Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přístrojovka - budíky


Petr X

Recommended Posts

Nazdarek, tak jsem se konecne pustil do toho nefunkcniho palivomeru a skoro nefunkcniho otackomeru.

Udelal jsem to presne podle navodu tady na Peugeot clubu. Rozdelal, jakztakz ocistil a u palivomeru a otackomeru malinko prihnul kontakty.

Pak jsem to opet zadelal a zapnul klicek. Zpocatku se mi zdalo, ze by palivomer mohl jit, tvaril se presne na tech mych 8l benzinu, ktery jsem tam mel :) Ale postupne rucicka rostla a rostla a nakonec jsem zjistil, ze mam plnou nadrz. Po 12 hod neprerusene jizdy jsem zjistil, ze to auto normalne vubec nezere :D

.... ne, proste ta rucicka se drzi porad na plne nadrzi, predtim spis nesla vubec a obcas vylitla na plno. Nemuze byt spis neco s plovakem? Nerekl bych, ze je chyba v budiku.

No pokud jde o ten otackomer ... pri prvnim nastartovani se jevil jako funkcni pouze v rozmezi 2300 - 2500 ot. (jako drive). Ale ... po par kilometrove jizde jsem nechal motor malinko vychladnout a po dalsim nastartovani se otackomer rozbehl tak, jak ma. A od te doby zatim porad jde. Dokonce i dneska rano, a v tu dobu nikdy nesel, kdyz bylo vlhko :D Takze by mozna mohl uz jit. Jde o to, jak dlouho.

Ale spis by me zajimalo, co by se jeste dalo vykoumat s tim palivomerem.

Taky me vrta hlavou kontrolka na airbag, ktera tam chybela a kontrolka mezi budikama (STOP), ktera taky chybi :)

[Editován dne 2/6/05 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Petr X

Napsán autorem Masinka

tak do tech kontrolek dopln zarovky a hned uvidis

No to jsem tam zkousel davat, sviti neustale kontrolka airbagu:D

Ta STOPka ne.

svitici kontrolce airbagu bych se moc nesmal, to mi neprijde jako vtipny, jeste dobry by bylo kdyby to byl jen uvolneny konektor pod sedackou, ale jelikoz tu zarovku nekdo vyndal asi k tomu mel padny duvod ( zakryti bouracky, pri ktere byly aktivovany pyropredpinace pasu a airbag ) stejne tak bych mozna pricinu blbnuti budiku hledal v nejakem poskozeni popr neoobratne manipulaci s budikama ( poskozeni pri bouracce, pretaceni pocitadla km ) :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cekal jsem, ze to nekdo napise, ale smal jsem se z toho duvodu, ze uz me na tom aute nic neprekvapuje:) Bylo trosku na predek, ale malinko, vsechno je totiz original a kdyz se na levy blatnik poradne podivam, tak je malinko prohnuty v lemu. Na nekterejch mistech vpredu to je malinko videt, ale clovek se musi podivat poradne. Ten trouba, co to opravoval, si s tim totiz moc prace nedal.

Pokud jde o airbag, tak by me neprekvapilo, ze uz tam neni (ze tam je jen zaslepka), s tim jsem se smiril, proto tam ta kontrolka asi nebude.

Ale jinak jsem s autem spokojenej, vsechno co bylo potreba, jsem si opravil, vlastne jsem o tom tady i psal (vyfuk, brzdy, ...) A melo by to byt ted vsechno OK, akorat tam dam jeste ten kat, co tam chybi, stve me ten zvuk. Je fakt, ze me ty opravy neco staly, ale s tim uz se musi pocitat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono by možná neškodilo tu palubku trochu propájet.Když jsem ji měl venku, nebylo tam zrovna málo studeňáků.A pokud se dobře pamatuju, tak kontakty teploměru a palivoměru tvořili šroubky s dlouhým dříkem, který se zasouval do budíků a dělal kontakt.Takže možná je stačí přitahnout, aby byl kontakt mezi nimi a tou folií, co je vzadu na přístrojovce.Berte to s rezervou, už je to nějaký čas, co jsem to dělal a 406 už nemám , nemohu to jít zkontrolovat.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ty šroubky je teploměr ten chodí, ale co s tím otáčkoměrem. Chvíli chodí pak zase nechodí (při volnoběhu drží na 2.100 ot.) , jak to vytočím nad 4.000 otáč. tak spadne na nulu.

