Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chip tunning do 206 1,4 benzím


Milhouse

Recommended Posts

Původně zaslal: Milhouse

Mate uz ji nekdo nacipovanou?Stoji to za to vrazit do toho 8000 s udajnym narustem vykonu z 55 na 66kW.?Piste zkusenosti PLS.

V zivote nedostanes s 55kW po chip tuningu +11kW len upravou RJ teda upravou software,to ta chce niekto pekne natiahnut

Pozri si ake narasty vykonu ma Gutmann max +6 az 7PS a oni Ti ponukaju 15PS je to blud

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chechet

Původně zaslal: Milhouse

Mate uz ji nekdo nacipovanou?Stoji to za to vrazit do toho 8000 s udajnym narustem vykonu z 55 na 66kW.?Piste zkusenosti PLS.

to je pekny reklamni blud.

Inac robia uz 10 rokov chip tuning a chalani su rocnik 83 a 84,takze zacali chipovat ked mali 12 resp 11 rokov:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhouse

Mate uz ji nekdo nacipovanou?Stoji to za to vrazit do toho 8000 s udajnym narustem vykonu z 55 na 66kW.?Piste zkusenosti PLS.

no to je zase ptákovina, co:super:super:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na jejich strance je vyborna sekce \"reference\" aneb sbirka nahodne vyfocenych aut. a skvely je tam TRAKTOR JOHN DEERE :D:D:D asi tuner zemedelec :D

jinak je taky zajimave, ze tam neni zadna fotka, na ktere zrovna \"cipuji\", tj. ze by meli alespon noutas pripojeny k ECU. proc asi?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chechet

na jejich strance je vyborna sekce \"reference\" aneb sbirka nahodne vyfocenych aut. a skvely je tam TRAKTOR JOHN DEERE :D:D:D asi tuner zemedelec :D

jinak je taky zajimave, ze tam neni zadna fotka, na ktere zrovna \"cipuji\", tj. ze by meli alespon noutas pripojeny k ECU. proc asi?...

Dajte si pani vyhladat obchodny rejstrik,a uvidite datum narodenia,to hovori za vsetko,chipujem 10 rokov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhouse

Dobra diky za rady,myslite si,ze ikdybych nasel jinou firmu,ze to ma vubec smysl cipovat?-jestli by to bylo vubec poznat ?

kamos si dal za tusim 6 kapru cipnout fobii 1.4 mpi.

podle me to ale u malych motoru moc smysl nema. to co tim ziskas neodpovida tak uplne cene, kterou za to zaplatis. radsi predelej cele vyfukove potrubi, tam muzes ziskat hmatatelne vic nez cipem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhouse

Dobra diky za rady,myslite si,ze ikdybych nasel jinou firmu,ze to ma vubec smysl cipovat?-jestli by to bylo vubec poznat ?

Cipovani ma smysl i u takto malych obejmu atmosferickych benzinu, ale pouze pokud pred tim projde upravou motor i vyfukove potrubi, pak novym \"chipem\" musis RJ seznamit s novymi podminkami nez byly pri vyrobe a tedy v takovem pripade je to spise nutne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Masinka

Původně zaslal: Milhouse

Dobra diky za rady,myslite si,ze ikdybych nasel jinou firmu,ze to ma vubec smysl cipovat?-jestli by to bylo vubec poznat ?

Cipovani ma smysl i u takto malych obejmu atmosferickych benzinu, ale pouze pokud pred tim projde upravou motor i vyfukove potrubi, pak novym \"chipem\" musis RJ seznamit s novymi podminkami nez byly pri vyrobe a tedy v takovem pripade je to spise nutne.

Nenapadaj ty chipsy potom do sání ? Kluci se tak ve 12cti letech dostali k v roce 1996 vyvynutému novému vstřikování a sypali tam brambůrky jak o život. S tímhle teď spěj pod polštářem... http://news.auto.cz/img/galleries/03_41074f023391c.jpg

Zdááá se mi... je to moc let,, jááá byl kluk, ktreje chtěl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Crack

já bych tomu i věřil že to přidá 11kw,ale za jakejch podmínek?bude to žrát jako protržený a motor moc nevydrží,tak proč ne:D:super

1... Volumetrická účinnost motoru.

2... Teplota nasávaného vzduchu a volumetrické účinnosti.

3... Bohatost.

Pokud je motor atmosférický, a neprovedu na něm jiné změny, než v software řídící jednotky, mohu ovlivnit jen množství vstřikovaného paliva a dobu vstřiku.

U systému, který nemá stálý tlak ve vstřikovačích ani variabilní časování ventilů.... Tedy ovlivním jen složení směsi a zapálení směsi.

Vzhledem k tomu, že je třeba určitý poměr mezi palivem a vzduchem, nejen k tomu, aby směs kompletně prohořela, nejen k tomu aby se palivo nezapalovalo o vrchlík pístu atd., ale hlavně k nejvyšší účinnosti motoru, je výkon ovlivnitelný jen velmi málo v řádu několika procent.

10koní je možné tímto způsobem dostat z motoru, který 1..má výkon kolem 160ti koní 2... je dobře navržený a je možné ECU řídit velké množství částí. 3... má obsah, který jde využít a je možné, že není zcela využit.

Jen změnou software v řídící jednotce z takového chcípáčka nedostaneš víc, než pár koní...ani za cenu spotřeby, ani životnosti... prostě tam nejsou. A pokud někdo nabízí přes 5koní je kouzelník.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Crack

já bych tomu i věřil že to přidá 11kw,ale za jakejch podmínek?bude to žrát jako protržený a motor moc nevydrží,tak proč ne:D:super

1... Volumetrická účinnost motoru.

2... Teplota nasávaného vzduchu a volumetrické účinnosti.

3... Bohatost.

Pokud je motor atmosférický, a neprovedu na něm jiné změny, než v software řídící jednotky, mohu ovlivnit jen množství vstřikovaného paliva a dobu vstřiku.

U systému, který nemá stálý tlak ve vstřikovačích ani variabilní časování ventilů.... Tedy ovlivním jen složení směsi a zapálení směsi.

Vzhledem k tomu, že je třeba určitý poměr mezi palivem a vzduchem, nejen k tomu, aby směs kompletně prohořela, nejen k tomu aby se palivo nezapalovalo o vrchlík pístu atd., ale hlavně k nejvyšší účinnosti motoru, je výkon ovlivnitelný jen velmi málo v řádu několika procent.

10koní je možné tímto způsobem dostat z motoru, který 1..má výkon kolem 160ti koní 2... je dobře navržený a je možné ECU řídit velké množství částí. 3... má obsah, který jde využít a je možné, že není zcela využit.

Jen změnou software v řídící jednotce z takového chcípáčka nedostaneš víc, než pár koní...ani za cenu spotřeby, ani životnosti... prostě tam nejsou. A pokud někdo nabízí přes 5koní je kouzelník.:D

no já tomu zas tak nerozumím,ale když to říkáš tak asi jo.-..jinak mě se u favorita rozbil karburátor,žralo to okolo 13ti a podle tacho to lítalo přez 170:D po opravě zas jen 150:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ALFWORKS

No tak ja by som teda rad vedel ako spravi Honda z 1.4i > 66 kW :)

Do Peugeotu 106/1.3rallye davali motory ktore mali v serii 72-73kW,robili sa v rokoch 94 az IV/96 a bol to len 8V,taketo auto mam a v pohode sa dalo spravit samozrejme ze po upravach na 120PS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...