Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 106, 1.1 44kW, r.v. 2001 "Lvíček"


Kluci z Paky

Recommended Posts

Tak už jsem se konečně dokopal, abych založil garáž Peugeotu 106, zvaný Lvíček. Je to rok výroby 2001. Auto plní Euro 3, protože motor je vybaven vícebodovým vstřikováním od Bosche. 

Koupil jsem ho jako dovoz z Německa s 108.000 km ježděné ženou. To je bohužel poznat tím, že na přední kapotě je ťukanec u znáčku a také LP blatník je opravován.... Co se týká výbavy, tak ta je s ohledem na běžnou výbavu těchto modelů nadstandartní: 4x airbag, posilovač řízení, elektrické stahování oken, dálkový centrál, otáčkoměr.  Navíc k tomu je sada zimáků na plechu.

Tak jako každá ojetina, i toto auto potřebovalo nějakou tu počáteční lásku v podobě oprav. Opravoval jsem páčku blinkrů, které samovolně problikávaly- bolest, promazal jsem vrzající uložení stabilizátoru, vyměnil jsem tlačítka na klíčku / už byly totálně ztvrdlé a děravé/. Vyměnil jsem čidlo tlaku oleje - před startem vůbec nesvítila kontrolka---- zaseklé čidlo. Promazal jsem řazení, které je klasicky u PSA nepřesné, a s pomocí pracovního soustruhu jsem si udělal nová silonová futra pod řadičku /viz. fotky/. Byla tam vůle neuvěřitelná a táhlo řazení klepalo.... Do zadních dveří jsem si nainstaloval nové repro. Byla tam jen příprava. Podařilo se mi sehnat opravný díl 1. dílu výfuku- zde je s katalyzátorem a u druhé lambdy to rádo prohnije a pak to fučí. Tady už to bylo zjevně vařené a vedle sváru znovu prasklé. Jelikož přední díl s katem stojí cca 4.500 kč, sehnal jsem za 900 kč novou trubku, která se navaří hned za kat /je do něho nasunutá/ na místo původní zrezlé trubky. Foto snad někdy dodám. Nutno dodat, že lambda ven přes všechno úsilí nešla a tak jsem musel dát novou /tohle auto má 2 lambdy, toto je ta druhá-kontrolní/. No a namontoval jsem baterii Bosch 62 Ah, která je pro toto auto tak silná, že v případě poruchy domů dojedu na startér icon_mrgreen.gif .

Fotky nejsou úplně povedené, svítilo hodně slunce a mobil to moc nezvládl... Jinak auto je zdravé i zespodu, na to jsem dával při koupi velký důraz! A z vrchu je to leštěnka. Samozřejmě jsem nakoupil resistin a pěkně dutiny, nosníky a choulostivá místa stříkám hlava nehlava icon_wink.gif .

Co jsem zatím měřil spotřebu, průměr cca 5,7 l/100 km a to byl chvíli prasklý ten výfuk.

 

http://klucizpaky.rajce.idnes.cz/P106/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 5 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 3 týdny později...
  • O 4 týdny později...

Ahoj klubáci, řeším teď drobný problém. Mám přístrojovku s LED diodami, r.v.2001, a občas mi nenaběhne stav paliva na palivoměru, ručka dojede max. do pole rezervy. Mám většinou skoro plnou nádrž. Po vypnutí a zapnutí zapalování normálně naběhne. Dělá to občas, ale čím dál častěji. Předpokládám, že to bude budíkem, nikoliv plovákem. Řešil jste toto již někdo??? A další otázka- dá se vyměnit jen samotný ukazatel paliva? Je shodný se starším typem přístrojovky, kde byly místo ledek žárovky? Je to na mém Peugeotu 106.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...