Takže bude další rozdělávka (to musí chodit)

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

[Editován dne 11/6/05 Pinďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Pinďa

Na ty šroubky je teploměr ten chodí, ale co s tím otáčkoměrem. Chvíli chodí pak zase nechodí (při volnoběhu drží na 2.100 ot.) , jak to vytočím nad 4.000 otáč. tak spadne na nulu.

Takže bude další rozdělávka (to musí chodit)

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

[Editován dne 11/6/05 Pinďa]

Ten otackomer ti dela naprosto to samy, co me. Taky ma takovy tri tycky, ktery jsem ohnul a pak sel. Jenomze ted jsem dneska rano jel a po 10 dnech, co celou dobu krasne sel, tak se drzi opet na 2200 ot :-( Uz me to fakt stve.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi nezbude, než propájet přímo otáčkoměr, pak očistit všechny dotykové plochy, kde má být kontakt.Jak autíčka stárnou, dělá se povlak z oxidů na kontaktech a může to dělat různé nesmysly.A koneckonců, může být poškozeno vedení.Nejlepší by asi bylo, půjčit si jinou palubku, která funguje a zkusit to.Alespoň by se vyloučila chyba v drátech.Případně, mohlo odejít nějaká součástka přímo v otáčkoměru, ale že by odešla u dvou aut se stejnými příznaky mi nepřijde moc pravděpodobný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S palivoměrem Ti asi neporadím, nevím, jak je tam dělané snímání plováku, i když by asi měl snímat změnu odporu u plováku při změně hladiny.A 406 už nemám, což jsem asi už psal, tak se nemůžu podívat.Jestli je to tak, jak myslím, stačilo by připojit na budík poteciometr přibližné hodnoty, jakou má snímač na plováku a měnit odpor, jestli se palivoměr bude kontinuelně hýbat.Ale myslím si, že je to spíš nějaký studený spoj v palivoměru, případně některý nedotažený šroub, který k sobě tlačí folie vzadu na přístrojovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Swallow

Tak asi nezbude, než propájet přímo otáčkoměr, pak očistit všechny dotykové plochy, kde má být kontakt.Jak autíčka stárnou, dělá se povlak z oxidů na kontaktech a může to dělat různé nesmysly.A koneckonců, může být poškozeno vedení.Nejlepší by asi bylo, půjčit si jinou palubku, která funguje a zkusit to.Alespoň by se vyloučila chyba v drátech. Případně, mohlo odejít nějaká součástka přímo v otáčkoměru, ale že by odešla u dvou aut se stejnými příznaky mi nepřijde moc pravděpodobný.

To je ten samý problém jak mám já, je to v budíkách a plošňácích. Nakonec mi ty budíky začaly chodit.

[Editován dne 15/6/05 Pinďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj - ted jsem akorat menil pristrojovku - mel jsem jen hodiny a nefunkcni ukazatel paliva - a tak tam sla pristojovka s otackomerem a budikem s ukazatelem mnozstvi oleje /BTW: nejak jsem nepochopil co a jak meri ;)/

Tech zarovicek je tam cca 40 /spousta kontrolek - co stejne nejsou zapojeny :)/

Jinak pristrojovka se mi ted \"povaluje\" v garazi - takze za mensi peniz se ji rad zbavim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Operator:

Uff - ták to je smula - jedu do nemec - takze nebudu mit cas se v praglu zastavit :(

Zatim ji mam u sebe, takze pokud stale bude zajem muzeme se diomluvit na jinem srazu /jestli bude v cervenci/ - btw: neptej se mne na Sebetov - taktze mi to /zatim/ nevychazi :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...