Radek Hurvajz Odesláno 27. leden 2016 Sdílet Odesláno 27. leden 2016 Jmena jsou vyhledany podle stejné IP, takže Xonik nemusí být tvuj, ale ma stejnou IP. Jinak teda, jako Jamesz (jamesz@pe.....ot-club.com) máš 251 příspěvků a jako Jamezs (j.ml@wor....ine.cz) jen 3, takže mam takovej návrh, spojim ti tyhle dvě registrace aby zustal Jamesz a zprovozním ten mail, na obou ti nastavím nějaké heslo a ty si nasledně po přihlášení do fora heslo změníš, taktež po přihlášení do emailu. Co ty na to, mam to tak udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 28. leden 2016 Sdílet Odesláno 28. leden 2016 Spojeno, přihlašovaci udaje maš v mailu (j.ml@wor....ine.cz) Kdyby ti něco nešlo piš na info@peugeot-club.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 25. březen 2018 Sdílet Odesláno 25. březen 2018 Certifikát je někde ke stažení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 25. březen 2018 Sdílet Odesláno 25. březen 2018 (upraveno) Měl by se ti nabidnout sam. Pokud potřebuješ ke stažení tak asi jedině Aleš - Admin IMAP: Server: mail.peugeot-club.com, port:993, SSL/TLS Odchozi: mail.peugeot-club.com, port 557, STARTTLS POP3: Server: mail.peugeot-club.com, port:995, SSL/TLS Odchozi: mail.peugeot-club.com, port 587, STARTTLS Upraveno 25. březen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 25. březen 2018 Sdílet Odesláno 25. březen 2018 Tak já měl servery pop a smtp, ne mail. Ale teď mám porty příchozí 995 a odchozí 587 a přesto mi maily fungují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 25. březen 2018 Sdílet Odesláno 25. březen 2018 Však to je OK, ty porty jsou pro pop3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 24. březen 2023 Sdílet Odesláno 24. březen 2023 Mám jen dotaz k emailu na službě Roundcube Webmail (vím, že téma je pro poštovní klienty, ale téma pro Roundcube jsem nenašel). Dříve mi šlo do pole jména zadat jen přezdívku a pak heslo, po nějakém posledním upgradu (asi pár měsíců zpátky) už musím zadávat celé jméno včetně domény a přezdívka nestačí. Je to tak schválně nebo dá se to někde nastavit, abych nemusel pokaždé psát celou emailovou adresu do loginu? Je to věcí služby jako takové (provozovatele) nebo s tím může něco dělat sám Peugeot-Club (klient)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 24. březen 2023 Sdílet Odesláno 24. březen 2023 Je to tak už několik let, nikoliv asi pár měsíců zpátky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 24. březen 2023 Sdílet Odesláno 24. březen 2023 tak to odpřísáhnu, že není možné, protože mi to fungovalo a že se do toho mailu přihlašuji denně, jinak by mě to nedávno tolik nepřekvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 24. březen 2023 Sdílet Odesláno 24. březen 2023 Tak já vím že jsem to už řešil před několika lety, protože se mi přestali stahovat maily do klienta, po upgrade tenkrát došlo ke změně. Je celkem možný že to tu někde bude zmíňěno. Tak asi je možný že ti to fungovalo a nějak se to změnilo až ted. Ale ja už to u sebe řešil celkem dávno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 24. březen 2023 Sdílet Odesláno 24. březen 2023 Dobrá. Chápu tedy, že je to změna, se kterou se nedá nic dělat. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.