Přejít na obsah

Zobrazuje nejlépe hodnocený obsah 6.8.2020 Ve všech sekcích

1. Háček

Starej mazlík 405

Jsem doma z RoadTripu po republice. Musim říct že jsem byl skeptický a čekal jsem nemalé potíže, ale za celou cestu jsem kapotu otevřel jen jednou v jižních čechách pro kontrolu oleje protože už mi to bylo divný .. Motor šlape skvěle, před odjezdem jsem musel vyměnit altík , takže jsem jel bez rezervního , musím je nechat zrepasovat , jeden nedobíjí vubec a druhej asi podle nálady .. jednou 14,2, za 10minut 12,8 , po dalších 10minutach zase 13,8 .. necham udělat repas a bude klid. Jinak plán se trochu pozměnil . Liberec - Plzeň - Lipno - Krumlov - České Budějovice - Třebíč - Brno - Kroměříž - Olomouc - Rozkoš u Hradce králové - Liberec . Dohromady jsme od neděle najeli přes 1200km . První kemp jsme našli na poslední chvíli jižně od Plzně u obce Nepomuk - Kemp Nový rybník -- rozhodně doporučuji , super kemp, super obsluha, dobrá kuchyně a dostatek místa, Druhý kemp na spaní byl na cestě z krumlova do budějic u rybníku Štilec u obce Kamenný Újezd , opět skvělá trefa na slepo, hromada místa , skvělá obsluha a klid, jediná restaurace co je k dispozici patří k penzionu a je lehce dražší ale na jednu noc to bylo fajn jidlo, a nevedou se tam snidaně a nikde nemají cigarety .. (ja nekouřím ale spolujezdec ano ) , Další spaní jsme po obědě v Třebíči vysomrovali u mého kamaráda a jeho mamky v bytě (přece nebudete spat před barakem na parkovišti v autě )v Kroměříži. z té jsme další den dopoledne vyrazili až na sever na rozkoš kde jsme zakotvili až do dnešního rána, kemp je obrovský je tam spousta věcí ale nás to nějak ani netáhlo takže jsme opět natáhli hamaky a pohoda leháro . Zitra zkontroluju kapaliny v autě, a asi ho nechám vyvětrat, trochu nám tam zateklo, v Mělníce jsem utrhl uhnilou anténu takže tu musím taky sehnat a předělat .. Něco málo jsem nafotil ale žádný extra focení, nějak jsem neměl náladu ani čas Mělník a cesta do Plzně Zakempováno u Nového rybníka první noc (hrozná nevyspalost, pršelo celou noc i další den proto rychle uklizený bordel jak u bezdomovců ) S pečísem na Lipně Kempování u Štilce - Kamenný Újezd (to už se spalo lépe), pršet začalo asi ve dvě ráno Pár Kilometrů před Kroměříží Zakempováno na Rozkoši , tam jsme už měli pěkné počasí a chrápali jsme pod širákem v hamakách Asi nejlepší místo co se našlo Přivázáno za Hágus když nebylo kde jinde
    4 points
  2. Scratch

@Veverka
    4 points
  3. Bronnsky

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

Je to marný, je to marný. Podívejte mně je úplně šumafuk, co si kdo kde koupí. A ano, jak možná tušíte, jsem jedním z těch autorizovaných (dle některých sprosté slovo) prodejců a dělám to cca 23 let. A rozhodně si troufám tvrdit, že nikomu z vás, kteří jste výše reagovali na ten můj výkřik do tmy, neprošla rukama ani setina z toho počtu strojů, různých značek, co mně. Ale klidně si pročítejte recenze uživatelů, věřte si komu chcete, já mám svědomí naprosto čisté a drtivá většina mých zákazníků je, dle jejich odezvy a opakovaných nákupů, spokojena. Vím, že prodávám a servisuju značku, za kterou se nemusím před nikým stydět a tak se mi v noci i klidně spí a vlastně nemám pražádnou potřebu hájit ani sebe, ani ostatní prodejce. Hluboce se za to stydím a ještě jednou se omlouvám, že jsem vám narušil vaše erudované povídání o křovinořezech.
    3 points
  4. Šalda

5. Havlicek.Lukas

Co jste dnes udelali...

zazil sem hororovy vecer vhodny Alfreda Hitchcocka asi 10 dni zpet se nam stratilo kote ze zahrady manzelka to dala na FB do nekolika skupin ozval se jeden typek ze je mozny ze ji videl prejetou na kolejich - byla se tam podivat a skutecne neco pohodneho tam lezelo donesla ostatky domu - pochovala na zahrade a zapil se smutek dnes nad ranem prijdu domu a kote stalo u dveri a mrancelo u dveri ?? jako hned sem si vzpomel na jeden film ale nemel sem odvahu se jit na hrobecek podivat - takze dnes jsme zapily to ze kote je zive a zdrave
    3 points
  6. Háček

