Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

odpoved


michal 206

Recommended Posts

kit vs. filtr (vložka).

je to o pristupu vzduchu k tomu filtru, o velikosti plochy ktera je schopna to pojmout. vlozka je schovana ve standardnim pouzdre, cili uzavrena krabice, tohle trci ven. matros je stejnej. kit ma kratsi interval mezi cistenim (zhruba 10 tisic, vlozka 30). jde o to kde a jak jezdis. narust vykonu zhruba +3 az 5%. vlozka ma mene. cena je jasne vyssi u kitu, ale kdyz uz... jine znacky jsem nezkousel. v uvahu prichazi u me jenom JR nebo GREEN. to kvuli wrccku :P. navic jr je francouzska firma, pezotum rozumi a ja ma na ni dobrou cenu. tolik rozumove zduvodneni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám pouze filtr KN a hned jsem chrochtal blahem, né, že by nějak narostl výkon, ale začalo to tahat lépe už v nižších otáčkách, snad se zlepšila i spotřeba. Mě spíš zajímalo, jestli je znát markatní rozdíl mezi kitem a nebo jenom filtrem, protože přece jenom je to docela výdaj i to čištění není zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...