Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Peugeot 406 2.1td 80kw problém


Palinkoo

Recommended Posts

Zdravým dostal som sa k tomutu peugeotu a mám pár drobných problémov .. 

Nejde mi Pal.počítač neukazuje žiadne hodnoty , nejde rýchlomer aj po vymenení snímača (vravel predchádzajúci majitel) , teplota oleja sa na budíkoch ručička drží stále v ľavo , nespína mi ventilator chladenia keď stojím na mieste z neutrálom by som uvaril asi motor .. , zle ukazuje teplotu motora .. má niekto podobné problémy ? poprípade kto by to vedel spraviť ? 

Ešte k tomu spínaču ventilátora predchodzý majiteľ stým niečo robil a neviem či nepoprehadzoval aj nieaké káble .. Za skoré odpovede ďakujem :) Auto je vo full výbave a chcem si ho dať do poriadku a udržiavať si ho .. ešte by som potreboval aký olej do toho motora mám lievať aby vše plnilo svoje funkcie tak ako má .. najazdené má cez 280t.km .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tady spousta vláken,jen je třeba trochu pohledat.

Ohledně rychloměru a napovídá tomu i teplota oleje,by to mohly být studeňáky v budících.Co jsem někde četl tak tam je ještě nějaký bitron či jak se tomu nadává.

Ventilátor chladiče má na předu relátka která spínají morory(aspoň myslím old model jsem neviděl),Popřípadě poměřit čidlo jestli není vadné.Můžou být zadřené motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S ukazatelem rychlosti může být problém i v tom náhonu čidla na poloose. Teplota na budících - není to tlak oleje? Vyjede při startu nahoru a potom spadne zpátky - čidlo tam nemusí být namontované, já ho třeba nemám a mám budíky z jiného auta. Ventilátory se ovládají kromě čidel i relátky na sahaře. Něco o těch relátkách- https://www.peugeot-club.com/topic/4486-sahary-406/ . Když pustíš klimu měly by se vrtule pustit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cav palo PP ti nepojde preto ze ti nefunguje ani rychlomer. Snimac je hlupost menit. Za kastlikem u spolujazdca mas ciernu krabicku to je prevodnik v tom je chyba. Treba vybrat prepajat studaky a vymenit par suciastok. Co sa tyka teploty oleja montovali sa dva druhy budikov. Jeden co ukazuje vysku hladiny oleja v motoru a budik ktory ti ukazuje hladinu oleja a zaroven teplotu oleja. Zalezi ktory mas. Snimac teploty motora spoznas podla modreho konektora, nachadza sa u palivoceho filtra. Senzor na spustanie ventilatorov je hnedej farby. Ten ked odpojis mali by sa roztocit vrtule. Schemu najdes tu ns foru.ked ta pytaj sa dalej. 2.1 su vecinou vo vybave

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je velka skoda no .. akurat mi zo servisu znami dal vesiet ze taj je zly uzaver expanznej nadobky a vlastne ono sa mi to chva ako kebz je expanska stale otvorena . Tak obiednal uzaver a vsetly cidla .. tak zajtra uvidime .. eate som zistil zavadu alternatora .. dobija len 13v tak aj ten zajtra budem menit .. ale moc ma trapi ten tachometer keby mi to vedel niekto spravit tak ja vklude pridem aj do zahranicia .. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal si uz dolu pristrojovku?

Je lanko do budikov? alebo len cisto elektricky?

Mozno treba vyskusat ine budiky, alebo niekomu kto to vie napojit (tie tvoje) a odskusat.

 

Pokial Alternator dava 13 V, nie je to vada, no malo byt viac. Pokial ti nesvieti dobijanie, alebo nemas iny problem, alternator by som nechal tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...