Starej mazlík 405

A nepsal jsem o celé republice ale roadtrip po republice přidávám na hrubo mapu co si pamatuju z cesty, podle pocitadla mame za sebou 1226 km myslím, parkrat jsme se motali a delali zajizdky tak mame vic nez je na mapě
    2 points
  7. Jen tak náhodou jsem se od našeho firemního řidiče dozvěděl , že mi veze dodávku a že pojedu dnes na otočku do Berlína . Vzhledem k tomu , že majitel který to řekl a sedí 15 metrů ode mne se ani nenamáhal mi to říci , natož se mne slušně zeptat zda mohu jet , tak nepojedu i kdyby to měl být můj poslední pracovní den ve firmě . Jako vorat se mnou už fakt nebudou Nejsem otrok , ale zaměstnanec .
  8. ozzy56

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

jéééé, taky sem si myslel po převratě, že nová doba, budou soukromníci, co si mě jako zákazníka budou vážit, že mi v prodejně poradí chlap, co ten stroj zná do šroubku atd., noo byl sem prostě chuj prodává tam mladá holka, co o tom nemá šajn, nebo mlaďas, co si furt hraje s mobilem, ty vole já byl tehdá romantik
  9. Šalda

10. *nohafuc*

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

Tak tohle patří spíš do sekce "vtipy" ne. Většina prodejců nemá ani šajnu co prodává.A ne,nebavím o hobbymarketech.Jejich cílem je vnutit ti to,co se jim válí na prodejně.Když chceš něco jinýho tak je to problém,protože nezná technický data,neví kdy to bude k dispozici a musel by proto něco udělat aby to zjistil.Takže jak píše Davidak79 - nejlepší je zkušenost od uživatele. Mimochodem,jak poznám na první pohled,že je to taký oný "solidní prodejce" A co je,a jak se pozná "renomovaná značka" Jo a slovo "autorizovaný" je podle mě sprostý slovo.
  11. Bronnsky

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

Omlouvám se, že vám do toho lezu, ale jen bych rád věděl, koho se chcete zeptat? Uživatele, který má zkušenost s jedním, či dvěmi stroji, které v životě měl, tzn. uživatele bez jakýchkoliv zkušeností, který povětšinou ani nečte návod k obsluze, aby nevypadal jako srab? A od prodejce, kterému servisem prošly desítky, stovky až tisíce strojů očekáváte, že vás bude vodit za nos? Nepřijde vám to tak trochu postavené na hlavu? Chápu, že máte pocit, že se vám prodejce snaží stroj vnutit, ale ono to není tak úplně pravda. Prodejce (solidní) se vám bude především snažit poradit a doporučit vám stroj přesně dle vašich potřeb. A ne, nechce vám prodat stroj o kterém ví, že je to krám a nefunguje tak jak má. On ten solidní prodejce, totiž takový stroj ani nebude mít na krámě, aby si s ním nerozhněval zákazníky. Lidi věřte svým prodejcům a uvidíte, že budete spokojeni. Pochopitelně se nebavím o hobbymarketech, kde se prodávají sekačky, pily, křovinořezy společně s krmením pro rybičky, bazénama, dveřníma zárubněma atd. Mluvím tady o autorizovaných prodejcích a servisech renomovaných značek, kteří svůj sortiment znají do posledního detailu.
  12. Pacho69

Parkuju, Parkujes, Parkujeme ....

No není tam žádná značka, tedy pokud tam není zóna ve který by bylo omezení parkování jen na kadeřnici, tak tam může parkovat kdo chce. Leda ještě, že by to byla obytná zona, kde smíš parkovat pouze na vyznačených místech, ale i toto se dá klasifikovat jako "vyznačené" místo. Zjevně to "kadeřnice" pochopila jinak, ale nic ji k tomu neopravňuje. Pokud je to "pozemek kadeřnictví" (hahaha, je to nesmysl, pak by byl její i chodník, je v celku zjevné, že pozemek upravuje obec), pak by měl správce komunikace vyhradit parkování s omezením a normálně si za to nechat zaplatit, jako pronájem. Asi by slípka potřebovala přistřihnout křidýlka, zřejmě hraje na to, že se ovce nechají vyštípat. P.S. já bych se k ní stříhat raději nešel
  13. adraj

14. adraj

2 points
  15. @Klemoň @ChouLu @Vena garážmistr @Pe.Tr nováček @jarris a já - super pokec.. ! Díky Klemoňovi díky za dárek... a jarrisovi za krabice... příště 3.9. v 18:00
  16. bubelajko

