jack Odesláno 10. listopad 2005 Sdílet Odesláno 10. listopad 2005 Zdravim pri startech, at studene,nebo teple auto dlouho trva nez chytne. Postup: zapnu klicek,nazhavim, po zhasnuti zaveni cca 5s pockam, pak startuju a chytne tak za 3s. Kdybych necekal tich 5 s, po nazhaveni takl to trva dlouho. Vim ze je to tim umisteni naf. filtru nejde to nejak vychytat dikys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 10. listopad 2005 Sdílet Odesláno 10. listopad 2005 Čus,já bych řekl že padá nafta nebo odešla nějaká žhavící svíčka.Naftu zkus tím ze zapumpuješ a mrkni jestli někde neuniká,často to bývá z přepadových hadiček u vstřiků.Dobbé žhavící svíčky poznáš tak že je všechny odpojíš(vyndáš spojovací kabel),vem zkošečku,plusový kontakt dáš na baterku a mínusový přilož k malému závitu žhavící svíčky.Žárovka se musí rozsvítit,když ne tak je KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 10. listopad 2005 Sdílet Odesláno 10. listopad 2005 Ono to dožhavuje po zhasnutí kontrolky zhruba asi těch 5.sec.Jestli to pak normálně nastartuje nemá to s padáním nafty nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 11. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2005 Nafta nespadava, je to porad pod tlakem (pumpicka) jo po 5s chytne v poho, asi to fakt dozhavuje, ale cce od zapnuti klicku 3-4s zhavi + 5s dozhavuje pak chytne normalne,ale 9s cekat,se mi za hodne. Jak to maji motory HDi? Dikys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 11. listopad 2005 Sdílet Odesláno 11. listopad 2005 Nazdarek, mam HDi asi mesic a pul a resim podobny problem ... mozna ze to ani neni problem, ale je to \"normalka\". Me chyta motor az tak na 3-4 pretoceni tj, do 1sec po otoceni klickem. Ale sluzebni oktavka TDI zretelne rychleji neboli okamzite .... Posledni rana jsem vypozoroval, ze kdyz otocim klickem, tak zhaveni jenom problikne,.. tak na 1/2 vteriny .... pak kdyz pockam cca 3-5 vterin chytne to na 4 protoconi motoru ...ale kdyz necekam ani vterinu, tak to chytne malem okamzite ... .. nasednut, pootocim klickem, reknu jedna a startuji ... je to tak spravne? V budejovickem peugeot servisu jsem se na to ptal, ze po ranu mi to startuje dlouho (kdyz jsem cekal tech 5 sec) ale odpoved byla, \"kdyz to nastartuje, tak je tam zbytecny stourat\" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 12. listopad 2005 Sdílet Odesláno 12. listopad 2005 nereste tu zhaveni, kdyz je jasne napsano, ze to startuje dlouho teple i studene. Teply motor nezhavi, nebo alespon zhaveni nepotrebuje. Muj odhad by byl taky, ze ti pada nafta, vyzkousej si to jednoduse, vem si pruhlednou hadicku a zapoj mi mezi filtr a cerpadlo, zda tam nemas bublinky a taky uvidis jestli ti nafta pada nebo ne. Za pokus to stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 14. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2005 WiZiPoK a jak jsi s HDi spokojenej,ma 81kW? Ale TDi je asi lepsi, vid. Ja premyslim ze zmenim na HDi, ale porad tise snim o Golfu TDi 96kW:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 14. listopad 2005 Sdílet Odesláno 14. listopad 2005 jde to .... sice nase sluzebni oktavka tahne lepe, ale kvalita a komfot jizdy s peugeotem 406 nelze srovnat .... peugout o hodne vyhrava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 15. listopad 2005 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2005 Ja mam ten samej pocit zatah motoru ocenis, ale pohodu a pohodli ve 406 se nahradit neda. Chtel bych se nekde svez s HDi abych si udelal obrazek oproti me 1,9 TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.