Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

406 1.8 16V - chcípání za jízdy a i na volnoběh


Ravel

Recommended Posts

Tak jsem tady zas. S mojí 406 už si neví rady ani v autofrance special. Rozsvítily se mi obě kontrolky na kalkulačce i ta na palubce. Motor běží, ale po nějaké době (20minut) začne chcípat. Auto jsem měl 3!!! týdny v servisu a výsdledek je ten, že neumíme. Komplet proměřený kabelový svazky v motoru, výměna svazku z kalkulačky ke spínací skříňce, ale závada přetrvává. Poraďte, nebo už mi rupne!

Většinou to začne, když překročim 4000rps.

[upravil dne 9/11/05 Ravel]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Ravel: tak to jsme na tom stejně - já jdu 15.11. na diagnostiku, tak uvidím. V modelech jsem psal, že mám asi ucpané odvzdušnění nádrže a že je taky možná v pr**li vstřikovací ventil. Krokovým motorkem to není, ten mám nový. Budu průběžně informovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ravel

Původně zaslal: Jirkap

Ještě mě napadlo jestli to nemůže být lambda sonda, taky mi něco podobného to dělalo, když se mi urval jeden drátek ;)

Dk za tip. Taky mi to napadlo, ale proč svítí to immo? :myslim

Hmmm tak to nevím... ale já měl stejný problém... vyjel jsem z myčky a nešlo to nastartovat a svítil imobilizér, pak po pár pokusech to chytlo, ale začala sviti diagnostika motoru ... no po pravdě nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ravel

jak resetovat ŘJ? Jinak jsme si půjčil ŘJ a závada pořád.

No pokud byla vyndaná tak tudíž bez proudu a tím pádem se i vyresetovala.

Reset znamená jen navrácení k základním údajům z fabriky, který si postupně sama upravuje během ježdění, aby to co nejlépe fungovalo.

To budeš mít toho zakopanýho čokla asi někde jinde. :myslim

Ještě mě tak napadá čidlo hladiny oleje, ale to by se rozsvítila kontrolka \"STOP\".

[upravil dne 10/11/05 Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked sa rozsvieti IMMO kontrolka, tak je dost realne, ze je to problem s imobilizerom.

Moze to byt samotnym IMMO boxom (v 406 je myslim zvlast, vo VW group je v pristrojovci) (mozu to byt kontakty) alebo to moze byt cievka ktora snima kod z kluca...

Nepoznam Peugeot diagnosticky soft, ale na VW group to presne vypise, ze slaby signal od kluca, a pod...

Len nechapem, ze preco to robi nad 4000 rpm :/

A robi to aj ked auto stoji?.. ci len pocas jazdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když prijdu k autu, tak většinou ani nemusim zadavat kod na kalkulacce. nastartuju a už immo sviti. Tak deset minut auto noirmalne jede, ale potom zacne chcipat. Kdyz ho protocim na neutral pres 4000 rpm, tak problikne selfkontrol a jde do chcipu. Pri stani napr. na semaforu taky chcipa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...