Vysoký plnící tlak turba

Tak dekuji za tip, vyměněno a auto jede jak za mlada.
  17. Charlie 607

Kam na výlet v ČR

My v sobotu odjeli na Lipno - parking na centrálním parkovišti Lipno nad Vltavou a koupačka, na půjčených kajacích na králičí ostrov. V neděli na parkoviště P2 a odtud pěšo stezka v korunách stromů a království lesa. Taky jsme se svezli oběma přívozy přes Lipno. V pondělí na parkoviště Uhliště a procházka na Vítkův hrádek, to už bohužel nepřálo počasí. Takže na úterý návrat domů a ve středu vyjíždíme znovu. Středa odpoledne Pohádková stezka aneb putování človíčete (Panenská u Jemnice) a večer přejezd na parkoviště pod rozhlednou U Jakuba. Čtvrtek projitá celá naučná stezka U Jakuba s rozhlednou a Ďáblova prdel. Odpoledne přejezd na Veselské pískovny. Zítra asi zřícenina hradu Choustník a malé skalní město a Houbový Park Roseč. No a na víkend zas někam k vodě. Zatím se touláme jen tak bez kempů a pohodička.
  18. Hafity

407 3,0 155kW automat....

Tak auto je zamluvené a zaplacena záloha do příštího pátku.... Někdo z Brna.... Někdo vocáď
  19. Hafity

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

Ale to byl zřejmě prodejce, který provozuje zároveň i servis, jinak by neznal "každý šroubek".... To je ta bílá....
  20. Háček

Starej mazlík 405

ja jiný řešení u 405ky neměl , držak kupovat nechci a tohle bylo dá se říct zadarmo
  21. Háček

Starej mazlík 405

já vím já vím, psal jsem vělke město poblíž
  22. Péťa

Starej mazlík 405

Moc pěkně vyřesné uchycení navigace PS: Rozkoš není u Hradce Králové, ale České Skalice. Jednou se tam konal i klubový sraz, ale to i já pamatuji jen z vyprávění zdejších mazáků
  23. Hafity

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

No to jsi popsal černou a bílou.... A pak ještě existuje těch X odstínů šedi....
  24. morepower

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

Jen pro upřesnění a zkrácení toho mýho příspěvku: Prodejcům nevěřím. Zvlášť pokud tomu rozumím víc než on. Zatím jsem někde v tý části "nastuduju" a "začnu shánět informace". Co se týče značky, jsem u Stihlu a štve mě to, protože je drahej no, ale po tom, co to propočítám, vyjde nejlíp...si myslim už teď --------------------- Vložím sem krátký příběh, byť ale asi to dobře vystihne můj přístup (stručně). Chtěl jsem pistoli do sbírky (legálně pochopitelně), už se nevyrábí, ale moc mě chytla. No a ejhle, objevila se u jednoho českýho prodejce. Výborný stav, příběh jak z pohádky...samozřejmě... Tak jsem ho oslovil a zeptal se na pár detailů (původ, stav, blabla) a měl jsem z toho ale divnej pocit. Nu což, kompletně jsem nastudoval její histori, vývoj, principy, verze, stahovačky z trhu, problémy, opravy, oslovil jsem výrobce, několik (bývalých) prodejců, distributorů, až do tej ámeriky sem psal..., na základě čehož jsem zjistil, na co konkrétně se musím vyptat. Tak jsem se znovu spojil s prodejcem a vyptal se a ejhle...po doplnění pár informací a znovupátrání jsem zjistil, že to je vylítaná vrána, několikrát prošla aukcemi a státními prodeji ve stavu neschopná funkce atd atd. Někdo ji prostě dovezl, "poladil a vyretušoval" a prodává idiotovi zákazníkovi. Z obchodu sešlo, samozřejmě. Je to jen takovej mikropříběh i o tom, že i v tomhle řekl bych "velmi hlídaném a kontrolovaném" oboru se člověk musí spolehnout sám na sebe. Prodejce (a zároveň puškař) se v oboru pohybuje desítky let... -------------------------- no a teď si vem, že jde jen o blbej křoviňák
  25. Kpetr

Rifter obytná úprava

Ahoj, nedá mi to nepochlubit se obytná vestavba vyzkoušena, sice zatím jen v jednom, nicméně spaní je luxusní, lepší než v posteli
  26. Péťa

