Jim808 Odesláno 8. květen 2015 Sdílet Odesláno 8. květen 2015 (upraveno) Zdravím, mám takový problém, mám nově 306ku Break (r.v. 1999) s 1.8 16V a LPG, na benzin i na plyn kolísají otáčky volnoběhu a auto chcípá, po zahřátí na LPG sice kolísání je, ale menší a nechcípne to, na benzin ale ano. Navíc při přidání auto začne škubat a občas vystřelí do výfuku. Musí se jet s hodně lehkou nohou cca okolo 2000 ot./min. a pak to jde, po zahřátí jede na LPG v rozmezí 2000 a 3000 otáček slušně, pokud se moc nešlape na plyn. Při benzinu jede také, ale víc škube. Předpokládám tedy, že je problém někde v elektronice (nějaký snímač?) benzinu, protože ŘJ plynu pak upravuje data z ŘJ benzinu a už tedy pracuje se špatnými údaji. Netuší někdo, kde hledat chybu?? Předchozí majitel říkal, že diagnostika nic neukázala, já to zatím nezkoušel. Díky za každou radu! Upraveno 8. květen 2015 uživatelem Jim808 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. květen 2015 Sdílet Odesláno 8. květen 2015 (upraveno) pomeral by som tlak paliv cerpadla, tiez by som vyskusal inu zapal rampu,tiez by som nevylucoval cidlo chladiacej kvapaliny (zelene),ked to za studena kolise a chcipa Upraveno 8. květen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. květen 2015 Sdílet Odesláno 8. květen 2015 najprv by som vymenil to cidlo alebo ho premeral ,niekde tu na fore su aj hodnoty odporu pri roznych teplotach chladiacej kvapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jim808 Odesláno 8. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2015 Tak zatím jsem sundal zapalovací lištu (cívky Sagem) a zjistil, že u první svíčky je prasklá objímka, lepená bůh ví čim, ale na funkčnost by to nemělo mít vliv. Každopádně mě napadlo, jestli to není cívka. Zkusil jsme bluetooth modul a načíst chyby na mobil, ale nechce si to povídat :-( Vyměnim to čidlo a pak asi diagnostika na servisu. Čerpadlo to určitě nebude, protože to dělá i na LPG, i když na plyn to po zahřátí to nechcípne, jen houpá a dusí se až ve vyšších otáčkách. Díky za rady, budu rád za další :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jim808 Odesláno 19. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2015 Tak kolísání otáček a chcípání vyřešeno výměnou cívek. Jen mě štve, že teploměr i po preventivní výměně čidla (zeleného) stále ukazuje při běžné jízdě 80 stupňů a v kolonách stoupá na 100. Nevíte kde je chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. květen 2015 Sdílet Odesláno 19. květen 2015 zelene cidlo je pre rj motora pre budik je modre ale myslim ze tu teplotu mas vcelku ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jim808 Odesláno 20. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2015 Díky, ještě tedy prohodím modré. Prostě mě děsí, když to leze přes 90, ale je fakt, že když jsme měl 406ku, tak to bylo stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2015 Sdílet Odesláno 20. květen 2015 Tak kolísání otáček a chcípání vyřešeno výměnou cívek. Jen mě štve, že teploměr i po preventivní výměně čidla (zeleného) stále ukazuje při běžné jízdě 80 stupňů a v kolonách stoupá na 100. Nevíte kde je chyba? chyba neni nikde, takhle to proste u tohodle motoru je a je to zcela normalni, ze rucicka cestuje, pokud to nepoleze nad 110st C, neni se ceho bat a neni treba hledat problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jim808 Odesláno 26. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2015 Díky! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venomcz Odesláno 27. květen 2015 Sdílet Odesláno 27. květen 2015 My máme 306 1.6 a tam běžně 80 stupňů a víc ani ťuk. Pouze v kolonách , když se posouvá po metru , jde ručička na 100°C . Jinak nám to taky škube a někdy kolisají otáčky . Navíc to žere olej takže se budou teď dělat gufera a hlava . Pak se uvidí co dál . Možná ještě i svíčky rovnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.