Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Citröen C4 (2007)


Guest Džůny

Recommended Posts

Ahoj, tak zase radím kamarádovi s výběrem auta. Zalíbila se mu C4, má s ní tady někdo zkušenosti? Chce benzin, takže nejspíš klasickou 1,6 80 kW.

 

Byl bych rád kdyby se někdo našel, protože po ní pokukuji taky. :) Jak je to s platformou, tahle starší (2007) bude nejspíš postavená na 307, co?

 

Konkrétně si našel tohle: http://www.par-car.cz/1014-citroen-c4-1.6i-16v-alu,-tempomat ale radši bych se o tom autě pobavil tak nějak obecně.

 

Předem díky za zkušenosti a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no takhle me to nevadilo
ale kluci co s tim nikdy nejeli rikaly - jak to muzes drzet - tlacitka nemas u ruky atd.

a ja jim na to rikam - uz si nekdy pri ostre zatacce prepinal stanice ??
navic jak je kazdej zvyklej drzet volant za pricku tady to proste nejde nebo si ty prsty odrbes o volant

 

jinac zminene auto vypada fakt slusne - jen me zarazi jen ta manual klima

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teda muj muz ma dve c4 cupe 1.6 a granda 1.6 Kdyz sedne do me P5008 jen furt nadava na stupidni volat :) Tak nevim co snim ma za problem :) Ale teda musim uznat,ze me by taky vic sedel multifunkcni nez ty padla pod volantem...furt si je pletu se smerovkama, ale to je o zvyku. A jinak srovnani, v rizeni mi prijde uplne jedno jestli se toci celej stred nebo jen kolo :) Jak pises jen kolem toho moc nadelaj. No a jinak nevim zaden problem mi zatim manza nehlasil jen krom bezne udrzby. Vlastne jedna vec,ale ta je na grandovi-uvolnuje se tyc stabilizatoru. V servise ji prej dotahovali nebo mnenili ale stejnak to klepe, menezi zarovek je taky o maturite,ale jinak nic :) Zenska ta toho nakeca co? :)

Upraveno uživatelem Marguaret
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

C4 GP versus 5008, pro mě vyhrává C4 z důvodů prostoru pro nohy mezi řidičem a spolujezdcem. Pro mě k nezaplacení. K vůli tomu co drží řadící páku třeba u P807 jsem to vyměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projeli jsme C4, jeden hatch s 1,6 a jedno coupé s 1,4. Je to hodně sympatické auto, ale musím říct, že mě technicky dost zklamalo. Podvozek byl oproti Mazdě 3, kterou jsme ten den taky zkoušeli, znatelně horší. C4 nebyla na cestě ani zdaleka tak sebejistá. Kdyby byla aspoň typicky francouzsky pohodlná, tak bych jí to i prominul, ale… ona nebyla ani moc pohodlná. :( Jela dost tvrdě, od Citroënu jsem čekal víc. Další věc, která mi přišla zvláštní, bylo řazení. Šlo dost ztuha, těžce, musel jsem vyloženě překonávat odpor v páce. Neřadilo se mi s tím příjemně.

 

Na druhou stranu interiér byl docela fajn (díkybohu si u dražšího auta odpustili ten plastový teror z C3), moc příjemný, volant vůbec nevadil (naopak, dost se mi to líbilo, bylo to správně Citroëňácké :D) a displej byl taky moc fajn, budíky mi nechyběly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...