P308 kouřivost

@Maxipes Ahoj, vítej na klubu. Neporadím Ti s Tvým problémem, tomu nerozumím. Ale prosím, příště alespoň nazvi vlákno výstižněji. "Pavel", to nikomu nic neřekne. Celé vlákno jsem Ti přesunul a přejmenoval. Ve volném čase, než Ti někdo fundovaně poradí, doporučuji si pročíst pravidla našeho fóra. Petr, moderátor
    1 point
  27. Malá motivace - každý kdo dorazí , tak odemne dostane tekutý dárek ( multifunkční otvíraky už došly ) EDIT: Trochu se to komplikuje , ale já se nevzdám . Jak oni se mnou , tak já s nimi . . .
  28. Hafity

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

No musí to bejt značkový woe nééé.... Addddddddddddddddddddddddddidas je taky značka nééé.... A jak poznám "solidního prodejce" na první dobrou bych teda taky rád věděl....
  29. jarokare

P406 2.0 benzin 2001 Vedení kabelu od klimy - kam

Kabel od kompresoru (č. 8060) jde přes černou 36pin patici (pod baterkou) do BSI 16pin zelený na pin č.13 . Takže buď je přechoďák v tý patici pod baterkou nebo vadný relé v BSI ...
  30. Tony Stark

Zde můžete přispívat svými cyklovýlety.

Do 40-50km to dám v běžných kratasach ale dále už nejezdím jelikož nevlastním cyklokratasy ani kalhoty. A @Ferry a jeho výlet na odzimovani cabria, to bych určitě nedal, bych to kolo radši hodil do skarpy a zavolal si tago.
  31. Klemoň

Parkuju, Parkujes, Parkujeme ....

Za mne jednoznačně možnost parkování . . . Žádná doplňková značka tam není , takže veřejné místo . . .
  32. Klemoň

Co jste dnes udelali...

Srabe - rozhrnutou hlínu vidíš na dálku
  33. Veverka

@Scratch
  34. vendelinek

Dneska vařim já

Dneska měli kuny baštu na celej den Kuřecí řízky s vlnkama z horkovzdušný trouby posypané kořením am. brambory A opět tatarka
  35. Ferry

Zde můžete přispívat svými cyklovýlety.

No hlavne to nesmi pri delsi jizde drevenet to je pak fakt spatny sedlo a nebo spicka prilis vysoko
    1 point
  36. Našel jsem pár katalogů a všude je jen jedna tmavě modrá. https://www.howardsgroup.co.uk/assets/media/peugeot_508_range_brochure13062017-151606.pdf https://www.vonbibrapeugeot.com.au/images/new-cars/508-touring/508-touring-brochure.pdf https://declercq.brussels/wp-content/uploads/2015/11/catalogue-peugeot-508.pdf
  37. Havlicek.Lukas

38. adraj

39. TomasARN

Aktualizace map

len pre info, su nove mapy 2020 - 2 (42096)
  40. KoudaK

41. Davidak79

42. chuck11

chuckova 508 SW GT- new loga Peugeot

Jako první šla na nárazník jak si možná někdo i všiml ochrana hrany zadního nárazníku, nevím proč takové věci neřeší rovnou Naštěstí se podařilo sehnat celkem pěknou chromovanou lištu chránící i samotnou hranu, uvažoval jsem sice nechat nalepit průhlednou fólii, nevím ale jak dlouho by vydržela nápor vapky, proto jsem se raději rozhodl pro lištu.
  43. ymsx

5008 nestartuje + chyba brzd

To Lister. Normálně sem nepíšu, ale vždy tu hledam radu a o5 mi to vytrhlo trísku z pr....le. Muzu potvrdit! Auto nestartovalo, hláška brzd a já myslel, že je baterka kaput. Startér jen cvakal!! Řešení bylo doplnit chybějící maticku M5 na svorkovnici u baterky - pojistka 30 A. PROBLÉM ZAŽEHNÁN. Ještě malá poznámka :Poslední cesta byla D1 ten tankodrom u Brna, že jsem si myslel, že se auto rozpadne!!
  44. ozzy56

Křovinořez okolo 3 tis-5 tis.

moc toho na křovinořez nemám, tak spíše na ty dokončovačky mám 8 let vyžínač Stihl (odkaz)https://www.stihl.cz/Produkty-STIHL/Vyžínače-a-křovinořezy/Lehké-benzínové-vyžínače/21482-210/FS-40.aspx nechci vypadat jako propagátor značek, ale nemám nervy se dupat s nějakým zahradním strojem, když s ním potřebuju pracovat a takové ty levné šmaty víc seřizuješ, než s nima pracuješ , s tím Stihlem se celou dobu nedělalo nic, ani svíčka prostě nic, když ho potřebuju, potáhnu šńůru a jdu sekat na větší práce ten můj ale není, to si kup silnější a aby měl i kovový nůž
  45. h4wk3y

Potkal jsem klubáka...

Člověk si užívá klidu a najednou @radim.1008 a @Zůza i s Vášou :-)....