Tak ani toto nebolo zadarmo, ale s ňou je to úplne iné kafé, ako v týchto horkách bez nej... Všetko, čo sa auta týka, si zapisujem na stránku, na ktorú sa dostaneš po kliknutí na spotrebu v mojom podpise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 (upraveno) no mat tvoj problem tak v poho rele za 50 centov, porazi aj ten chladic ak by to drzalo tlak a fachas dalej ale das 100 eciek za novy chlacic vymenit ho je strasna drbacka po vymene to naplnis dalsich 30 eur a ono to ide necely polrok tak ta prejde chut este nieco riesit okolo toho ten plnickar mi povedal tak ze na novych autach to drzi tak 5 rokov stare auta maximalne 2 roky za predpokladu ze je vsetko ok Upraveno 14. červenec 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 před 3 hodinami, Lihous napsal: ...pri studenem motoru a pridani plynu se spojka zozpojuje a nasledne kdy motor prejde na volnobeh nebo se "ustali" otacky zase sepne ..... Neverim ze je tak chytra jednotka Tak tomu klidně věř , takhle se to chová normálně - při zatížení motoru pošle ECU signál k odpojení spojky kompresoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 Jarokare : rad bych tomu veril ale toto je rok 2001 / 2 a to bylo v plenkach jo dnesni produkce je schopna klidne odpojit i altik v zajmu max vykonu pri proslapnuti plynu na podlahu / spinac a nebo u poslednich modelu i rychlost seslapnuti plynu ale u naseho .... V kazdem pripade "kez by to byla pravda" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kexxo89 Odesláno 14. červenec 2017 Sdílet Odesláno 14. červenec 2017 díky za typ na to relé.. takže som objednal 2ks a keď mi to príde tak sa idem do toho putiť.. potom dám vedieť že ako to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atamann Odesláno 16. červenec 2017 Sdílet Odesláno 16. červenec 2017 Já jsem relé v BSI vyřešil tak, že jsem rozřízl BSI jak je v návodech výše. Po odletování relátka jsem z tištěného spoje vyvedl krátké drátky na jakékoli malé relé (aby se ještě vešlo do BSI), s odporem cívky větším jak 180 ohmů (abych neodpálil nějaký tranzistor BSI), za asi 30 Kč z GM Electronic. Z něj výstup propojil na na kontakt cívky obyčejného velkého autorelé, které jsem umístil vně, vedle jednotky BSI a přidělal ho stahovací páskou protaženou přes výstupek BSI. Místo tam je. Myslím, že kompresor se spíná minusem, takže k velkému relé jsem plus pól na druhý vývod spínací cívky vzal odněkud zvnějšku a kostru na spínané kontakty také z vnějšku. Z toho velkého relé jsem spínaný výstup vrátil drátem zpět do BSI na tištěný spoj. Na původní výstup zničeného relé. Malé relé nespíná téměř žádný proud, jen sepne to velké relé a to má přívod zvnějšku a minus vrátí zpět do BSI. To velké to již zvládne a navíc jde vpohodě vyměnit a není drahé. Je to asi dva roky, tak si přesné součástky a zapojení nepamatuji. Jde jen o ten princip, že venku může být velké relé, je k němu přístup a tím malým relátkem nic neodpálím. Možná by se mohla dát ven obě relé a z BSI jen vyvést dráty naletované na místo původního relé. Je to docela bastlírna, ale nemusí se stále lézt do BSI. Když se na relátku něco pokazí, tak je to opravené za deset minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.