Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ložisko v převodovce u Škodovky 1,6 béňo (Octa v 80 000 km, Fabia v 48 000 km) - je to výrobní vada nebo " v nohách"?


Medvěd

Recommended Posts

Loni v létě mi začala Octa II zvláštně drnčet. Tipoval jsem to na ložisko předního kola, ale po projetí servisním technikem bylo za příčinu "vrnění" určeno vadné ložisko diferenciálu - prý na to tyhle převodovky trpí. Servis v autorizáku (školní auta musí jezdit tam) cca 15 000 Kč. Přišlo mi, že u desetiletého auta s nájezdem 80 000 km je to poněkud brzo.

Asi před dvěma týdny začala podobně drnčet i Fabia II, taky 1,6 benzín, ale s nájezdem pouhých 48 000 km (r. v. 2007). V pátek jí kolega dovezl do servisu a teď jsem se dozvěděl stejný verdikt - odhadovaná cena opravy zase kolem 15 000,- Kč.

Na většině mých aut jsem se na převodovku nemusel ani podívat - tady se u obou Škodovek mění minimálně o 100 - 150 000 km dřív než bych považoval za normální. Nemá tu někdo třeba známého v koncernovém servisu, který by se ke "kvalitě" převodovek byl schopný vyjádřit?? (jde mi prostě o vyjádření typu - Jo, na 1,6 béňo je poddimenzovaný to nebo tamto, převodovky se fakt se*ou nebo Sundej si z nohou pohorky a převodovka Tě přežije

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja neviem, zivotnost spojky v Octavii I 80 t km,

z oficialnych zdrojov z automobilky.

Ale aby ste sa Skodovaci neurazili, vsade to tak je, niekedy to vydrzi, niekedy nie.

Znamy mal Feliciu, novu, po roku odpadla farba, motor hrcal, kolesa sa drali, vymenili mi ju, vyrobna vada. Stava sa.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ ložiska v převodovkách hořely je to takový dvojložisko v kusu plechu, akorát u II 6kvaltu se udělala vůle v kartéru tak se měnila skřín, nebo fréza futro atd.

To víš Škoda - peněz:)))

Buď rád že jen ložisko, posledně jsem řešil špatný řazení 1st. a nakonec bylo neopracovaný převodový kolo, vůbec nemělo náběh. Asi se to dělalo v pátek na odpolední směně

Je to kus od kusu s nohama to nemá co dělat. Se podívej na jejich vstřiky comonrail, řetěz TSI atd.  prostě to asi testujou na lidech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niekde so tu spominal svagor kupoval novu fabiu 1,2 htp po siestich rokoch jazdenia vacsinou po meste na tacho nieco okolo 30 tis ! siel motor rovno do srotu !!! Nedalo sa z neho nic pouzit. Druhy svagor ma to iste auto ( kupovali ho naraz) ma nieco okolo 120 tis. bez problemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...