banan1987 Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 Ahoj chlapi kamaratovi nestartuje pug 307 1.6hdi 66kw rok 2006. Vyhadzuje na pp. nieco ako ...... défaillant - auto verrou actif a 3x silno pipne auto verrou je zamknutie auta co je automaticke... Baterka sa menila tou to nieje.. po odpojeni a vycisteni kontaktov na baterke sa podarilo nastartovat aj 15x po sebe a zase uz nestartuje... Cim by to mohlo byt... Chyby na diag nic len zhavenie ale to bolo aj pred tym a islo to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 Nejaká divná otázka...baterka sa menila,naštartovalo...a baterkou to nieje??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 27. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2015 Baterka sa dala aj druha... Robilo to to iste nestartovalo... No po case chytilo. Po viacerych odpojeniach kontaktov na baterke a bo dlhsej dobe... Povodna baterka sa skusila v inom aute a isla v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 (upraveno) A když si tu hlášku hodíš do "Googlu" tak ti to najde co? https://www.google.cz/search?q=d%C3%A9faillant+-+auto+verrou+actif&oq=d%C3%A9faillant+-+auto+verrou+actif&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 Vypadá to na nějakou chybu zabezpečení - imobilizér, nebo tak něco Asi bych zkusil druhý klíč. Upraveno 27. duben 2015 uživatelem MJSytic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 27. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2015 Heh majitel ma druhy kluc ale bez dialkoveho.. taky obycajny... S tym to asi nepojde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perinak Odesláno 27. duben 2016 Sdílet Odesláno 27. duben 2016 Ahoj, mam taky takovy problem. 307 1.6HDi 110 auto toci a nechyta. na voze meneno cerpadlo repasovany - beze zmeny. Diag: imo: odblokovany otacky: probiha komunikace synchronizace: ANO tlak nafty: 24Baru pozadovany: nejakych pres 300Baru takze tam nejde dostatecnej tlak. proto skouseny novy vysokotl.cerpadlo ale beze zmeny v BSI neprobiha komunikace s jednotkou. Nenapada nekoho neco?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 27. duben 2016 Sdílet Odesláno 27. duben 2016 protinárazovka ? Jednotka BSM ? odesláno z Lumie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perinak Odesláno 27. duben 2016 Sdílet Odesláno 27. duben 2016 narazak to nema... tady uz to jde pres airbagovku ale v BSI to pise: zavada rozvodna jednotka motoru: Pocitac mlci na siti CAN ale jednotku sem zkousel jinou a nic. v motoru bez zavad ale BSI nejde vymazat a furt tam ta zavada je. a jeste to pise: zavada eletronickeho blokovani startovani - neni charakterizovano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 27. duben 2016 Sdílet Odesláno 27. duben 2016 Elektronický imobilizér? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perinak Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 imobilizer neni zablokovanej. daval sem i jinou RJ odblokovanou a beze zmeny. toci a nechyta. v parametrech stale 24Bar jen (tlak paliva) coz je malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 28. duben 2016 Sdílet Odesláno 28. duben 2016 (upraveno) tak vlastne vies , kde je problem.....natahat naftu a pozriet co robi regulacia... sory...musis mat otacky startra...inac sa caka... ale , ked je synchro ok, tak snimace hraju... Upraveno 28. duben 2016 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perinak Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 no, davalo se i novy vysokotlaky cerpadlo a bezezmeny prave... zajimalo me jestli se s tim nekdo nesetkal... jestli neni nekde problem v eletrice nebo treba v BSMku...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 a aky bol dovod menit vt...ked ti nejde zbernica a nezobrazuje otacky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 Ahoj, mam taky takovy problem. 