Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nestartuje peugeot 307 1.6 hdi


banan1987

Recommended Posts

Ahoj chlapi kamaratovi nestartuje pug 307 1.6hdi 66kw rok 2006. Vyhadzuje na pp. nieco ako ...... défaillant - auto verrou actif a 3x silno pipne auto verrou je zamknutie auta co je automaticke... Baterka sa menila tou to nieje.. po odpojeni a vycisteni kontaktov na baterke sa podarilo nastartovat aj 15x po sebe a zase uz nestartuje... Cim by to mohlo byt... Chyby na diag nic len zhavenie ale to bolo aj pred tym a islo to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když si tu hlášku hodíš do "Googlu" tak ti to najde co? https://www.google.cz/search?q=d%C3%A9faillant+-+auto+verrou+actif&oq=d%C3%A9faillant+-+auto+verrou+actif&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 

Vypadá to na nějakou chybu zabezpečení - imobilizér, nebo tak něco  :myslim

Asi bych zkusil druhý klíč.

Upraveno uživatelem MJSytic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj, mam taky takovy problem. 

 

307 1.6HDi 110

 

auto toci a nechyta.

 

na voze meneno cerpadlo repasovany - beze zmeny.

 

Diag: imo: odblokovany

         otacky: probiha komunikace

         synchronizace: ANO

         tlak nafty: 24Baru

         pozadovany: nejakych pres 300Baru

 

takze tam nejde dostatecnej tlak. proto skouseny novy vysokotl.cerpadlo ale beze zmeny

 

v BSI neprobiha komunikace s jednotkou.

 

Nenapada nekoho neco??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

narazak to nema... tady uz to jde pres airbagovku

 

ale v BSI to pise:  zavada rozvodna jednotka motoru: Pocitac mlci na siti CAN

 

ale jednotku sem zkousel jinou a nic. v motoru bez zavad ale BSI nejde vymazat a furt tam ta zavada je.

 

 

a jeste to pise: zavada eletronickeho blokovani startovani - neni charakterizovano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam taky takovy problem. 

 

307 1.6HDi 110

 

auto toci a nechyta.

 

na voze meneno cerpadlo repasovany - beze zmeny.

 

Diag: imo: odblokovany

         otacky: probiha komunikace

         synchronizace: ANO

         tlak nafty: 24Baru

         pozadovany: nejakych pres 300Baru

 

takze tam nejde dostatecnej tlak. proto skouseny novy vysokotl.cerpadlo ale beze zmeny

 

v BSI neprobiha komunikace s jednotkou.

 

Nenapada nekoho neco??

 

Měl jsem stejný problém, na stejném motoru. Také jsem neměl tlak nafty. Vyměnil jsem čidlo tlaku na rampě. Motor naskočil a zase vypnul. Po týdnu hledání jsem našel přerušený drát ve svazku pod baterii ,který vede do řídící jednotky motoru. Dělal to drát ,který vede do toho čidla na rampě. Po opravě auto zase jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...
  • O 1 rok později...

Zdravím, nechcem otvárať novú tému tak píšem sem.

Kamoš mi doniesol Peugeot 308 1,6 hdi 66kw 2008 kód motora 9HX. Auto neštartuje len točí a občas ma tendenciu odpáliť.  V diagnostike bola závada na snímač kľuky ktorý bol aj poškodený,dali sme ho nový,závada zmizla ale stále neštartuje,vstrekovače boli na teste a neprešli dávali veľa nafty na prepade tak sa zrepasovaly a stále nič. ( boli aj prehodené do iného auta a tam fungovali, opačne nie) Ked zapnem zapaľovanie rozsvietia sa kontrolky a zhasnú okrem oranžovej kontrolky motora a po chvíľke sa k tomu rozsvieti oranžový trojuholník s výkričníkom a raz niečo pípne,neukazuje počítadlo kilometrov a množstvo paliva a svieti kontrolka rezervy na strednom displeji je hláška ecomomy mode active. Ked odpojím a pripojím baterku a zapnem zapaľovanie kontrolky sa rozsvietia a zhasnú po chvíľke sa rozsvieti len oranžový trojuholník s výkričníkom a raz niečo pípne ale už ukazuje množstvo paliva a aj kilometre,funguje aj palubný počítač a na strednom displeji je hláška automatické zamknutie aktívne a málo chladiacej kvapaliny (tej tam je aj málo). Po asi 5 minútach v kabíne cvakne nejaké relé počítadlo kilometrov zhasne a na strednom displeji sa objaví hláška ecomomy mode active. Ked striekame do sania štartovací spej auto ide. Diagnostika je bez závad, tlak v rampe pri štartovaní je 340 barov,otáčky 240.Neviete mi poradiť čo by tam mohlo ešte mohlo byť.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Snímač vačky sme dali druhý a nepomohlo, synchronizáciu skontrolovať cez našu diagnostiku nevieme musíme počkať na chalana s origo. diagnostikou, ale rozvody sú nastavené dobre. Požičali sme si mašinku na meranie tlaku v rampe,pripojili sme ju na trubku namiesto trysky a pri štartovaní tam bol tlak 1 bar čo aj môže byť lebo ked povolíme trubku tak cez ňu nafta len tak slabo čurá ale cez diagnostiku ukazovalo tlak okolo 340 barov, a otáčky skáču raz 90, 120 ,0 ,200, 0, 75, 0 potom zase dlho 0 a tak stále dookola.Teraz nevieme či je chyba v našej uni diagnostike alebo niekde inde.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...