Jump to content

406 1.8 16V - chcípání za jízdy a i na volnoběh


Ravel
 Share

Recommended Posts

Tak jsem tady zas. S mojí 406 už si neví rady ani v autofrance special. Rozsvítily se mi obě kontrolky na kalkulačce i ta na palubce. Motor běží, ale po nějaké době (20minut) začne chcípat. Auto jsem měl 3!!! týdny v servisu a výsdledek je ten, že neumíme. Komplet proměřený kabelový svazky v motoru, výměna svazku z kalkulačky ke spínací skříňce, ale závada přetrvává. Poraďte, nebo už mi rupne!

Většinou to začne, když překročim 4000rps.

[upravil dne 9/11/05 Ravel]

Link to comment
Share on other sites

2 Ravel: tak to jsme na tom stejně - já jdu 15.11. na diagnostiku, tak uvidím. V modelech jsem psal, že mám asi ucpané odvzdušnění nádrže a že je taky možná v pr**li vstřikovací ventil. Krokovým motorkem to není, ten mám nový. Budu průběžně informovat.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Ravel

Původně zaslal: Jirkap

Ještě mě napadlo jestli to nemůže být lambda sonda, taky mi něco podobného to dělalo, když se mi urval jeden drátek ;)

Dk za tip. Taky mi to napadlo, ale proč svítí to immo? :myslim

Hmmm tak to nevím... ale já měl stejný problém... vyjel jsem z myčky a nešlo to nastartovat a svítil imobilizér, pak po pár pokusech to chytlo, ale začala sviti diagnostika motoru ... no po pravdě nevím...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Ravel

jak resetovat ŘJ? Jinak jsme si půjčil ŘJ a závada pořád.

No pokud byla vyndaná tak tudíž bez proudu a tím pádem se i vyresetovala.

Reset znamená jen navrácení k základním údajům z fabriky, který si postupně sama upravuje během ježdění, aby to co nejlépe fungovalo.

To budeš mít toho zakopanýho čokla asi někde jinde. :myslim

Ještě mě tak napadá čidlo hladiny oleje, ale to by se rozsvítila kontrolka \"STOP\".

[upravil dne 10/11/05 Dave_k]

Link to comment
Share on other sites

Ked sa rozsvieti IMMO kontrolka, tak je dost realne, ze je to problem s imobilizerom.

Moze to byt samotnym IMMO boxom (v 406 je myslim zvlast, vo VW group je v pristrojovci) (mozu to byt kontakty) alebo to moze byt cievka ktora snima kod z kluca...

Nepoznam Peugeot diagnosticky soft, ale na VW group to presne vypise, ze slaby signal od kluca, a pod...

Len nechapem, ze preco to robi nad 4000 rpm :/

A robi to aj ked auto stoji?.. ci len pocas jazdy?

Link to comment
Share on other sites

Když prijdu k autu, tak většinou ani nemusim zadavat kod na kalkulacce. nastartuju a už immo sviti. Tak deset minut auto noirmalne jede, ale potom zacne chcipat. Kdyz ho protocim na neutral pres 4000 rpm, tak problikne selfkontrol a jde do chcipu. Pri stani napr. na semaforu taky chcipa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...