307 1.6HDi 110 auto toci a nechyta. na voze meneno cerpadlo repasovany - beze zmeny. Diag: imo: odblokovany otacky: probiha komunikace synchronizace: ANO tlak nafty: 24Baru pozadovany: nejakych pres 300Baru takze tam nejde dostatecnej tlak. proto skouseny novy vysokotl.cerpadlo ale beze zmeny v BSI neprobiha komunikace s jednotkou. Nenapada nekoho neco?? Měl jsem stejný problém, na stejném motoru. Také jsem neměl tlak nafty. Vyměnil jsem čidlo tlaku na rampě. Motor naskočil a zase vypnul. Po týdnu hledání jsem našel přerušený drát ve svazku pod baterii ,který vede do řídící jednotky motoru. Dělal to drát ,který vede do toho čidla na rampě. Po opravě auto zase jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perinak Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 takze kabelaz... skusim na to kouknout. dik. dam echo na co sem prisel... ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 23. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2016 u mna to bola jednotka BSM. po vymene auto fachci rychlajz ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirobx Odesláno 3. květen 2018 Sdílet Odesláno 3. květen 2018 Zdravím, nechcem otvárať novú tému tak píšem sem. Kamoš mi doniesol Peugeot 308 1,6 hdi 66kw 2008 kód motora 9HX. Auto neštartuje len točí a občas ma tendenciu odpáliť. V diagnostike bola závada na snímač kľuky ktorý bol aj poškodený,dali sme ho nový,závada zmizla ale stále neštartuje,vstrekovače boli na teste a neprešli dávali veľa nafty na prepade tak sa zrepasovaly a stále nič. ( boli aj prehodené do iného auta a tam fungovali, opačne nie) Ked zapnem zapaľovanie rozsvietia sa kontrolky a zhasnú okrem oranžovej kontrolky motora a po chvíľke sa k tomu rozsvieti oranžový trojuholník s výkričníkom a raz niečo pípne,neukazuje počítadlo kilometrov a množstvo paliva a svieti kontrolka rezervy na strednom displeji je hláška ecomomy mode active. Ked odpojím a pripojím baterku a zapnem zapaľovanie kontrolky sa rozsvietia a zhasnú po chvíľke sa rozsvieti len oranžový trojuholník s výkričníkom a raz niečo pípne ale už ukazuje množstvo paliva a aj kilometre,funguje aj palubný počítač a na strednom displeji je hláška automatické zamknutie aktívne a málo chladiacej kvapaliny (tej tam je aj málo). Po asi 5 minútach v kabíne cvakne nejaké relé počítadlo kilometrov zhasne a na strednom displeji sa objaví hláška ecomomy mode active. Ked striekame do sania štartovací spej auto ide. Diagnostika je bez závad, tlak v rampe pri štartovaní je 340 barov,otáčky 240.Neviete mi poradiť čo by tam mohlo ešte mohlo byť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 4. květen 2018 Sdílet Odesláno 4. květen 2018 synchronizacia vacka kluka....pripadne snimac vacky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirobx Odesláno 17. květen 2018 Sdílet Odesláno 17. květen 2018 (upraveno) Snímač vačky sme dali druhý a nepomohlo, synchronizáciu skontrolovať cez našu diagnostiku nevieme musíme počkať na chalana s origo. diagnostikou, ale rozvody sú nastavené dobre. Požičali sme si mašinku na meranie tlaku v rampe,pripojili sme ju na trubku namiesto trysky a pri štartovaní tam bol tlak 1 bar čo aj môže byť lebo ked povolíme trubku tak cez ňu nafta len tak slabo čurá ale cez diagnostiku ukazovalo tlak okolo 340 barov, a otáčky skáču raz 90, 120 ,0 ,200, 0, 75, 0 potom zase dlho 0 a tak stále dookola.Teraz nevieme či je chyba v našej uni diagnostike alebo niekde inde. Upraveno 18. květen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. květen 2018 Sdílet Odesláno 18. květen 2018 UNI diagnostika na peugeot asi nie je to pravé orechové.... Len hokusy pokusy s výmenou ND....strata času a peňazí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.