Kluci z Paky Odesláno 2. květen 2015 Sdílet Odesláno 2. květen 2015 Tak už jsem se konečně dokopal, abych založil garáž Peugeotu 106, zvaný Lvíček. Je to rok výroby 2001. Auto plní Euro 3, protože motor je vybaven vícebodovým vstřikováním od Bosche. Koupil jsem ho jako dovoz z Německa s 108.000 km ježděné ženou. To je bohužel poznat tím, že na přední kapotě je ťukanec u znáčku a také LP blatník je opravován.... Co se týká výbavy, tak ta je s ohledem na běžnou výbavu těchto modelů nadstandartní: 4x airbag, posilovač řízení, elektrické stahování oken, dálkový centrál, otáčkoměr. Navíc k tomu je sada zimáků na plechu.Tak jako každá ojetina, i toto auto potřebovalo nějakou tu počáteční lásku v podobě oprav. Opravoval jsem páčku blinkrů, které samovolně problikávaly- bolest, promazal jsem vrzající uložení stabilizátoru, vyměnil jsem tlačítka na klíčku / už byly totálně ztvrdlé a děravé/. Vyměnil jsem čidlo tlaku oleje - před startem vůbec nesvítila kontrolka---- zaseklé čidlo. Promazal jsem řazení, které je klasicky u PSA nepřesné, a s pomocí pracovního soustruhu jsem si udělal nová silonová futra pod řadičku /viz. fotky/. Byla tam vůle neuvěřitelná a táhlo řazení klepalo.... Do zadních dveří jsem si nainstaloval nové repro. Byla tam jen příprava. Podařilo se mi sehnat opravný díl 1. dílu výfuku- zde je s katalyzátorem a u druhé lambdy to rádo prohnije a pak to fučí. Tady už to bylo zjevně vařené a vedle sváru znovu prasklé. Jelikož přední díl s katem stojí cca 4.500 kč, sehnal jsem za 900 kč novou trubku, která se navaří hned za kat /je do něho nasunutá/ na místo původní zrezlé trubky. Foto snad někdy dodám. Nutno dodat, že lambda ven přes všechno úsilí nešla a tak jsem musel dát novou /tohle auto má 2 lambdy, toto je ta druhá-kontrolní/. No a namontoval jsem baterii Bosch 62 Ah, která je pro toto auto tak silná, že v případě poruchy domů dojedu na startér . Fotky nejsou úplně povedené, svítilo hodně slunce a mobil to moc nezvládl... Jinak auto je zdravé i zespodu, na to jsem dával při koupi velký důraz! A z vrchu je to leštěnka. Samozřejmě jsem nakoupil resistin a pěkně dutiny, nosníky a choulostivá místa stříkám hlava nehlava .Co jsem zatím měřil spotřebu, průměr cca 5,7 l/100 km a to byl chvíli prasklý ten výfuk. http://klucizpaky.rajce.idnes.cz/P106/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza1977 Odesláno 28. květen 2015 Sdílet Odesláno 28. květen 2015 Pěkný auto, a šikovný majitel. Idelání kombinace. Hodně šťastných km!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 2. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2015 Jo, díky, no snažím se, jak to jde. Je to moje velké hobby. Teď odstraňuji už jen drobné nedostatky a dal jsem si namíchat barvu, tak občas zatřu nějaké detaily např. od kamínku atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 19. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2015 Přes léto vyměněny postupně oba přední snímače abs...... Odešly měsíc po sobě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 3. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2016 Tak v lednu velký servis, do auta zahučelo 11 tisíc za materiál. Ozvalo se těsnění pod hlavou, dal jsem komplet nové rozvody včetně pumpy, repase ramen, výměna uložení tlumičů a tlumiče také.... A zase je to pořádná mašina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 23. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2016 Tak ještě jedna investice-minulý týden mi prasknul chladič a byla tak prověřena funkčnost kontrolky přehřátí motoru..... Tekl docela slušně, takže velmi rychlý progres závady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 18. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2016 Ahoj klubáci, řeším teď drobný problém. Mám přístrojovku s LED diodami, r.v.2001, a občas mi nenaběhne stav paliva na palivoměru, ručka dojede max. do pole rezervy. Mám většinou skoro plnou nádrž. Po vypnutí a zapnutí zapalování normálně naběhne. Dělá to občas, ale čím dál častěji. Předpokládám, že to bude budíkem, nikoliv plovákem. Řešil jste toto již někdo??? A další otázka- dá se vyměnit jen samotný ukazatel paliva? Je shodný se starším typem přístrojovky, kde byly místo ledek žárovky? Je to na mém Peugeotu 106. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 28. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Mám na prodej motor HFX, který má najeto jen 76000 km. Prodávám ho za 2.000 kč. Přidám i katalyzátor na "stojato" před motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.